2026-07-26, 19:19
Medlem
Wajis avatar
All beröm till polisen som sköt svinen. Så här ska man göra med alla islamister.

Känner bara lättnad och glädje när islamister dödas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamb
Aldrig påstått att det är rätt. Men vill man lösa problem brukar det vara vettigt att förstå dom, även om det inte är något man håller med om.
Fast du kommer ju inte med nån logisk förklaring. Om Kristersson dödade svenskar i tiotusental, och Trump bombade svenska försvarsanläggningar för att försvaga Kristerssons mördar-regim, så skulle jag applådera Trump. Inte fan skulle jag begå terrorbrott mot amerikaner. Inte fan skulle jag tycka att problemet var Trumps bombningar! Men dessa muslimer är alltså så korkade att de tycker att Irans mördar-regim är värd att försvara och begå terrorbrott för? Då ska de ut ur västländerna.
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Så brukar polisen göra i USA, skjuta ihjäl dårarna. Det har nackdelen att man inte kan fråga dem varför eller hur och det är en nackdel.
Fast här tjänar det väl ett syfte?
Det finns nog ett politiskt tryck på polisen att mördaren inte ska få något annat mediautrymme än som lik?

Tänk om stollen skulle börja prata om det hans huvud är fullt av? Hur skulle det se ut.
Citera
Medlem
Mbabbes avatar
En musse mindre. "Bara" miljontals kvar i Europa nu, tacka pridarna och hela idiotvänstern för det😡😡
Citera
2026-07-26, 19:20
Medlem
Custom_mades avatar
Varnade inte folk för det här?

Och blev kallade rasister av samma folk som går i paraden?

Är det någon sorts jesus-grej dom håller på med på vänsterkanten? Typ, vi blir överkörda och sprängda i bitar för våra synder?
Det är ju ansvarsfullt på någon nivå, men tror knappast det är en medveten sådan. Med tanke på att det var dom som importerade sina gärningsmän.

På ett sätt kan man säga att allting balanserar ut sig. På ett groteskt jävligt onödigt sätt. Men antar att människor är ungefär på den nivån i grupp.

Tokvänstern vill ha öppet allt, från barns rövhål till landsgränser. Jag ogillar ordet "självsanerar", men... Har dom inte tänkt steget längre? Eller hur går tankarna? Samma med kvinnofrågor. Folks mödrar som kämpat länge för att slippa den där skiten... Sen importerar samma "fritänkande"(indoktrinerade) personer folk med RELIGIÖST cementerade åsikter som går stick i stäv med det samhället dom säger sig vilja bygga...

kan vi alla bara tillsammans nu komma överens om att vi inte ska lyssna på ett ord av vad vänsterdårar med identitetskriser och missbruk säger, vi har det svart på vitt, dom kanske har goda avsikter, men det blir så fel efter vägen eftersom det är ful sed att prata om ditten och datten och det är total åsiktkorridor

Låt folk böga! Men inse att ni vänsterdårar begått ett väldigt stort misstag. Ni kan faktiskt bara välja en av dessa: mörkmuskiga religiösa män från andra sidan jorden eller fritt bögande, peddande och sexualisert samhälle.

Dom KOMMER inte samexistera hur mkt ni än vill!

Edit: Så nu har ni chansen att välja era landsbögar framför främmande religiösa...

Kom igen, jag vet att ni har rätt svar där inne någonstans i den där sosseskramlande återvunna mp-hjärnan!
Citera
Medlem
Batagares avatar
Gärningsmannen är ihjälskjuten.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/tusentals-tyska-poliser--jagar-abdul-ballout-21/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Smidigt för tyska myndigheter att han är död så de inte kan förhöra honom om det islamistiska nätverk kan tveklöst tillhör. I övrigt lär ingen vettig människa sörja hans alltför sena död.

Vi kan hoppas att det var sin vanliga mobil GM glömde i skåpbilen och inte en s k burner.

Skyddande av brottsling för pappan?
Citera
2026-07-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Fast du kommer ju inte med nån logisk förklaring. Om Kristersson dödade svenskar i tiotusental, och Trump bombade svenska försvarsanläggningar för att försvaga Kristerssons mördar-regim, så skulle jag applådera Trump. Inte fan skulle jag begå terrorbrott mot amerikaner. Inte fan skulle jag tycka att problemet var Trumps bombningar! Men dessa muslimer är alltså så korkade att de tycker att Irans mördar-regim är värd att försvara och begå terrorbrott för? Då ska de ut ur västländerna.

Iran har inte mördat tusentals Amerikaner. Är på andra sidan jorden utan möjlighet att ens röra USA. Och ändå bombas dom sönder och samman av USA.

Om du väljer att inte förstå vare sig det jag skrev eller sammanhang varför folk blir förbannade och gör dumheter så är det upp till dig.
Citera
2026-07-26, 19:22
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
All beröm till polisen som sköt svinen. Så här ska man göra med alla islamister.

Känner bara lättnad och glädje när islamister dödas.
Det blir väl någon utredning om hur polisingripandet gick till som läggs ned innan beslutet hinner skrivas ut.

(Väst)tyskland har en ganska hård linje mot terrorister. De har vanan inne.
Citera
2026-07-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Gärningsmannen är ihjälskjuten.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/tusentals-tyska-poliser--jagar-abdul-ballout-21/

Ingen förlust för samhället Tyskland.
Citera
2026-07-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Och då är det rätt att köra in en bil i ett pridetåg. Eller vad vill du säga i den här frågan.

Nej. Ska du också vara efterbliven och inte alls kolla tillbaka nånting som skrivs innan du kommenterar? Haha, folk asså.
Citera
2026-07-26, 19:25
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Vi kan hoppas att det var sin vanliga mobil GM glömde i skåpbilen och inte en s k burner.

Skyddande av brottsling för pappan?
Det kan väl funnits någon gömd nyckel till skjulet på kolonilotten?

Nu har Berlinarna fått ett till promenadmål för att titta på skotthålen på kolonilotten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in