2026-07-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Alla med fotbollsöga kunde se kvalitén på Diffens nya grek.

Otrolig fysik.

Håller med, kukräven. In med honom från start istället för Siltanen nästa match. Han såg lovande ut. En redig pjäs.
Citera
2026-07-25, 22:28
Medlem
Citat:
Alla med fotbollsöga kunde se kvalitén på Diffens nya grek.

Otrolig fysik.

Missade inloppet om jag ska vara ärlig.

Men hoppas givetvis han floppar.

Den sista sympatiske spelaren apa hade var Lucas B.

Nu får vi hoppas det tar ett årtionde eller två till nästa.
Senast redigerad av diako 2026-07-25 kl. 22:52.
Citera
2026-07-25, 22:52
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Håller med, kukräven. In med honom från start istället för Siltanen nästa match. Han såg lovande ut. En redig pjäs.
PL-nivå på den fysiken, mandelkubben.

Tschoumy hade lekstuga i P19 också.

Citat:
Ursprungligen postat av diako
Om han är så jävla duktig, vad fan gör han i Allsvenskan och dif av alla ställen?!
Riktigt mysterium hur Djurgården lyckats med denna lyckträff!
Citera
2026-07-25, 22:54
Medlem
Citat:

Jag raderade mitt inlägg till dig eller skrev om det då.

För jag tänkte det var lite otrevligt skrivet, spec mtp vi ej kommunicerat tidigare.
Citera
2026-07-25, 22:57
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Jag raderade mitt inlägg till dig eller skrev om det då.

För jag tänkte det var lite otrevligt skrivet, spec mtp vi ej kommunicerat tidigare.
Haha lugnt.

Jag är van med värre.
Citera
2026-07-25, 23:19
Medlem
Citat:

Jag trodde som fan på Nino, men där är det bara att erkänna att man hade fel. Fan vad dålig han är. Skeppa.

Almyras emot Siltanen tror jag blir en uppgradering. Har saknat en riktigt fysisk spelare på mitten likt typ Ulvestad.

Dags att sälja Siltanen nu för att bli av med honom nu när han har börjat gnälla. Han är inte särskilt viktig för oss och ska han sitta och sura på bänken är det bättre att släppa honom för typ 50 miljoner.
Senast redigerad av Mandelgubben 2026-07-25 kl. 23:40.
Citera
2026-07-26, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Jag trodde som fan på Nino, men där är det bara att erkänna att man hade fel. Fan vad dålig han är. Skeppa.

Almyras emot Siltanen tror jag blir en uppgradering. Har saknat en riktigt fysisk spelare på mitten likt typ Ulvestad.

Dags att sälja Siltanen nu för att bli av med honom nu när han har börjat gnälla. Han är inte särskilt viktig för oss och ska han sitta och sura på bänken är det bättre att släppa honom för typ 50 miljoner.

Behåll och bänka honom säsongen ut, och släpp honom i vinter för halva priset om så krävs, jag skiter i. Spelare som gnäller i media måste få ett slut, det är bara statuera exempel.
Citera
2026-07-26, 09:15
Medlem
eternussermos avatar
Mjällbys doktor har varit väldigt tyst på sistone i sociala medier. Är han sjuk?
Citera
2026-07-26, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Mjällbys doktor har varit väldigt tyst på sistone i sociala medier. Är han sjuk?
Inte lika roligt för honom själv att prata om hans metoder då det går dåligt, som då det gick bra förra året då han fick mycket cred för framgången.

Det här visar tecken på att det behövs en KOMBINATION av bra systematik och bra psykologi från ledningen. Många ledare är bara bra på den ena - eller ingen av dem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
En del saker kommer dock upp till ytan.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vm547m/aik-ungdomar-doms-till-vard

Man undrar ju hur mycket ni lyckats dölja.
"tradition inom AIK. "
Det var/(är ?)* det uppenbarligen eftersom de dömda berättade att de själva blivit utsatta för samma tidigare.

Det var ju samma sorts tradition inom AIK hockey. Kommer inte ihåg om det kom fram före eller efter det här.

*Fortfarande? Det finns i alla fall kvar sådana tankar hos Teu så mycket som han pratar om rumphål och sådan våldsex...
Citera
2026-07-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Inte lika roligt för honom själv att prata om hans metoder då det går dåligt, som då det gick bra förra året då han fick mycket cred för framgången.

Det här visar tecken på att det behövs en KOMBINATION av bra systematik och bra psykologi från ledningen. Många ledare är bara bra på den ena - eller ingen av dem
"tradition inom AIK. "
Det var/(är ?)* det uppenbarligen eftersom de dömda berättade att de själva blivit utsatta för samma tidigare.

Det var ju samma sorts tradition inom AIK hockey. Kommer inte ihåg om det kom fram före eller efter det här.

*Fortfarande? Det finns i alla fall kvar sådana tankar hos Teu så mycket som han pratar om rumphål och sådan våldsex...

De vann cupen, Lunkan. Om de håller sig kvar i AS gör de en bra säsong. Vidare i Europa också.
Senast redigerad av Mandelgubben 2026-07-26 kl. 13:22.
Citera
2026-07-26, 13:37
Medlem
Återstår att se om lagen som spelar i Europa roteras för lite, lagom eller för mycket i den här omgången.
Hammarby är hjälpta en del av att BP har två viktiga spelare avstängda, en av dem huvudlöst. Bättre för BP om det hade varit dobbfotslöst
Citera
2026-07-26, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Återstår att se om lagen som spelar i Europa roteras för lite, lagom eller för mycket i den här omgången.
Hammarby är hjälpta en del av att BP har två viktiga spelare avstängda, en av dem huvudlöst. Bättre för BP om det hade varit dobbfotslöst

Hade inte du bytt er andraplats emot cuptiteln som Mjällby vann, Lunkan? Som ni nästan aldrig lyckats ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in