2026-07-26, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Instämmer att de låter yngre än vad de är i podden. Och att de pratar som om en liten modedetalj är ett världsligt problem.

Du har missförstått betydelsen av ordet värdsligt.
Citera
2026-07-26, 11:23
Medlem
Det är mitt i sommaren. Men Elsa ska ”kräma ut” det sista, innan hon glider in på en ny fas.

Pucko.
Citera
2026-07-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockatrise
Den här tråden består till 100% av kvinnohat. Men de flesta har inte riktigt förstått det än.
Tråden består av ungefär 7-8% kvinnohat.
Resten är folk som vill göra sig lustiga över en karikatyr av en innerstadsmänniska som lajvar det man tror är "inne" för stunden. Ena dagen surdegsbak, andra dagen "vedhackning" osv osv.
Citera
2026-07-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Resten är folk som vill göra sig lustiga över en karikatyr av en innerstadsmänniska som lajvar det man tror är "inne" för stunden. Ena dagen surdegsbak, andra dagen "vedhackning" osv osv.

Haha, konstigt att hon inte hoppat på keramiken ännu
Citera
2026-07-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson

Alltså har Elsa nånsin bakat surdegsbröd? Tror att hon bara köper det på trendiga
Citera
2026-07-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaredan
Alltså har Elsa nånsin bakat surdegsbröd? Tror att hon bara köper det på trendiga

På trendiga bagerier, skulle det stå.
Citera
2026-07-26, 23:12
Medlem
Citat:
På trendiga bagerier, skulle det stå.

Har också svårt att se framför mig henne utföra någon typ av hantverk
Citera
2026-07-27, 00:23
Medlem
Kan någon förklara lite kort varför den här kvinnans tråd har så många views. Jag har sett tråden om henne skymta förbi bland populära trådar här på Flashback under många år, men jag ser aldrig kvinnan någonstans annars. Vad är grejen? Det enda jag vet om henne är att hennes far är konstnär, men det visste jag ju innan jag såg hennes namn.
Citera
2026-07-27, 08:51
Medlem
Blir galen på att Elsa envisas med att gå runt i vissa sandaler som är alldeles för smala för hennes fötter! Hon har grova fötter som dels är för breda för skorna och hänger ut över kanten, dels inte är särskilt smickrande i nätta skor.
Citera
2026-07-27, 09:10
Medlem
Har svårt att förstå hur hon kan gilla att springa i värme, själv skulle jag aldrig göra det om det var över en viss temperatur. Hon verkar iofs inte va ensam om detta. Hur många maratonlopp har inte varit i typ 30 graders värme. Puh
Citera
2026-07-27, 09:30
Medlem
Citat:
Hon har säkert hackat surdeg nån gång.
Citera
2026-07-27, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Blir galen på att Elsa envisas med att gå runt i vissa sandaler som är alldeles för smala för hennes fötter! Hon har grova fötter som dels är för breda för skorna och hänger ut över kanten, dels inte är särskilt smickrande i nätta skor.

Håller med! Elsa kan banta hur mycket hon vill men fötterna och benen är och kommer alltid vara bastanta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in