Citat:
Ursprungligen postat av
RussianFederation
Så 40mg typ 150-200? Jag behöver bara tills mitt nästa recept förnyas
Jag tänker att det alltid brukar kosta lite extra när man köper så lite.
150-200kr är det jag skulle betala för 40mg oxy. Maximalt 300kr om jag hade dunder abstinens och skulle göra allt för lite oxy.
Hoppas du kan snacka vett med din kran om Priset 8.5kr/mg är helt sjukt dyrt. En girig jävel. Vem skulle i normalt tillstånd köpa för det priset? Då är man i grovt behov av oxy. Riktigt fittigt att ta så höga priser. Det bygger ju ingen bra kundkrets direkt när man är så girig för pengar.
Om du bor i en mellan stor stad så kan du nog hitta flera som sväljer oxy till normala priser. 400krr för en 80mg tablett är lite mer normalt.
Fråga runt till dina vänner och bekanta så hittar du garanterat någon med oxy som inte försöker lura av dig hela månads lönen.
Önskar dig lycka till att hitta en vettig kran med oxy. Må bäst vännen!
Edit- hitta helst någon som säljer svenska oxy. Cirkulerar en hel del dålig utländska oxy. Speciellt 40mg och 80mg. Så var försiktig. Lågdoserade oxy brukar vara säkrat att få äkta oxy utan massa andra konstiga ämnen i dom högdoserade oxy på gatan. Försök hitta någon som säljer 10mg och max 20mg oxy. Ett råd bara. Vill ju inte behöva åka ambulans för att man fått i sig andra droger som ev kan ge dig en överdos. Ta det lugnt så kommer det gå bra.