2026-07-27, 16:42
Medlem
rallykalle69s avatar
För summera EU 9 Juli och vad det faktiskt innebär.

EU-domstolen fastställde ett trepartstest för vad som utgör äkta journalistisk verksamhet, vilket innefattar:

* Att materialet genomgår en oberoende redaktionell bearbetning, prövning och anpassning.

* Att verksamheten följer vedertagna pressetiska regler och yrkesetiska koder.

* Att syftet inte är ren kommersiell exploatering eller systematisk personförföljelse.

Plus att Dumpen/Sara i deras fall bryter grovt mot GDPR art 10.

Dumpen gör inget av ovan, förutom bryter mot art 10 då. Sara ska vara evigt tacksam om hon lyckas ducka för konsekvenserna av det. Jag tror faktiskt inte det, bara det att mediamyndigheten och IMY inte är speciellt snabba. För begäran om både tillsyn och återkallelse av utgivningsbevis har dom på sitt bord, med anledning av EU 9 Juli.

Varför myndigheterna bör gör det? >> Att upprätthålla ett grundlagsskydd för en verksamhet som EU-rätten definierar som ett brott mot dataskyddsförordningen strider mot unionsrättens företräde.

Så att även dumparna förstår, unionsrättens företräde = ingen lag eller parti i Sverige går före, inte ens grundlagen, inget.
Citera
2026-07-27, 16:43
Medlem
HugoStieglitzs avatar
#805:
Citat:
Gillar hon att suga?
Hon gillar att suga och slicka
Gäddan måste ju vara bra lättlurad och invaggad i fantasiernas värld om han själv tror på det där - en liten flicka som både suger av och slickar pedofiler, och dessutom gillar det. Hur många tioåringar har ens sex med vuxna som mamman letar upp på nätet?

Risken är väl större att peddot förgriper sig på sin egen hund än att han lyckas få en tioåring på rygg. Denna erövring ska dessutom ske genom att skicka luffaraktiga sexmeddelanden till en pedofilmamma som har noll säkerhetstänk i jakten på främmande män som hon kan rekrytera för att våldta sitt eget kött och blod.

Tror någon att den här gubben hade lyckats hitta en pedofilmamma i verkligheten?

Även om pedofilmammor finns så förstår ju dessa också att Polisen letar efter dem. Varför riskera sitt godis till någon som kan vara spanare när man redan har godisgömman hemma? Inte ens pedofilmammor kan väl njuta så fantastiskt mycket av att se gubbar som trycker in kuken i sin tioåriga dotter? För i slutänden så är ju ändå förebyggande av övergrepp i verkligheten det som Dumpen menar att man främjar genom att skicka sina slantar till deras insamlingskonto.

Men jag vet inte... lättlurade gäddor blir till underhållningsutbud åt lättlurade LHS-boomers som står för efterfrågan. Cirkeln inom de lågbegåvades krets är sluten.
Citera
2026-07-27, 17:17
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Nu är jag inte pedofil (tro det eller ej), men någonstans undrar man ju när någon sjuk sälle ska börja slå tillbaka och inte via Thomas Bodström. Någon pedofil med enorma komplex över sin ofrivilliga läggning kanske har svårt att avstå från löftet om att få trycka lilla kåta Cassandrah i prutten, men tänker efter lite innan han kör iväg till en mörk parkering. Hur går tankarna? Jag fantiserar lite nu.
Ja, visst hade det varit magiskt att få ta den anala oskulden på detta lilla sockerstycke... men jag vågar inte vara helt 100% på att det är en riktig fjortis som har blivit kåt på bilden av min kuk. Man har ju trots allt sett alla historier om hur Dumpen låtsas vara fjortisar och hänger ut såna som mig för att tjäna pengar. Alltså, jag vill ju inte skada tjejen, bara att vi ska få njuta tillsammans. Är det verkligen okej att de ska få förstöra mitt liv över det? Båda är ju med på det. Jag är arbetslös och frun stack med ungarna som inte längre vill veta av mig. Man lever bara en gång...

Jag gör så här, jag kör till parkeringen och hoppas på det bästa men är beredd på det värsta. Det kan vara både Dumpen och PHS som står och lurar för att de vill åt en film där jag står och ser dum ut. Jag ska visa dem! Jag plockar med mig en kniv och pojkens kvarlämnade bollträ från Stadium. Är det Dumpen eller några ortenkillar som vill mig illa så ska de få betala för det... dyrt. Några slag mot knäskålarna kommer att få ordning på dem och sen är de inte så kaxiga längre. Då kanske de lär sig.

