2026-07-26, 01:29
Medlem
Alla är bra på sitt sätt, men Bruce lee var ju grunden för asiatiska stjärnor i martial arts filmer? Jag älskar ju Jackie Chan och har alltid ansett han som nummer 1 i min bok.

Vem tycker ni är nummer 1?
Citera
2026-07-26, 01:36
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Bruce Lee är den bästa!
Citera
2026-07-26, 01:39
Medlem
CyklonB12s avatar
Jackie Chan, inte ens en fråga..
Citera
2026-07-26, 02:00
Medlem
Jackie Chan! Grymt underhållande filmer, slagsmålskoreografi och stunts. Rush Hour 4 kommer ut någon gång i år tror jag... Hoppas den blir bra!

Men resten är riktigt bra de med, Jackie är bara snäppet över.

Såg the last kingdom för en vecka sen med både Jet Li och Jackie Chan förresten he he...
Citera
2026-07-26, 02:07
Medlem
Jackie Chan är bäst skådis

Men Jet Li har bäst fighting i sig
Citera
2026-07-26, 04:07
Medlem
Bruce Lee givetvis, att du ens ställer frågan är kränkande.
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Legenden - Bruce Lee - är Legendens Legend.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Citera
2026-07-26, 09:26
Medlem
Tony Jaa är icke att förglömma!
Gillar man kampsportsfilmer och har missat honom så rekommenderar jag att kolla in Ong-Bak.
Senast redigerad av tedshiro 2026-07-26 kl. 09:29.
Citera
2026-07-26, 09:26
Medlem
Får nog fan ta Jackie som #1 just för att han blandar komedi med action samt har en så lång historia inom filmvärlden.

Sedan kommer Jet, Donnie och sist Bruce.
Citera
2026-07-26, 10:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Tony Jaa är icke att förglömma!
Gillar man kampsportsfilmer och har missat honom så rekommenderar jag att kolla in Ong-Bak.
Tänkte just nämna Tony. Ong-Bak är en av få filmer som jag spolade tillbaka flera scener för att se igen.

Bruce Lee är ju ikonisk men långt ifrån bäst eller coolast. Chan är nog roligast. Jet Li är i min bok lite av en poor man's Jackie Chan. Donnie Yen? Har jag ingen koll på som kampsportare.

Jag vill också slå ett slag för boysen i The Raid. Originalet så klart.
Citera
2026-07-26, 11:31
Medlem
Onanikrems avatar
Sonny Chiba och Bruce Lee.

Jackie Chan må hända varit duktig men jag orkar inte med slapstick och komik i en actionfilm. Inte sett många av hans filmer av den anledningen.
Citera
2026-07-26, 11:46
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tänkte just nämna Tony. Ong-Bak är en av få filmer som jag spolade tillbaka flera scener för att se igen.

Bruce Lee är ju ikonisk men långt ifrån bäst eller coolast. Chan är nog roligast. Jet Li är i min bok lite av en poor man's Jackie Chan. Donnie Yen? Har jag ingen koll på som kampsportare.

Jag vill också slå ett slag för boysen i The Raid. Originalet så klart.
Antar du menar den från 2011? Tung rulle, perfekt söndagsfilm, av en händelse råkar det vara Söndag i dag. Tack för du påminde mig om den!
Citera
2026-07-26, 12:00
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antar du menar den från 2011? Tung rulle, perfekt söndagsfilm, av en händelse råkar det vara Söndag i dag. Tack för du påminde mig om den!
Just den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in