2026-07-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalmarLasse
Nä inte syntetiskt, känns inte så iaf.
Har testat 2 st Eva gorilla och watermelon, båda var cooked. Det skumma är hur kladdig du blir om fingrarna
Då får jag hoppas jag får caramel hah, avskyr såna sorter egentligen om det inte är högre kvalitet, ren huvudvärk att försöka rulla en eller göra en dryherb
Citera
2026-07-22, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalmarLasse
Knappt nån smak. Känns som cooked, funkar i kris. Skumt överdriven kladdig om händerna blir man, så att man behöver diskmedel för att få bort oljan från fingrarna

Behöver man diskmedel för att få bort resterna så är det mixat.
Citera
2026-07-24, 02:20
Medlem
någon som testat peanut butter stämpel? dry sift
Citera
2026-07-24, 18:59
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
någon som testat peanut butter stämpel? dry sift
Penut butter breath? Från sharkfarm?

Bro 9p rakt av... Dunder..! Hämta 50g föra lön grymt nöjd, rökte upp den fort kunde inte låta bli, smak kick allt top notch..!
Citera
2026-07-25, 02:28
Medlem
Haha önska man kunde få en sort från någon dansk farm men har inte en kran på de, hört de ska vara riktigt dyrt med i denna tråden men skulle absolut testat Men detta ska vara endast peanut butter, ingen farm har nämts antar att de är worker dry men den ska med va fin men är nyfiken ifall någon har testat den, den ska inte ha något syntet i sig(testad) och kicka fint går för 6lax, mörk sort
Citera
2026-07-25, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Penut butter breath? Från sharkfarm?

Bro 9p rakt av... Dunder..! Hämta 50g föra lön grymt nöjd, rökte upp den fort kunde inte låta bli, smak kick allt top notch..!

Lätt en av de bästa sorterna som nått sverige under 2026
Citera
2026-07-25, 17:52
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Haha önska man kunde få en sort från någon dansk farm men har inte en kran på de, hört de ska vara riktigt dyrt med i denna tråden men skulle absolut testat Men detta ska vara endast peanut butter, ingen farm har nämts antar att de är worker dry men den ska med va fin men är nyfiken ifall någon har testat den, den ska inte ha något syntet i sig(testad) och kicka fint går för 6lax, mörk sort

Det är billigare hg priser i dk än Sverige just saying, prova åka över nån gång. Danska kranar finner du på samma sätt som svenska, snap telegram signal osv.
Citera
2026-07-25, 18:42
Medlem
"EXTRA BUTTER" "WOW!" Stämpel ser ut som en nice dry, någon provat?
Citera
2026-07-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
"EXTRA BUTTER" "WOW!" Stämpel ser ut som en nice dry, någon provat?
Mena du double grape gas eller? Gul stämpel och på sidan står de extra butter?
Citera
Idag, 13:44
Medlem
Finns 4 glittriga stämplar som heter ”gta tanger city” ”original oreoz” , ”RS11 Rainbow sherbet” och sista heter bara ”Drysift 2026” med fotboll och majalöv på, alla står de premium dry på, såg bra ut när man bröt upp alla men dom är nästan identiska i utseende. Någon som testat?
Citera
Idag, 15:10
Medlem
Citat:
Finns 4 glittriga stämplar som heter ”gta tanger city” ”original oreoz” , ”RS11 Rainbow sherbet” och sista heter bara ”Drysift 2026” med fotboll och majalöv på, alla står de premium dry på, såg bra ut när man bröt upp alla men dom är nästan identiska i utseende. Någon som testat?

Jag vet vilka du pratar om, jag har testat både "Gta" och "rs11" med handen på hjärtat så är ruset och smaken identiska så skulle inte förvåna om alla fyra är samma
Citera
Idag, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartRutigSpis
Jag vet vilka du pratar om, jag har testat både "Gta" och "rs11" med handen på hjärtat så är ruset och smaken identiska så skulle inte förvåna om alla fyra är samma

Ahaa okej, är de något du skulle rekommendera då hur va ruset och vad fick du paya?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in