2026-07-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, lååångt ifrån alla heterosexuella mån går igång på ett barn i stringbikini. Ge dig!

Men nu var det ju inte det jag sa heller. Skärp dig.
Citera
2026-07-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Att det är mode gör det inte mindre sjukt.

Vad är sjukt med att vilja ha en jämn solbränna? Du vet: bikini och baddräkt ger en ojämn solbränna över rumpan, en slags "rump-bonna-bränna". Vissa kvinnor och tjejer vill ha helbrun rumpa. Inte halvt vit och halvt brun. Fåfänga: ja! Mode: ja!. Sjukt? Nej!
Citera
2026-07-27, 20:54
Medlem
Citat:
Men nu var det ju inte det jag sa heller. Skärp dig.

Det var det Imam skrev om och där föll du in i diskussionen. Håll koll på den röda tråden.
Citera
2026-07-27, 20:56
Medlem
Citat:
Vad är sjukt med att vilja ha en jämn solbränna? Du vet: bikini och baddräkt ger en ojämn solbränna över rumpan, en slags "rump-bonna-bränna". Vissa kvinnor och tjejer vill ha helbrun rumpa. Inte halvt vit och halvt brun. Fåfänga: ja! Mode: ja!. Sjukt? Nej!

Jag sa bara att det inte blir mindre sjukt för att det är mode.

Om det blir mode för vuxna människor att tända på 13-åringar, blir det också mindre sjukt då menar du?
Citera
2026-07-27, 20:58
Medlem
Citat:
Jag sa bara att det inte blir mindre sjukt för att det är mode.

Om det blir mode för vuxna människor att tända på 13-åringar, blir det också mindre sjukt då menar du?

Du svarade inte på min fråga: vad är det för sjukt med att vilja ha jämn solbränna?
Citera
2026-07-27, 21:01
Medlem
Citat:
Det var det Imam skrev om och där föll du in i diskussionen. Håll koll på den röda tråden.

Mitt påstående var ett svar på ett inlägg från cinmik som löd:

Citat:
Skinkor är inte något sexuellt förutom i dina ögon.

Det kvittar vad som föregick det inlägget. Ville cinmik hålla sig till 13-åringar hade hon kunnat skriva det, istället för att uttrycka sig så där pass generellt som hon gjorde.
Citera
2026-07-27, 21:02
Medlem
Citat:
Du svarade inte på min fråga: vad är det för sjukt med att vilja ha jämn solbränna?

Jag har inte påstått att det är sjukt att vilja ha en jämn solbränna.
Citera
2026-07-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är ju ett korkat resonemang. Om en kvinna ställer sig naken framför dig kommer du som man bli sexuellt attraherad till henne, och se det på ett sexuellt sätt. Oavsett om hon ler mot dig och flörtar med dig eller inte. Vi är sexuella varelse. Det förstår du väl?

Om du ställer dig framför en stranddusch och ska duscha, och en 15 år gammal kvinna står framför dig i stringbikini och ska tvätta håret, och hon böjer sig ner rakt framför ditt ansikte så att du ser nästan hela hennes röv rakt framför dig, så kommer du se på detta på ett sexuellt sätt. Bara för att hon inte är en strippa på en strippklubb innebär inte att det helt plötsligt inte är sexuellt längre.

Ditt argument är ju verkligen korkat. Återigen, i sådana fall borde ju en 14 åring kunna vara topless eller helt naken offentligt, så länge man inte explicit gör det till någon sexscen. Så länge man bara går runt på stranden borde ju allting vara tillåtet och acceptabelt. Återigen, väldigt dåligt argument.

Ja Tomatkungen tycks inte fatta sånt här. Hon tror att om Pamela Anderson 1994 stod och målade huset helt naken så skulle ingen man som råkar gå förbi och se det känna några sexuella känslor överhuvudtaget. För hon gör ju inget sexuellt alls. Hon målar ju! Nej alla män som ser det kommer vara helt likgiltiga och bara notera att det är en person som målar. Utan det är först när hon börjar twerka och göra andra sexuella rörelser som männens lustar väcks, enligt tomatkungens förvrängda världsbild.

Jag förstår att Tomatkungen är kvinna och inte kan relatera till hur det är att vara man, men det är ändå anmärkningsvärt hur man inte ens på ett logiskt plan kan förstå detta. Speciellt med tanke på att hon levt närmare 50 år på den här planeten.
Citera
2026-07-27, 21:12
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått att det är sjukt att vilja ha en jämn solbränna.
Du påstår det är sjukt att att kvinnor solar sina bara rumpor, det gör även vi män. Jämn solbränna! Är det lika sjukt att vi män gör det eller är det ett kvinnoproblem?
Citera
2026-07-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Du påstår det är sjukt att att kvinnor solar sina bara rumpor, det gör även vi män. Jämn solbränna! Är det lika sjukt att vi män gör det eller är det ett kvinnoproblem?

Nej det har jag inte påstått.
Citera
2026-07-27, 21:22
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Men du ditt jävla pedofilas! En flicka kan få barn redan vid 9ärsålder! Dvs vid första mensen.
Sök hjälp nu.

Du såg i videon hur 13 åringen såg ut. Ljug nu inte. Du vet själv om att det där inte är ett barn utan en biologiskt vuxen kvinna som män blir attraherade till.
Citera
2026-07-27, 21:26
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men alltså, om du inte fattar detta, så måste du ju vara helt asexuell! Kastrerad som barn, kanske?

Haha, ja du har rätt.

Tomaten verkar vara asexuell. Något står inte rätt med den personen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in