Citat:
Ursprungligen postat av
Graavarg
Aha, jag förstår. Skillnaden är att det nu finns brinnande fordon...
I detta fall var det ett fortdon som orsakade branden, så ja.
Citat:
Hihi, du har nog inte kollat nånting, eller så är du för dum för att kunna läsa vetenskaplig information. För du har noll koll.
Roliga är att du, trots din inbillade överlägsenhet, inte har något konkret argument att komma med.
Det enda du har är diffust "
jag har minsann koll på vetenskapen". Jaha, och?
Du har läst massa bullshit från folks vars levebröd och fortsatta karriär hänger på att de kommer fram till de slutsatser som deras beställare kräver.
Kan du ge ett exempel på en forskare som går emot klimathysterin och som samtidigt inte är svartlistad inom vetenskapen och utmålas som "klimatförnekare" i media? Inom vetenskapen borde det vara helt okej med folk som har andra åsikter, eller hur? Det är fullt tillåtet och rimligt att andra åsikter inom andra fält - hur kommer det sig att just "muh climate change" är så känsligt och kräver en närmast Sovjetisk konsensus?
Citat:
Jag behöver förstås inte försvara nånting. Det är som det är, det spelar ingen roll vad anonyma idioter påstår i ett forum på internet. Och det går dessutom att förstå varför det är som det är, vilket jag gör. Det känns skönt.
Du
kan inte, det är skillnaden.