De kan inte hänga ut mig om jag bankar sönder dem och slår deras kamera i tusen bitar. Kör i vind! Antingen så får jag doppa eller så får jag äntligen ta ut lite aggressioner på moralkärringar som tror att de vet bäst. Det värsta som kan hända är att jag får en fängelseplats med varm mat och TV. Man får till och med gymma i fängelse... jag kör!
Ca 40 minuter senare:

Jaha, så du har kommit hit för att träffa ett barn. Ett BAAAAARRN??!?!?! Hur kunde du tro att en liten fjortonårig flicka vill ha din kuk i röven? Fattar du hur sjuk du är? Nu kommer vi att lägga ut det här på Dumpens hemsida och du borde verkligen...
*SMACK*
*PANG*
*BAM*
*BAM*
*BAM*
*BAM*
Sara ligger halvt handikappad på marken medan Patrik sover tyngre än en kokainbaksmälla efter en påhälsning av farbror bollträ i Puttes bakhuvud. Mobilen tar GM hand om, den ska han slå sönder ordentligt innan han kastar spillrorna i hamnbassägen.

Jag uppmanar inte till något, men förr eller senare så lär ju gäddorna börja bita tillbaka särskilt som de själva ser sig som offer för manipulation och att de har sökt sexuella möten med samtycke i god tro. Det är egentligen ett under att det inte har hänt än på 800 gäddor. Jag och alla normala kan tycka att gäddorna är sjuka, men de ser det inte så själva. Det är till sist ändå hur gäddorna ser på saken som avgör om de tänker göra något mer handfast än att stå och se ynkliga ut inför en kamera som de vet är där för att karaktärsmörda dem.
Citera
2026-07-27, 18:00
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Sara ligger halvt handikappad på marken medan Patrik sover tyngre än en kokainbaksmälla efter en påhälsning av farbror bollträ i Puttes bakhuvud. Mobilen tar GM hand om, den ska han slå sönder ordentligt innan han kastar spillrorna i hamnbassägen.

Jag uppmanar inte till något, men förr eller senare så lär ju gäddorna börja bita tillbaka särskilt som de själva ser sig som offer för manipulation och att de har sökt sexuella möten med samtycke i god tro. Det är egentligen ett under att det inte har hänt än på 800 gäddor. Jag och alla normala kan tycka att gäddorna är sjuka, men de ser det inte så själva. Det är till sist ändå hur gäddorna ser på saken som avgör om de tänker göra något mer handfast än att stå och se ynkliga ut inför en kamera som de vet är där för att karaktärsmörda dem.
Ja, allra helst dem som bestämde sig för avsluta livet, dom har ju verkligen inga konsekvenser att tänka på. Med det i beaktning så är det ännu mer otroligt.

Men vågar sätta en större slant på att det kommer hända.
Citera
2026-07-27, 18:36
Medlem
Citat:
#805:

Gäddan måste ju vara bra lättlurad och invaggad i fantasiernas värld om han själv tror på det där - en liten flicka som både suger av och slickar pedofiler, och dessutom gillar det. Hur många tioåringar har ens sex med vuxna som mamman letar upp på nätet?

Risken är väl större att peddot förgriper sig på sin egen hund än att han lyckas få en tioåring på rygg. Denna erövring ska dessutom ske genom att skicka luffaraktiga sexmeddelanden till en pedofilmamma som har noll säkerhetstänk i jakten på främmande män som hon kan rekrytera för att våldta sitt eget kött och blod.

Tror någon att den här gubben hade lyckats hitta en pedofilmamma i verkligheten?

Även om pedofilmammor finns så förstår ju dessa också att Polisen letar efter dem. Varför riskera sitt godis till någon som kan vara spanare när man redan har godisgömman hemma? Inte ens pedofilmammor kan väl njuta så fantastiskt mycket av att se gubbar som trycker in kuken i sin tioåriga dotter? För i slutänden så är ju ändå förebyggande av övergrepp i verkligheten det som Dumpen menar att man främjar genom att skicka sina slantar till deras insamlingskonto.

Men jag vet inte... lättlurade gäddor blir till underhållningsutbud åt lättlurade LHS-boomers som står för efterfrågan. Cirkeln inom de lågbegåvades krets är sluten.

