2026-07-27, 13:55
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Måste vara ålandskryssning .
Tilloch med de prostituerad är dåligt klädda
De där kryssningarna till Tallinn tyder också på ett underklassbeteende. Vem åker till Estland för flera hundra kronor när du kan köpa en hora här för samma pris.
Det känns som det är mest socialdemokrater som gör den resan för att få lite mutta.
Sossar är några särskilt avskyvärda personager, helt utan skam i kroppen.
Senast redigerad av Rimbert 2026-07-27 kl. 14:01.
Citera
2026-07-27, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen

Detta medför några dagar på Skara Sommarland som är nästan lika bra som Liseberg, så det så.

Jag har läst massa Facebook-inlägg om kommuner som sponsrar MENA-familjer med gratisresor till just Sommarland och hur de stökar och grisar ner där. Så det låter verkligen inte som WT-ställe alls, inte längre iaf.
Citera
2026-07-27, 15:26
Medlem
Konfucius2s avatar
Ullared är WT ställe punkt.
Citera
2026-07-27, 15:48
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Det jag kommer på är allt som har med motorer att göra.
Folkrace. Svenska rallyt. Wheels and Winge. Big power meet. Tractor pulling. Osv osv.
Vidare har vi förstås camping.
Kan det bli mer äkta wt än ovan?

I love Hjo, WT delux
Citera
2026-07-27, 18:17
Medlem
Gå på konsert med typ magnus uggla, winnerbäck eller annan valfri gubb-skald.

Garanterat helsvensk fristad. Man behöver inte ens gilla musiken, lätt värt att betala inträde bara för att få sitta i baren och njuta.
Citera
2026-07-27, 19:13
Medlem
GretaForPresidents avatar
.
Besök antingen Holmsveden (Hälsingland) eller Bruzaholm (Småland)…
Citera
2026-07-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Det är för att du intalar dig att Söder är något fint. Då måste alla vrak som hinkar öl på dagtid klassas som bohemer i stället för blandmissbrukare.

Barnlösa singel-alkis-kärringar 35+ som sitter på nån bar på söder och småsuper med sin lika alkade barnlösa singel-väninna. Ofta är dom "stammis" på baren, sitter vid bardisken och är tjenis med bartendern.
Citera
2026-07-27, 20:42
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspiring
Barnlösa singel-alkis-kärringar 35+ som sitter på nån bar på söder och småsuper med sin lika alkade barnlösa singel-väninna. Ofta är dom "stammis" på baren, sitter vid bardisken och är tjenis med bartendern.
Väldigt bohemiskt måste jag säga! Det mest bohemiska av allt är dock pundarna som dräller runt vid metadonkliniken vid Mariatorget.
Citera
2026-07-27, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gehrman
Gå på konsert med typ magnus uggla, winnerbäck eller annan valfri gubb-skald.

Garanterat helsvensk fristad. Man behöver inte ens gilla musiken, lätt värt att betala inträde bara för att få sitta i baren och njuta.
Men de som verkligen gillar musiken är inte WT.
Citera
2026-07-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytrewq151
De var några år sedan jag var där. Anledningen må vara att icke hotellgäster ska hålla sig borta. Annars sätter man väl inte upp skyltar om sådant .
De som är där har kommit med buss från Kristianstad , 90% av de som är på stranden är kanske T men aldrig WT om du förstår vad jag menar. De går in på hotellet för att låna toa o s v. Ev WT befinner sig på stränder där inga bussar når.
Citera
2026-07-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
De som är där har kommit med buss från Kristianstad , 90% av de som är på stranden är kanske T men aldrig WT om du förstår vad jag menar. De går in på hotellet för att låna toa o s v. Ev WT befinner sig på stränder där inga bussar når.

Ingen lånar toa på seaside. Då har de blivit väldigt mjuka av sig. När jag var där för några år sen och kollade var de väldigt strikta skyltar i entren att ENBART GÄSTER, och vad de nu stod om att icke gäster ej fick låna toa.

Bussarna går till Åhus så WT når stranden. =) Ännu mer nu efter att sparkcyklarna kommit dit.
Citera
2026-07-27, 22:37
Medlem
Alla resmål som inte är helvita är black trash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in