Citat:
Ursprungligen postat av
Greaser
Jag som satt och trodde plattskallarna själva försökte trissa upp priset (som jag hört att andra gör på tradera) Men det vore väl både för oärligt och alldeles för korkat för tandlösingarna? Allt över 25k skulle väl vem som helst vara nöjd med, trots att det är en hyfsat bra vagn, då den är besiktad och körklar. Ingen i världen vill väl betala extra för allt skit dom har hetsshoppat till den? På tal om det, det torde behövas en hel del bokstäver på körkortet om ett ton grejor ska lastas i bil och vagn lagligt.
Haha ja, det gäller att vara kändis...

Jag sålde vår Cabby 562 DLX som faktiskt var både besiktad och körklar för 12 000 kr.
Ville bli av med den från tomten så..
Det är ju helt sjukt att en mindre, 40 år gammal vagn som tekniskt sett är ett tomt skal säljs för 16 gånger mer än en stor, fungerande kvalitetsvagn bara för att rätt namn står på ägarbeviset.
Snacka om kändis-premie på luft!
När det gäller Jonnas vagn så stämmer det inte att den var besiktad och körklar, vilket stod i annonsen.
Vagnen är avställd, obesiktad och gasolsystemet var helt borttaget. Statusen på vattensystemet var dessutom osäkert.
Köparen har alltså i princip betalat över 200 000 kr enbart för Jonnas varumärke,
Youtuberenoveringen och allt stylat skit som de har proppat den full med.