2026-07-26, 04:48
Medlem
SmygerOmkrings avatar
"Offret" har tillsammans med sin pojkvän sökt män för att ha sex med henne medans henne man tittar på, alternativt att akten filmas och delas med pojkvännen.
Citera
2026-07-26, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realaltoid
Du är ju hopplös. Om någon annan, som tagit sin medicin, har svaret, dela gärna med er.

Det är Danjal som är den misstänkta våldsverkaren. Danjal är tidigare dömd för brottet "marknadsmanipulation" och är skriven och bosatt i Dubai.

Danjal är bästa "kompis" med jockiboiii och också hans affärspartner i Jocke & Jonna AB...
Citera
2026-07-26, 06:18
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
https://www.nyan.ax/nyheter/hogst-antagligen-ej-brott/

Står här, tycker bara det är lite märkligt.
Det där är Jockes sätt att uttrycka sig på. Han brukar dessutom vara pigg på att kontakta tidningar och ibland tom hota journalister.
Citera
2026-07-26, 06:21
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbalove
Du är fan bland de mest ointelligenta varelser jag stött på. Fattar du inte att det vimlar av fyllekåta brudar där ute som sen ångrar sig dagen efter när hon förstått hur slynigt hon betett sig eller insett att hon varit otrogen, och sen, ofta ivrigt påhejad av nån kompis, anmäler till polis för att bota ångesten.

Detta är vida känt inom hela rättsystemet långt innan samtyckeslagen tillkom. Skillnaden är att efter samtyckslagens tillkomst är det (tvärtom all annan brottsjuridik) upp till killen att bevisa att det fanns samtycke. Vid ord mot ord går man på tjejens ord o h därför döms MÄNGDER med totalt oskyldiga unga män för våldtäkt och deras liv förstörs! Totalt rättsvidrigt i alla andra sammanhang!

Samtyckeslagen är en vidrig företeelse och måste BORT!
Du har fel och borde skriva i tråden om samtyckeslagen istället.

(FB) Samtyckeslagen -allmän diskussion
Citera
2026-07-26, 07:23
Medlem
Det förefaller en smula ironiskt att den misstänka våldtäktsmannen i detta ärende Danjal och jockiboiii satt och grät krokodiltårar i Anjos "dokumentär" om snickaren "Joz" och hans påstådda beteende mot tjejer. De förskte båda göra gällande att de inte behövde betala "Joz" faktura bland annat på grunderna att han var en möjlig sexuell predator, drogmissbrukare och inkompetent snickare. INGET av detta var sant- och "Joz" blev varken åtalad eller dömd för Danjals och jockiboiiis sjuka lögner. Han blev inte ens skäligen misstänkt. Däremot blev en tjej dömd för förtal av "Joz".

Det är ironiskt nu i efterhand eftersom det är nu är i den Dubaiboende affärspartnern till jockiboiii, DANJAL som nu är skäligen misstänkt för en våldtäkt på Åland.

VARJE ANKLAGELSE FRÅN DANJAL VAR ETT ERKÄNNANDE!
Senast redigerad av Pippi64 2026-07-26 kl. 07:29.
Citera
2026-07-26, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu ignorerar du att det kan finnas ekonomiska motiv till att anmäla en påhittad våldtäkt, det finns även personer som vill mörka en otrohet, dvs de ångrar sig. Samtidigt finns det andra personer som lider av psykiska problem eller vill ha uppmärksamhet.

Dina vanföreställningar om hur det måste vara känns ju bara som ett önsketänkande.

Känner igen de i joakim lundells falska våldtäktanmälan han gjorde men kvinnan blev friad för. De var när han anmälde systern till mannen han misshandlade som hämnd vilket rätten såg igenom direkt.

MEN
De kan ju finnas hur mycket motiv som helst? Snubben är arab med vidrig kvinnosyn? Han kan ha drogat henne? Hon var för full för att veta vad hon gjorde oxh eftersom han blev nekad av en annan tjej tog han första bästa fulla ungdom och drog na till hotellrummet?. Varför så fast vid att han är oskyldig?
Senast redigerad av Dotrust 2026-07-26 kl. 08:19.
Citera
2026-07-26, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det förefaller en smula ironiskt att den misstänka våldtäktsmannen i detta ärende Danjal och jockiboiii satt och grät krokodiltårar i Anjos "dokumentär" om snickaren "Joz" och hans påstådda beteende mot tjejer. De förskte båda göra gällande att de inte behövde betala "Joz" faktura bland annat på grunderna att han var en möjlig sexuell predator, drogmissbrukare och inkompetent snickare. INGET av detta var sant- och "Joz" blev varken åtalad eller dömd för Danjals och jockiboiiis sjuka lögner. Han blev inte ens skäligen misstänkt. Däremot blev en tjej dömd för förtal av "Joz".