Du har ingen aning om hur många galna och gränslösa kvinnor som finns där ute. Och tro för guds skull inte att de är lågbegåvade -- de är oftast över snittet IQ-mässigt. Möjligtvis till skillnad från flertalet män som fastnar i Dumpen, som ju ofta ger intrycket av att vara kompletta idioter.
Citera
2026-07-27, 18:51
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
#805:

Så sant, även om jag tror att det inte inte boomers, yngre än så är min gissning.
Citera
2026-07-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kan någon förklara varför de blurrar en hund, som bevisligen är helt oskyldig i sammanhanget, och svår att identifiera om någon nu skulle vilja göra detta? Är det för att vara ironiska? Och varför är inte Patrik med när inte Sara är med, försvinner Sara kommer Patrik försvinna när inte mamma Sara finns vid hans sida.

Därför att Sara fortfarande vill att folket skall gå runt och tro att snuskgubbar använder bortsprungna hundar som taktik till att locka till sig fjortisar men jag tror inte detta behövs då det numera är ombytta roller där fjortisar raggar/tjatar på snuskgubben, det är i alla fall vad jag ser i Dumpens chattar.

Minns ej gäddnr men det var på Värmdö där Dumpen blurrade fittmagnetens vovve och det ser helt mongo ut.

Dumpen har endast blurrat en gammal knullmaskin och det är Permobilgäddan men det var när dumplingarna var bebisar samt skitnödiga.

Det finns mycket positivt på Saras blogg, får aldrig glömmas bort.
Citera
2026-07-27, 20:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kribbel-Krabbel
Du har ingen aning om hur många galna och gränslösa kvinnor som finns där ute. Och tro för guds skull inte att de är lågbegåvade -- de är oftast över snittet IQ-mässigt. Möjligtvis till skillnad från flertalet män som fastnar i Dumpen, som ju ofta ger intrycket av att vara kompletta idioter.
Du har inte hört talas om moderskänslor, de kan vara störda men få är så störda att de går mot naturlagarna. Förresten hur många gränslösa finns det, på ett ungefär?
Citera
2026-07-27, 21:02
Medlem
Citat:
Du har inte hört talas om moderskänslor, de kan vara störda men få är så störda att de går mot naturlagarna. Förresten hur många gränslösa finns det, på ett ungefär?

Möjligen en sån mor, möjligen en sån fjortis men definitivt inte 800 som Dumpen hängt ut. I Saras värld finns det säkert en miljon såna mammor i Sverige.

Det är klart att läckerbiten Sara har poänger men det är groteskt överdrivet och går emot allt vad naturen heter men det ligger i hennes intresse att sälja in det, varför diskuterade ingen detta fenomen innan Sara blev nykter?

Det är lite klämkäckt det här med Dumpen och deras tårar gör sitt och sitter man där ensam hemma och super så kan Dumpens verklighetsfrånvända scenarion går hem, är man lite arg på sin exman så blir man jätteenkelt en Sara supporter. Jag har själv varit där så vet exakt vad jag pratar om.
Citera
2026-07-27, 22:15
Avstängd
Ska vi ha en gissningstävling om hur länge Sara lever till innan henne immunförsvar galopperar vilt och kroppen inte orkar mer? Hon saknar så många detaljer invändigt redan och minsta lilla sak nu kommer skicka henne i sjukhussängen framåt.

Jag säger att hon avlider mars 27.

Vem kommer efterträda?
Citera
2026-07-27, 22:21
Medlem
Citat:

Ja, bra fråga. De är i alla fall inte så ovanliga eller omöjliga som du tror. Det som har chockat mig är inte att somliga mödrar och döttrar kan kan ha ett visst erotiskt band mellan sig, utan att en del mödrar faktiskt finner stark njutning i att utsätta sina barn för regelrätta övergrepp, eller se på när andra gör det.
Citera
2026-07-27, 22:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kribbel-Krabbel
Ja, bra fråga. De är i alla fall inte så ovanliga eller omöjliga som du tror. Det som har chockat mig är inte att somliga mödrar och döttrar kan kan ha ett visst erotiskt band mellan sig, utan att en del mödrar faktiskt finner stark njutning i att utsätta sina barn för regelrätta övergrepp, eller se på när andra gör det.
Att bli chockad är liksom ingen idë. Ta varje tillfälle till att fylla på din kunskapsbank med vad som rör sig runt omkring dig istället. Det finns folk till precis allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in