2026-07-26, 15:51
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Hade han varit kristen eller ateist hade han förmodligen suttit hemma, druckit öl, käkat korv och spelat TV-spel. Vanliga människor funderar inte på att mörda lite bögar sådär bara för skojs skull.

Inte säker på at jag håller med, bögar har ju en märklig förmåga att framkalla fara för sig själva. Det är ju inte deras handlingar i sig som irriterar, utan att de prompt måste tvinga andra att se på eländet. Kanske i pridetåg, men även vanligt att de högljutt äcklar sig med varandra på stan. Du är ute med dina barn på stan och vips dyker det upp en naken hårig röv i synfältet. Klart att folk blir förbannade!
Citera
2026-07-26, 15:54
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Faktiskt inte helt fel. Islamska brödraskapet samarbetade nära med nazisterna under WWII.
De få stackars gamla nynazister vi har på forumet brukar då och då poppa in i palestinatrådarna och försvara musslorna.

Jag har accepterat att många på flaschback är drabbade av adhd och måste reagera blixtssnabbt på inlägg helt plötsligt men läs hela inlägget när jag redigerat det nu och återkom.

https://www.flashback.org/sp95521828
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Alla som påstår högerextremism är problemet.

Ungern är ett skyltfönster för högerextremism.

Hur många terroristattacker har rapporterats ifrån Ungern genom åren?

Någon?

Jag har ingen aning.

Kan det bero på att Pridetåg är förbjudna i Ungern?
Citera
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Muslimerna tar sakta men säkert över Europa. Påhejdade av HBTQ-folket, som muslimerna mördar först.
Jag tycker mig hört att många Hbtq:are är motståndare till den muslimska invasionen till Europa, men de lyfts inte fram i massmedia för det passar inte in i medias bild
Citera
2026-07-26, 15:57
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
När får vi dom första uttalanden att det här inte är Islam?
Inrikesministern i Tyskland har gått ut med att det är ett terrorbrott.

Funkar det för dig?
Citera
2026-07-26, 15:58
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jo men ända in i kaklet är ju kollektivt självmord!
Hur ska de trassla sig ur det i framtidens Europa om det här får fortgå övergår mitt förstånd!

Dom får sluta göra väsen av sig helt enkelt Det bögas troligen mest i världen i muslimska länder, men den som gör det öppet riskerar livet. Skenheligheten är en grundbult i kulturen.
Citera
2026-07-26, 15:59
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Och vilka är de?
vilka vad?
Citera
2026-07-26, 15:59
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag har ingen aning.

Kan det bero på att Pridetåg är förbjudna i Ungern?

Man behöver inte ta efter allt ifrån Ungern så som förbjuda pridetåg men deras migrationspolitik borde vara en förebild för övriga Europa.
Citera
2026-07-26, 16:00
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Jag tycker mig hört att många Hbtq:are är motståndare till den muslimska invasionen till Europa, men de lyfts inte fram i massmedia för det passar inte in i medias bild
Så tanken GM hade var att mörda alla som var:
1. Homsexuella.
2. Emot den muslimska inationen till Europa.

GM verkar inte träffat så många av dem när han skred till verket.
Citera
2026-07-26, 16:03
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Man behöver inte ta efter allt ifrån Ungern så som förbjuda pridetåg men deras migrationspolitik borde vara en förebild för övriga Europa.
Att bara släppa in avdankade SD-politiker?

Finns de inte redan i Sverige?

Jag tror inte IS som GM sympatiserar med bryr sig om migrationspolitik speciellt mycket faktiskt.
Citera
2026-07-26, 16:04
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jag har accepterat att många på flaschback är drabbade av adhd och måste reagera blixtssnabbt på inlägg helt plötsligt men läs hela inlägget när jag redigerat det nu och återkom.

https://www.flashback.org/sp95521828
Det är en ytterst liten hårfin gräns mellan högerextremism och vänsterextremism. Vissa på yttersta högerkanten har gjort gemensam sak med musslorna. Oklart varför? Kanske är det det gemensamma hatet mot judar, eller kan det vara hatet mot bögar. Skillnaden mellan de båda grupperna är att de yttersta högerextrema sällan sätt sina tankar i verk utom möjligen någon ensam galning som Breivik. Musslorna däremot har en väldigt lätt avtryckare och är många fler, därför utfört de flesta terrordåden de senaste 20 åren.
Citera
2026-07-26, 16:05
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Att bara släppa in avdankade SD-politiker?

Finns de inte redan i Sverige?

Jag tror inte IS som GM sympatiserar med bryr sig om migrationspolitik speciellt mycket faktiskt.

Hade man haft Ungerns migrationspolitik så hade man sluppit bry sig om GM med IS-sympatier överhuvudtaget.
Senast redigerad av Johan201 2026-07-26 kl. 16:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in