Det är ironiskt nu i efterhand eftersom det är nu är i den Dubaiboende affärspartnern till jockiboiii, DANJAL som nu är skäligen misstänkt för en våldtäkt på Åland.

VARJE ANKLAGELSE FRÅN DANJAL VAR ETT ERKÄNNANDE!

För att inte glömma danjals erbjudan om 100k för att få fast chrippa för ekonomisk brottslighet i spanien. Dom lyckades ju hitta nån kille som hackade linneas dator men dom gav killen typ 20k sen började ignorera han. Samtidigt som danjal själc drar till dubai för att slippa betala skatt efter hans dom om marknadsmanipulation.
Influencio har vi inte heller glömt.
Citera
2026-07-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbalove
Du är fan bland de mest ointelligenta varelser jag stött på. Fattar du inte att det vimlar av fyllekåta brudar där ute som sen ångrar sig dagen efter när hon förstått hur slynigt hon betett sig eller insett att hon varit otrogen, och sen, ofta ivrigt påhejad av nån kompis, anmäler till polis för att bota ångesten.

Detta är vida känt inom hela rättsystemet långt innan samtyckeslagen tillkom. Skillnaden är att efter samtyckslagens tillkomst är det (tvärtom all annan brottsjuridik) upp till killen att bevisa att det fanns samtycke. Vid ord mot ord går man på tjejens ord o h därför döms MÄNGDER med totalt oskyldiga unga män för våldtäkt och deras liv förstörs! Totalt rättsvidrigt i alla andra sammanhang!

Samtyckeslagen är en vidrig företeelse och måste BORT!

Hänger du risk zonen att knulla fyllkåta tjejer som ångrar sig, så borde du dömmas för våldtäkt om du inte kan stoppa dessa impulser.

År otroligt få domar och otroligt ovanligt, och det är inte konstigt att de få som döms får ett svårt liv.

Att du ens i förebyggande syfte vänder på saken och skyddar framtida små flickor som är kåta på fyllan och knullade av män mot sin vilja är bara sjukt.
Citera
2026-07-26, 11:28
Medlem
En våldtäkt betyder ingenting idag. Det kan vara en svärmorsdröm som blir anmäld. En missuppfattning av subtila signaler på ett hotellrum kan leda till fängelse i flera år. Jag vet dock ingenting om detta ärende, och bryr mig inte. Jag undrar dock hur man kommer att se på den här tiden om 50 år.
Citera
2026-07-26, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse94
En våldtäkt betyder ingenting idag. Det kan vara en svärmorsdröm som blir anmäld. En missuppfattning av subtila signaler på ett hotellrum kan leda till fängelse i flera år. Jag vet dock ingenting om detta ärende, och bryr mig inte. Jag undrar dock hur man kommer att se på den här tiden om 50 år.

Så är det. Våldtäktsbegreppet är rejält urvattnat idag.

Vanliga fylleknull som blir "våldtäkt" juridiskt om tjejen eller killen ångrar sig dagen efter. Absurt och sjuk lagstiftning.
Citera
2026-07-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det är Danjal som är den misstänkta våldsverkaren. Danjal är tidigare dömd för brottet "marknadsmanipulation" och är skriven och bosatt i Dubai.

Danjal är bästa "kompis" med jockiboiii och också hans affärspartner i Jocke & Jonna AB...
Ok, jag undrade genuint bara hur man visste det, jag har ingen som helst baktanke med frågan även om du kanske tror det. Här på flashback kan som du kanske vet trådsanningar uppstå, det var en genuin fråga hoppas du ser det nu!
Citera
2026-07-26, 15:43
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det räcker! Och händer aldrig i normala omständigheter, en frivilligt bra påsatt kvinna är en lycklig kvinna, hon springer inte ut på gatan och ringer polisen.

Det räcker enligt mig med en anmälan så är mannen ifråga ett äckligt svin.

En anmälan är inget bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in