2026-07-26, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Nej han är representativ för majoriteten av alla
TROENDE muslimer.

Haha, ok? På vilket sätt är han representativ för majoriteten av alla troende muslimer? Glöm inte att styrka ditt påstående, lille vän.
Citera
2026-07-26, 12:48
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Haha, du är riktigt efterbliven. Några bilder på regnbågsflaggor får dig alltså att dra slutsatsen att samtliga homosexuella i världen söker validation hos muslimer. Idiot

Jag har inte påstått att alla homosexuella söker validation hos muslimer.

Utan att de som viftar med regnbågsflaggor i Palestinademonstrationer gör det.

Det är du som bygger halmgubbar och förvränger ord till din egen förmån.

Du är som sagt en hjärndöd vänsterbliven.
Citera
Medlem
Är det fastställt vad GM har för ursprung och motiv eller är allt fortfarande bara spekulationer än så länge?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Jag har inte påstått att alla homosexuella söker validation hos muslimer.

Utan att de som viftar med regnbågsflaggor i Palestinademonstrationer gör det.

Det är du som bygger halmgubbar och förvränger ord till din egen förmån.

Du är som sagt en hjärndöd vänsterbliven.

Jo, det är precis det du påstod. Lider du även av alzheimer?
Citera
2026-07-26, 12:51
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Jo, det är precis det du påstod. Lider du även av alzheimer?

Nej, jag skrev aldrig att alla homosexuella söker validation.

Du kan inte ens hitta ett citat utav mig där jag skrev att alla homosexuella söker validation.

Du är definitivt illitterat och efterbliven.

Du förvränger ord till din egen förmån.
Citera
Avstängd
Citat:
Så ett svenskt fotbollsproffs är att likställa med "alla muslimer". Din bevisföring är ganska efterbliven

Du verkar vara lite efter. .
Du verkar sakna logiskt tänkande och slutledningsförmåga, vilket indikerar låg iq.

Om du har en religion. Sedan visar det sig att den religionen betraktar homosexuella värre än mördare, och flera av de länder där religionen styr har dödsstraff för homosexualitet.. Sedan ser du hur vanliga muslimer dom är fotbollsproffs resonerar.

Vad är det som inte går in??
Fotbollsproffset har ursprung i Bosnien, som är ett av de mest sekulära muslimska länderna av alla. Hans fru bär inte ens slöja.

Är du dum på riktigt eller är det bara konfingmeringsbias och trots för sakens skull???
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
första demon mot högern verkar börja 14.00 i berlin

källa

https://x.com/tina_sozial/status/2081245867827245409?s=20

Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Bra att tyskarna står upp emot hatet och högerextremismen. Något för svenska Pride att influeras av.

Det där var ju otroligt roligt! Hoppas att våra medier kommer att rapportera från den jättestora demonstrationen mot högerextremismen i Berlin!
Citera
2026-07-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Du verkar vara lite efter. .
Du verkar sakna logiskt tänkande och slutledningsförmåga, vilket indikerar låg iq.

Om du har en religion. Sedan visar det sig att den religionen betraktar homosexuella värre än mördare, och flera av de länder där religionen styr har dödsstraff för homosexualitet.. Sedan ser du hur vanliga muslimer dom är fotbollsproffs resonerar.

Vad är det som inte går in??
Fotbollsproffset har ursprung i Bosnien, som är ett av de mest sekulära muslimska länderna av alla. Hans fru bär inte ens slöja.

Är du dum på riktigt eller är det bara konfingmeringsbias och trots för sakens skull???

Du anser alltså på fullaste allvar att din fotbollsspelare representerar alla troende muslimer

Idiot!
Citera
2026-07-26, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Den massiva beskjutningen av Libanon - hans förfäders hemland - var den verkliga utlösande faktorn. Tyskland fortsätter att godkänna export av vapenkomponenter till ett värde av miljontals euro till den sionistiska staten samtidigt som hans familjs hemland förvandlas till en zon för humanitär kris; det är den geopolitiska vrede som denna tyska vapenexport väckt som utlöste attacken.
Han är ju en genuin "Tysk" som ni vänstermuppar alltid proklamerar att dessa individer är. Hur kan han som tysk försöka köra ihjäl andra tyskar för att Tyskland säljer och tillverkar vapen? Det är ju en logik som inte finns. Då har ju hela Tysklands befolkning orsaker och ursäkter att döda.
Citera
2026-07-26, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Nej, jag skrev aldrig att alla homosexuella söker validation.

Du kan inte ens hitta ett citat utav mig där jag skrev att alla homosexuella söker validation.

Du är definitivt illitterat och efterbliven.

Du förvränger ord till din egen förmån.

Men min efterblivne vän, vad är då poängen med ditt påstående om det inte avsåg alla homosexuella? Varför började du yra om Palestinaaktivister?
Citera
2026-07-26, 12:58
Avstängd
Citat:
Du anser alltså på fullaste allvar att din fotbollsspelare representerar alla troende muslimer

Idiot!

Om man är troende muslim så stödjer man det mest fundamentala inom islam. Och där ingår anti homosexualitet. Vad fattar du inte?

Han förklarar ju det tydligt. Du har garanterat inte ens läst artikeln. Du är helt ointresserad. Du har gjort det till din grej att trotsa som en retarderad 3 åring.
Citera
2026-07-26, 13:00
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Men min efterblivne vän, vad är då poängen med ditt påstående om det inte avsåg alla homosexuella? Varför började du yra om Palestinaaktivister?

För att Palestina delar samma värderingar som gärningsman i detta fall angående homosexuella, dvs att homosexualitet är tabu.

Igen, jag syftade på de homosexuella som går i Palestinatågen och inte alla homosexuella.

Min hjärndöda illitterata vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in