2026-07-26, 21:39
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Provocerat fram terrordåden? Du ägnar dig åt victim blaming alltså? Och att likställa muslimer med terrorister är enbart banal rasism.

Bögarna har ett egenansvar i det som skedde, så måste man se det. Våldet var provocerat. Sedan får man inte meja ned människor i alla fall, visst, så är det så klart. Men att böga sig offentligt är ju lite som att hoppa i poolen med blyskor - inte så smart om man vill förbli oskadd.

Det stora problemet är att vanliga oskyldiga människor också rör sig i de offentliga miljöerna och riskerar att komma till skada. Dessa människor måste staten skydda, de har inte gjort något ont.
Citera
2026-07-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Begår alla nazister det?

Hur många nazister i Europa finns det? Några hundratusen??
Finns några tusen här i Sverige.

Hur många av de begår terrordåd?
Antagligen procentuellt färre än muslimerna.

Nazister och muslimer har samma syn på homosexuella.

Räckte det inte med att de gasade ihjäl 6 miljoner eller är nazistjävlarna inte tillräckligt onda för din smak?
Citera
2026-07-26, 21:41
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Du ska se att svensk polis som har en dialog med den tyska polisen inför Pride snart kommer på en term på svenska för tyskans "Intensivtäter".

Jag lägger en slant för "intensivbrottsling". Någon som ligger i ytterfilen när det gäller brottslighet och förtjänar polisens uppmärksamhet.

Ska översättningen vara lite mer skämtsam kanske man kan välja "turbobrottsling"?

Vi får se vad svenska polisen landar i, då fenomenet inte verkar ha ett dedikerat svenskt ord än så länge.

"Intensivtäter" på tyska betyder väl "återfallsförbrytare" på svenska om jag inte är helt ute och cyklar...
Citera
2026-07-26, 21:41
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Bra, fortsätt med det.

Rösta inte på M, Kristersson var drivande att få igenom könsdysforilagen helt i motsats till vad 90 procent av partiet tyckte i frågan. Rösta på KD eller SD.
Citera
2026-07-26, 21:42
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Räckte det inte med att de gasade ihjäl 6 miljoner eller är nazistjävlarna inte tillräckligt onda för din smak?

Och från vilken religion fick Hitler sina idéer om judar? Hur skriver man "Mitt jihad" på tyska?
Citera
2026-07-26, 21:44
Medlem
Haha de som försöker förstöra vita mäns samhälle fick en backlasch
Citera
2026-07-26, 21:44
Avstängd
Citat:

Ja en regim och diktator gjorde det.

Kommunister hsr dödat fler. Romarna dödade en jävla massa. Mongoliska riket med. Muslimer ska vi inte tala om. Till och med profeten M var ju mördare..

Vad har det med saken att göra?

Vi pratar nutid.
Muslimer hatar homosexuella lika mycket som nazister.

Och sen en sak till... du har aldrig röstat på M. Med dina 12 tusen inlägg kan man räkna ut med röven att du är en bidragstagare. Och då vet man vilka du röstat på.
Citera
2026-07-26, 21:46
Medlem
Citat:
Nja, det är en stark signal om att jag börjar tappa intresset. Jag har annat att göra i mitt liv än att besvara meddelanden från rabiata extremister. Nu orkade jag t.ex. inte läsa klart ditt meddelande

Det stämmer ånyo inte med fakta.

Du är inne här återkommande och står för en stor del av svaren i tråden.

Att du tappar intresset är för att du inte har något att komma med, inget att säga.

En ny stark signal så som vi har pratat om.
Citera
2026-07-26, 21:47
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Begår alla nazister det?

Hur många nazister i Europa finns det? Några hundratusen??
Finns några tusen här i Sverige.

Hur många av de begår terrordåd?
Antagligen procentuellt färre än muslimerna.

Nazister och muslimer har samma syn på homosexuella.

Asch, det finns knappast några nazister alls, mest är det killar som tycker det är kul att mucka gräl. Men de som tyr sig till den nazistiska ideologin, eller ens vet vad den handlar om, är försvinnande få. Samma är det på vänstersidan, antifa och liknande är ju mest drivna av att ställa till jävelskap.

De enda som är riktigt elaka idag, sedan vänsterterrorismen gått ur tiden, är muslimerna.
Citera
2026-07-26, 21:48
Medlem
Citat:
Begår nästan alla muslimer terrordåd?
Det finns väl över 30 olika muslimska terrorgrupper i världen. Varje dag begås det flera muslimska terrordåd. Om nästan alla muslimer hade begått terrordåd så hade mänskligheten snart dött ut. Frågan man bör ställa sig är hur man kan vara muslim när man betraktar världen. Borde räcka med att nämna talibanerna för att en normal människa ska ta avstånd från islam. Det är totalt vedervärdigt att se alla hucklekärringarna i Sverige och samtidigt vara insatt i deras religon (ideologi).
Citera
2026-07-26, 21:52
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoothman
"Intensivtäter" på tyska betyder väl "återfallsförbrytare" på svenska om jag inte är helt ute och cyklar...
Korrekt eller översätt intensiv brottsling dvs återkommande kriminalitet
Citera
2026-07-26, 21:52
Medlem
Vem skapade hbtq bögtågen i EU och varför kom de upp samtidigt som massinvandringen? vi vet vilka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in