2026-07-27, 16:13
Medlem
Spritnotas avatar
För HELVETE Gordon Dewoon & friends är inte bjudna på bröllopet för Jocke trodde Gordons kanal var död okej...

Long FUCKING live Gordon Dewoon.
Citera
2026-07-27, 17:08
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Vilket sinnessjukt fattigt kändisbröllop.

Bara folk ingen bryr sig om. Vilket magplask.
Väntat dock, att andra kändisar tar AVSTÅND. Varför är inte kändisar där? Varför är inte Emil Hansius där, eller Hampus Hedström? Var är Sampev2 eller Tone Sekelius? Oj, för de TAR AVSTÅND FRÅN JOCKIBOI OCH HANS LÖGNER OCH HUR ANJO PUCH HAT jaaa...
Har du koll på gästlistan?

#ochålandvarbra?
Senast redigerad av cinmik 2026-07-27 kl. 17:16.
Citera
2026-07-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

#ochålandvarbra?

Jockiboiii, kan du skriva i tråden och berätta om vad som hände under din spelning på Åland? Tack på förhand!
Citera
2026-07-27, 19:15
Medlem
Spritnotas avatar
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
#ochålandvarbra? Nej. Visa den, tack ₩¥£$$£¥₩ folks så alla får svara. ~\|{|\\¥¥¥¥¥~\|{` please and thank you ₩¥£$$£¥₩ folks @@@
TACK THANKS YOU
Thanks
Citera
2026-07-27, 19:43
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Steelfm som är en radio kanal på Åland har tagit bort intervjun med påsögat på tiktok 💪
Ska maila dom 2 tidningarna som finns på ön oxå

Jocke din blonderade dvärg du är inte välkommen till Åland något mer 🖕😂😂😂
Citera
2026-07-27, 20:04
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
Steelfm som är en radio kanal på Åland har tagit bort intervjun med påsögat på tiktok 💪

Svårare hitta folk som varit beroende av Stefan Hallgren som tar avstånd från ninetone. Men har någon ansträngt sig att hitta någon han HJÄLPTE på riktigt att få tillbaka en kanal efter den blev hackad eller spam-anmäld av ryska bots vs vad de tycker om hela saken utifrån, idag?
Citera
2026-07-27, 20:13
Medlem
Spritnotas avatar
Jag skrev inte i gåtor, men OM jag gjorde:

2019, 2020 och 2021, fanns det mängder med kanaler under Ninetone som glatt delade med sig av typ 30% av vad de tjänade för att Stefan och Ninetone var bara ett dm bort när elaka ryska botar kapade deras Youtube eller Instagram och tack vare att de var på Ninetone fick de tillbaka sin kanal inom några timmar för de dm Stefan om problemet.

Lite väääl, många väl? Ungefär alla på Ninetone men bara några promille av svenska kanaler totalt.
Citera
2026-07-27, 20:31
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Vad snackar du om har det brunnit
Ska en egen tråd i stället

Nej ditt miffo, här kommer ingen ny tråd på tal.

Fråga Cluee idag när han inte borde bry sig längre varför GuldLeo21 på Ninetone blev hackad strax efter att han joinade (en kanal ni aldrig hört talas om) och varför han IDAG tror att GuldLeos bästa vänner Tazer och Martin Rockström (som ni aldrig hör talas om men kan googla på Youtube) som tackade NEJ till gå med i Ninetone fick hot om att de blivit hackade direkt efteråt. Dagar, senare. Och dm blixtsnabbt om erbjudade om hjälp om de bara joinade Ninetone. Och flera hot när de "fuck off" och märkligt nog hatade just Anjo och Jockiboi för att de var köpa horungar som mobbade Lokal när alla andra var superchill med dem.

Kanske Cluee vågar kommentera det idag. Jag vet ju vad JAG tror om den sannolikheten.

Fru Medvikt kan fråga Lokal om han har lust slänga iväg ett dm till Tazer, GuldLeo eller Martin. Det är verkligen inte svårt hitta deras kontaktuppgifter men skulle underlätta om Verz, Hydra eller Lokal säger "speak up, son".
Senast redigerad av Spritnota 2026-07-27 kl. 20:38.
Citera
2026-07-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Haha ja, max 20 000 kr är det rimliga värdet. Det stinker trollbud lång väg och kontot blev ju avstängt direkt. Det blir nog en ny vända på auktionen eller privat försäljning när Jocke och Jonna inser att de blev blåsta på konfekten.
Jag som satt och trodde plattskallarna själva försökte trissa upp priset (som jag hört att andra gör på tradera) Men det vore väl både för oärligt och alldeles för korkat för tandlösingarna? Allt över 25k skulle väl vem som helst vara nöjd med, trots att det är en hyfsat bra vagn, då den är besiktad och körklar. Ingen i världen vill väl betala extra för allt skit dom har hetsshoppat till den? På tal om det, det torde behövas en hel del bokstäver på körkortet om ett ton grejor ska lastas i bil och vagn lagligt.
Citera
2026-07-27, 20:36
Avstängd
Citat:

Känns gött att du befinner dig på plats, och har koll på allt. Jockiboi ska ha klart för sig att han inte kan göra vad han vill vart han vill längre
Citera
2026-07-27, 20:54
Medlem
Spritnotas avatar
Jag tycker rent konkret att fru Medvikt ska fråga explicit Cluee om ett meme som Tazer postade på sin Instagram som föreställde Jockiboi gå ut och gå med tre småhundar i koppel som hade huvuden på Anjo, Cluee och Rask.

Varför gjorde Tazer det 2018 eller när fasen det nu var, år före covid?

Fråga Cluee vetja. Fråga på.

Intressant fråga då tiden är linjär och vi är många som pekat ut samma personer för samma sak långt innan Temu gjorde entré.
Senast redigerad av Spritnota 2026-07-27 kl. 21:02.
Citera
2026-07-27, 21:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag som satt och trodde plattskallarna själva försökte trissa upp priset (som jag hört att andra gör på tradera) Men det vore väl både för oärligt och alldeles för korkat för tandlösingarna? Allt över 25k skulle väl vem som helst vara nöjd med, trots att det är en hyfsat bra vagn, då den är besiktad och körklar. Ingen i världen vill väl betala extra för allt skit dom har hetsshoppat till den? På tal om det, det torde behövas en hel del bokstäver på körkortet om ett ton grejor ska lastas i bil och vagn lagligt.
Haha ja, det gäller att vara kändis... Jag sålde vår Cabby 562 DLX som faktiskt var både besiktad och körklar för 12 000 kr.
Ville bli av med den från tomten så..
Det är ju helt sjukt att en mindre, 40 år gammal vagn som tekniskt sett är ett tomt skal säljs för 16 gånger mer än en stor, fungerande kvalitetsvagn bara för att rätt namn står på ägarbeviset.
Snacka om kändis-premie på luft!
När det gäller Jonnas vagn så stämmer det inte att den var besiktad och körklar, vilket stod i annonsen.
Vagnen är avställd, obesiktad och gasolsystemet var helt borttaget. Statusen på vattensystemet var dessutom osäkert.
Köparen har alltså i princip betalat över 200 000 kr enbart för Jonnas varumärke,
Youtuberenoveringen och allt stylat skit som de har proppat den full med.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-07-27 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in