2026-07-25, 11:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Våldtäkt eller ej varför springer farbror danjal och jockiboi och kladdar på småtjejer halva deras ålder ??

Det är väl minst lika problematiskt att dessa två medelåldersgubbar, hebefiler, ska ha fått ekonomiskt stöd från Svenska Filminstitutet (SFI) för att producera en film med arbetsnamnet Flickskolan? En skola för missanpassade flickor som råkar ut för övergrepp och en massa andra äckliga saker. Jag antar att det är Jockibois dröm om katolska flickor i yngre tonåren, med skoluniform, som ligger till grunden för detta. Där Jockiboi befinner sig, finns även Danjal. Att Jockiboi är hebefil vet typ alla, nu får vi se en inte allt för smickrande sida av Danjal också. Korthuset rasar
Citera
2026-07-25, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Exonphspoiler på snap

https://imgur.com/a/qkh3X2N

Något ja reagerar på i meddelandena är att tjejen frågar var barnen är? Kan de vara joakim lundell som frågat henne om hon skulle med och saga är kompisen som antingen följde med danjal (eftersom hon redan var borta) eller var tjejen som avvisade honom innan han hittade sitt offer?
Nej det med Saga handlar om en annan influencer Winsent Wikman och hans ex Saga Thunholm som nyligen gick ut med att de inte längre var tillsammans. Så det har ingenting med detta fall att göra
Citera
2026-07-25, 12:10
Medlem
Jaha, D*jal, ännu en ”influenser” jag aldrig hört talas om.

Vad gör alla barn hela dagarna - följer talanglösa och obildade människor i dubbla/trippla deras ålder utan vettig sysselsättning som sysslar med överkonsumtion och att vråla i videoklipp? Helt otroligt. Såna här killar hade på sin höjd jobbat på Samhall för 30 år sedan och nu ska de influera våra barn. Man blir mörkrädd.
Citera
2026-07-25, 13:25
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
https://www.booking.com/hotel/fi/savoy.sv.html?label=savoy-eRAEFAEgiEaO0VG1Keh5hgS536490881189%3Apl%3Ata%3Ap1 %3Ap2%3Aac%3Aap%3Aneg%3A fi%3Atikwd-11982187972%3Alp2246%3Ali%3Adec%3Adm%3Appccp%3DUmF uZG9tSVYkc2RlIyh9Yf23yREhrOV9IVWTT8jT2- k&sid=f98804f6fdcc49edc6f757cfa5af2c7d&gclid=EAIaI QobChMI6paG-trtlQMV_BaiAx2vtjF9EAAYASAAEgI8BPD_BwE&aid=311094& ucfs=1&arphpl=1&dest_id=-1376697&dest_type=city&group_adults=2&req_adults=2 &no_rooms=1&group_children=0&req_children=0&hpos=1 &hapos=1&sr_order=popularity&srpvid=c6924fd2968801 a3&srepoch=1784978480&from=searchresults

Det här fattiga hotellet valde den rika jockiboi bo på
😂
Så där blev Danjal gripen
Citera
2026-07-25, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Så sinnessjukt pinsamt om det är så att expressen inte skriver för de är deras kompisar. Hoppss den tidningen går i konkurs. Jag kommer då aldrig skicka in tips till dem mer om det är så
Man kan ju skriva och ge tips om just Jockiboi, Anjo med flera. Men de kommer inte våga skruva något förrän hela kortleken ligger på marken och alla andra redan skrivit om det. Men bra ändå om de får tips om alla brott som Hebefilen och hans hundar sysslar med!

Vad gäller Danjal så tror jag inte att han våldtagit tösen. Jag tror att hon var full och ångrade sig. Ändå äckligt av gubben att ge sig på en 20-åring! Blev förvånad då jag fått ett gott intryck av honom TROTS sin vänskap med Påsis och Trollpackan!
Citera
2026-07-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Man kan ju ana sig till att målsäganden kommer utsättas för otroliga mängder påtryckningar, sms och samtal kommer hagla in till henne. Arma flicka.
Tänker samma. Jockiboi kommer leva i hennes dm:s och hota om att förstöra hennes liv, etc. Lider med flickan som blev utsatt och lider med alla som har dessa hebefiler som hotar i DM:s!
Citera
2026-07-25, 14:26
Avstängd
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Tänker samma. Jockiboi kommer leva i hennes dm:s och hota om att förstöra hennes liv, etc. Lider med flickan som blev utsatt och lider med alla som har dessa hebefiler som hotar i DM:s!

Finska polisen är inte samma som svenska feminst kåren
Dom kommer begära jockiboi utlämnad i så fall
Citera
2026-07-25, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Man kan ju skriva och ge tips om just Jockiboi, Anjo med flera. Men de kommer inte våga skruva något förrän hela kortleken ligger på marken och alla andra redan skrivit om det. Men bra ändå om de får tips om alla brott som Hebefilen och hans hundar sysslar med!

Vad gäller Danjal så tror jag inte att han våldtagit tösen. Jag tror att hon var full och ångrade sig. Ändå äckligt av gubben att ge sig på en 20-åring! Blev förvånad då jag fått ett gott intryck av honom TROTS sin vänskap med Påsis och Trollpackan!

Danjal har en väldigt mörk sida som få vill erfara, antar att det är därför Jockiboi är kär i honom. Danjal har sopat stigen framför Jocki många gånger, på olika mer eller mindre, mest mer, sätt
Citera
2026-07-25, 15:07
Medlem
Ser att en del (kvinnor) verkar förvånade över att 40-åringar vill ligga med 18-20 åringar..
Snälla nån, varenda man i den åldern vill ligga med en fräsch 18-åring, har inget med deras ålder att göra, bara att dom är snyggare, skönare och fräschare än 40-åriga kvinnor.
Alla män är svin 😃
Citera
2026-07-25, 16:00
Medlem
Kan de inte vara alex ces@@y?
Citera
2026-07-25, 16:02
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Danjal har en väldigt mörk sida som få vill erfara, antar att det är därför Jockiboi är kär i honom. Danjal har sopat stigen framför Jocki många gånger, på olika mer eller mindre, mest mer, sätt
Danjal kanske våldtog på Dubai-vis porta potty style...

Han har en vidrig kvinnosyn och borde hålla sig i Dubai.
Citera
2026-07-25, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Oj! Jag har nog missbedömt Danjal helt och hållet. Har fått för mig att han är ganska härlig och undrat i mitt stilla sinne varför en trevlig prick vill umgås med hebefilen Jockiboi.

Den mörka sidan Danjal har: Är det ngt du vet och att han har sopat stigen framför Påsögat eller är det ngt du antar? Genuint nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in