2026-07-26, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Kanske det. Men det är även MAGA ,Afs och andra patetiska extremistideologier.

Så du menar att islam är en patetisk extremideologi? Hur ska du ha det?
Citera
2026-07-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Du kan börja med Vänsterpartiet där avslöjanden om islamism i partiet kom så sent som denna månaden. Men om du orkar googla (gör det inte åt dig) hittar du fall även inom MP och S.

Men det var enskilda partier och inte partiernas hållning i frågan. Förstår du skillnaden?
Citera
2026-07-26, 21:15
Avstängd
Så länge judarna köper media och politiker kommer vi ha en vänster som protesterar allt som gynnar vita svenska män
Citera
2026-07-26, 21:16
Medlem
Citat:
Men det var enskilda partier och inte partiernas hållning i frågan. Förstår du skillnaden?

Enskilda partier? Varför släpps dessa människor in i partierna? Varför söker de sig till Vänsterpartiet och inte KD? Varför gillas det med islamism?
Citera
Medlem
Tyvärr måste jag säga är det en trend att islamiska gör så här men samtidigt måste vi förstå att majoritet av muslimer hatar deras beteende och vill.förhincdra det. Alltså de hatar radikalism lika mycket som oss i väst. Även om dådet i Tiergarten tyvärr hände. Vi har det på Drottninggatan och jag tycker igentligen att han som gjorde det skulle få ett dödsstraff.
Citera
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vänsterpartiet försökte organisera en palestinademonstration den 7e oktober, när massakern fortfarande pågick.

Jag tycker oftast du har vettiga ideér.

Med det sagt tappar du konstant fattningen när det snackas om judar eller kritik mot allt som kan uppfattas som judisk kultur eller nation.

Såklart finns det nyanser i allt, vilket du verkar förstå när det pratas om allt annat på detta forum. Varför blir du så hatisk när detta diskuteras? Tråkigt att se. Jag gillar dina argument normalt.
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
På vilket sätt försvarar den så kallade vänstern islamister? Eller är du emot religionsfrihet?
Nej, jag är för yttrandefrihet, att man har rätt att kritisera islam och att det är befogat. Men jag börjar förstå att du inte kan det, för du är helt inne i dina vänsterteorier och tror att de beskriver verkligheten.

Du svarade inte på det jag sa, fegis, som alla vänstermänniskor när man ifrågasätter deras totalt inkonsekventa åsikter.
Citera
2026-07-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vänsterpartiet försökte organisera en palestinademonstration den 7e oktober, när massakern fortfarande pågick.

Jaha, det visste jag inte. Men nu handlar inte tråden om Palestina/Israel.
Citera
2026-07-26, 21:17
Medlem
Citat:
Så du menar att islam är en patetisk extremideologi? Hur ska du ha det?

Nej islamister. Inte islam.
Citera
2026-07-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Tyvärr måste jag säga är det en trend att islamiska gör så här men samtidigt måste vi förstå att majoritet av muslimer hatar deras beteende och vill.förhincdra det. Alltså de hatar radikalism lika mycket som oss i väst. Även om dådet i Tiergarten tyvärr hände. Vi har det på Drottninggatan och jag tycker igentligen att han som gjorde det skulle få ett dödsstraff.

Precis, men vi måste ju också kunna diskutera riskerna med en ideologi som uppenbarligen radikaliserar mängder med människor med allt vad det innebär. Det är som att spola tillbaka Sverige 100-200 år i tiden.
Citera
2026-07-26, 21:18
Medlem
Citat:
Enskilda partier? Varför släpps dessa människor in i partierna? Varför söker de sig till Vänsterpartiet och inte KD? Varför gillas det med islamism?

Ingen aning.
Citera
2026-07-26, 21:19
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Vi kan förvänta oss ett totalt fördömande av alla imamer här då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in