2026-07-26, 13:10
Medlem
Ja som vanligt. En islamisk galning och terrorist försöker döda folk. Svenska media skriver bara att det är så synd om Bögarna !
Citera
2026-07-26, 13:10
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Blandar du ihop bilägaren och gärningsmannen nu? Vi vet inte än om det är samma person.

Han är sannerligt misstänkt står det i rubriken.
Citera
2026-07-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Det är det ingen som påstår. Skribenten jag besvarade påstår däremot att alla muslimer hatar homosexuella, vilket han ej kan styrka.
https://www.pewresearch.org/global/2020/06/25/global-divide-on-homosexuality-persists/

Turkiet är det mest toleranta muslimska landet och även där ör över 50% emot homosexulitet.

Muslimer är de mest böghatande i världen.
Citera
2026-07-26, 13:11
Avstängd
Citat:
Ja och? Betyder det att muslimer avser att köra ihjäl homosexuella, ditt jävla retard?

Nej det är precis vad jag skrivit sedan mitt första inlägg till dig. Det krävdes 20 inlägg för att få dig att inse vad jag skrev..

Det som skiljer islamisten från muslimen är att muslimen nöjer sig med att aktivt undvika homosexuella, prata skit om de, göra narr av de.
Medans islamisten förespråkar att ee halshuggs på öppen gata.

Bra att du fattar nu. Ditt jävla CP barn.
Citera
2026-07-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyStock4764
https://www.pewresearch.org/global/2020/06/25/global-divide-on-homosexuality-persists/

Turkiet är det mest toleranta muslimska landet och även där ör över 50% emot homosexulitet.

Muslimer är de mest böghatande i världen.

Attentatet ägde rum i Tyskland. Inte Turkiet.
Citera
2026-07-26, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Nej det är precis vad jag skrivit sedan mitt första inlägg till dig. Det krävdes 20 inlägg för att få dig att inse vad jag skrev..

Det som skiljer islamisten från muslimen är att muslimen nöjer sig med att aktivt undvika homosexuella, prata skit om de, göra narr av de.
Medans islamisten förespråkar att ee halshuggs på öppen gata.

Bra att du fattar nu. Ditt jävla CP barn.

Jaha, så vad syftade ditt inlägg till då?

Du är söt när du är arg, vännen😘🏳️‍🌈
Citera
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Det måste omedlbart göras husrannsakan i varenda moskee i Tyskland-fler planer kan finnas i dessa miljöer som uppmuntrar till terror.
Citera
Avstängd
Citat:
Precis. Tänk på vad du skriver, lilla retard.

Varför anser du att jag är terroristvurmare?

Mer om islam och bögar:

https://wikiislam.net/wiki/Islam_and_Homosexuality

Sunan Abu Dawood antyder att Muhammed instruerade: " Om ni finner någon som gör som Lots folk gjorde, döda den som gör det, och den som det görs mot. " [ 5 ] I Bukhari förbannar han feminina män och manliga kvinnor och beordrar sina anhängare att "driva ut dem ur era hus." [ 6 ] Denna inställning till homosexualitet antogs av Muhammeds efterträdare: Abu Bakr , den första Rashidun-kalifen, lät en homosexuell brännas på bål, och den fjärde, Muhammeds svärson Ali , beordrade att homosexuella skulle stenas (han lät också kasta minst en från minareten i en moské). [ 7 ] Medan individuella och samhälleliga perspektiv har varierat genom tiderna, har dessa grundläggande texter och händelser utövat ett betydande inflytande på islamiskt tänkande om homosexualitet.

[UBDen som flur har inget val, ingen människa är illegal[/u]
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-07-26 kl. 13:17.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Blandar du ihop bilägaren och gärningsmannen nu? Vi vet inte än om det är samma person.
bilägaren är ett företag och ingen person
Citera
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Han är sannerligt misstänkt står det i rubriken.
När SD-politikern Katja Nyberg knarkar och kör bil hög som ett hus går det inte ens att misstänka henne innan hon är dömd.

Alltid dubbla måttstockar här på FB.

Ja det verkar mycket troligt att han är GM. Längre än så har vi väl inte kommit?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
För att Palestina delar samma värderingar som gärningsman i detta fall angående homosexuella, dvs att homosexualitet är tabu.

Igen, jag syftade på de homosexuella som går i Palestinatågen och inte alla homosexuella.

Min hjärndöda illitterata vän.
Blir det några Palestina flaggor på Pride här till veckan?
Citera
2026-07-26, 13:15
Medlem
tyskakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Är det fastställt vad GM har för ursprung och motiv eller är allt fortfarande bara spekulationer än så länge?

Den de letar efter, Abdul Rahman Toufic Ballout, 21 år, är född i Berlin men härstammar från Libanon.

Han ska ha försökt ansluta sig till IS i Syrien 2025 och dömdes till 1 år och 10 månaders fängelse för förberedelser till terroristdåd (el dyl). I maj i år släpptes han, fick telefonen övervakad, skulle anmäla sig en gång i veckan till en övervakare, samt gå avprogrammeringskurs för extremister, med tredje mötet i morgon. Tveksamt att han dyker upp Han hade tidigare åkt fast för grov misshandel och utpressning. För några veckor sedan raidade säkerhetsstrykor hans lägenhet eftersom de trodde han hade vapen.

Möjligen togs en medbrottsling i natt, någon som kan ha varit med i den hyrda vita skåpbilen (PKW Citröen Space Tourer), men inte bekräftat av myndigheter.

Sammanfattat från dessa två, den första mest detaljrik:
Senast redigerad av tyskakuten 2026-07-26 kl. 13:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in