2026-07-25, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Och varför har han uppdaterat insta för 30 min sen? Sitter du bara och gissar din tomte.?

Undrar vem som är tomte nu efter att det kommit fram att det är D. Jävla fjant. Sitter och raljerar på nätet och kallar folk tomtar när du är den största av oss 😅
Citera
2026-07-25, 17:49
Medlem
Skulle tro att den anonyme tipsaren till Ålands tidningen om att brott inte begåtts är den skyldige. Sjukt att en tidning publicerar ett sådant tips, kanske finns lite följdfrågor i det läget om hur tipsaren kan veta det.

Tror även detta är en våldtäkt, flickan ringer och larmar direkt när hon lyckats fly från hotellrummet. Där och då på rummet är det inte lätt att göra något mot en fet äcklig gubbe utan att riskera sin egna säkerhet. Helt rätt av alla kvinnor att anmäla allt knallande ni utsätts för ofrivilligt även om inte våld används.

Det är iaf en extremt hög trovärdighet när anmälan sker på plats direkt i anslutning till hotellet och händelsen. Ångrade fylle knull med mera anmäls i regel dagar efteråt.
Citera
2026-07-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Ser att en del (kvinnor) verkar förvånade över att 40-åringar vill ligga med 18-20 åringar..
Snälla nån, varenda man i den åldern vill ligga med en fräsch 18-åring, har inget med deras ålder att göra, bara att dom är snyggare, skönare och fräschare än 40-åriga kvinnor.
Alla män är svin 😃
Kan säga att jag 40+ och skulle hellre gått upp 20 år än ner 20 år. Sen finns ju det pedos son Jocke och danjal.men samma gäller nog även kvinnor
Citera
2026-07-25, 20:10
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Skulle tro att den anonyme tipsaren till Ålands tidningen om att brott inte begåtts är den skyldige. Sjukt att en tidning publicerar ett sådant tips, kanske finns lite följdfrågor i det läget om hur tipsaren kan veta det.

Tror även detta är en våldtäkt, flickan ringer och larmar direkt när hon lyckats fly från hotellrummet. Där och då på rummet är det inte lätt att göra något mot en fet äcklig gubbe utan att riskera sin egna säkerhet. Helt rätt av alla kvinnor att anmäla allt knallande ni utsätts för ofrivilligt även om inte våld används.

Det är iaf en extremt hög trovärdighet när anmälan sker på plats direkt i anslutning till hotellet och händelsen. Ångrade fylle knull med mera anmäls i regel dagar efteråt.

Mariehamn är väldigt litet, finns två tidningar som får rapporter från polisen
Sen snackar folk
Sen har ju ninetone redan bekräftar att det har hänt och jockiboi inte var den misstänkte då finns det bara danjal
Som var spårlöst borta under påsögats såkallade spelning dagen efter
Citera
2026-07-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
Mariehamn är väldigt litet, finns två tidningar som får rapporter från polisen
Sen snackar folk
Sen har ju ninetone redan bekräftar att det har hänt och jockiboi inte var den misstänkte då finns det bara danjal
Som var spårlöst borta under påsögats såkallade spelning dagen efter

Oavsett är det märkligt av tidningen i en liten håla att gå ut med att en anonym tipsare säger att inget brott har begåtts.

Jaja då är det iaf klart att Danjal på något vis knullat en flicka tills hon polisanmälde han för våldtäkt. Hoppas han åker dit.
Citera
2026-07-25, 20:36
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Oavsett är det märkligt av tidningen i en liten håla att gå ut med att en anonym tipsare säger att inget brott har begåtts.

Jaja då är det iaf klart att Danjal på något vis knullat en flicka tills hon polisanmälde han för våldtäkt. Hoppas han åker dit.

I vilken artikel läste du det,
För den har inte jag sett
Bara att utredning fortsätter och att han inte är anhållen längre
Jag rekommendera www.ålandsradio.ax
Dom har inte en massa betalsidor och en massa sommarjobbare på sin redaktionen
Citera
2026-07-25, 20:37
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hur ska man översätta det där då från juridiska, blev hon typ påsatt efter hon slocknat eller?

I dagens läge så räcker det, juridiskt sätt, att hon ångrat sig - och killen hamnar i klistret. Ord står mot ord = killen förlorar.
Citera
2026-07-25, 21:00
Medlem
Kanske är puckad. Men JB och D*njal är väl i Piteå?
Citera
2026-07-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerPritt
Kanske är puckad. Men JB och D*njal är väl i Piteå?
De var i Mariehamn.
https://alandsradio.ax/nyheter/joakim-jockiboi-lundell-aland-har-karaktar
Citera
2026-07-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weitzmann
I dagens läge så räcker det, juridiskt sätt, att hon ångrat sig - och killen hamnar i klistret. Ord står mot ord = killen förlorar.

Det räcker! Och händer aldrig i normala omständigheter, en frivilligt bra påsatt kvinna är en lycklig kvinna, hon springer inte ut på gatan och ringer polisen.

Det räcker enligt mig med en anmälan så är mannen ifråga ett äckligt svin.
Citera
2026-07-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
I vilken artikel läste du det,
För den har inte jag sett
Bara att utredning fortsätter och att han inte är anhållen längre
Jag rekommendera www.ålandsradio.ax
Dom har inte en massa betalsidor och en massa sommarjobbare på sin redaktionen

https://www.nyan.ax/nyheter/hogst-antagligen-ej-brott/

Står här, tycker bara det är lite märkligt.
Citera
2026-07-25, 23:22
Medlem
Citat:
Det räcker! Och händer aldrig i normala omständigheter, en frivilligt bra påsatt kvinna är en lycklig kvinna, hon springer inte ut på gatan och ringer polisen.

Det räcker enligt mig med en anmälan så är mannen ifråga ett äckligt svin.

Nah herregud . ”En frivilligt påsatt kvinna är en lycklig kvinna” räcker säkert skit långt 🤣
Snabbt knull och han fick vad han ville ger vilken feminist som helst ögon av guld . Att det räcker enligt dig säger mer om dig än någonting annat i denna situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in