2026-07-19, 15:58
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Har sett två avsnitt och den verkar ju lovande.
Citera
2026-07-19, 23:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Verkar lovande, två avsnitt är för lite för att ge en klarare bild av serien. Synd att tv 4 envisas med att släppa ett avsnitt i veckan.
Citera
2026-07-20, 08:40
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Verkar lovande, två avsnitt är för lite för att ge en klarare bild av serien. Synd att tv 4 envisas med att släppa ett avsnitt i veckan.
Alla streamingtjänster verkar nu för tiden bara ge ett till två avsnitt i veckan. Även Netflix har börjat med det. Det är trist att behöva vänta på att se fortsättningen.
Citera
2026-07-20, 18:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Alla streamingtjänster verkar nu för tiden bara ge ett till två avsnitt i veckan. Även Netflix har börjat med det. Det är trist att behöva vänta på att se fortsättningen.

Ja verkligen och jag fattar inte poängen med det. Med många serier behöver man ändå två-tre avsnitt för att se om man gillar den och liknande. Nu när väldigt många av oss streamar så kan man gott och väl släppa hela serien på en gång.
Citera
2026-07-21, 08:24
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja verkligen och jag fattar inte poängen med det. Med många serier behöver man ändå två-tre avsnitt för att se om man gillar den och liknande. Nu när väldigt många av oss streamar så kan man gott och väl släppa hela serien på en gång.
Precis, det har ju varit fördelen med att streama att man har kunnat se alla avsnitt. Det tar ju ett tag innan man kommer in i serien och vet då om serien är värd att följa.
Citera
2026-07-24, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Finns det erotiskt laddade scener med invandrare?
Svaret är ja efter dagens avsnitt
Citera
2026-07-24, 09:46
Medlem
Jag tycker att den är riktigt bra, men hade gärna sett att de smackade på fler avsnitt varje gång. Man kommer in i handlingen och vill se mer.

Tycker Joel Spira har en schysst annan vibe mot när han spelade psykolog i Gagnef 😆. Ser fram emot fortsättningen. Många bra sidospår.
Citera
2026-07-24, 20:59
Medlem
Einar-Hugo Strömberg Som spelar Ola.
Hittills väldigt bra skådis obehaglig karaktär
Citera
2026-07-24, 23:27
Medlem
Jag tror mördaren är:

Citera
2026-07-25, 11:55
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag tror mördaren är:

Inte omöjligt att det skulle vara så. Men jag tror:

Citera
2026-07-25, 12:21
Medlem
Ichwills avatar
Är det bara Tv4 som har serien?
Tänkte om den finns på Netflix, HBO eller någon liknande streaming?

Skulle gärna få tag på de resterande avsnitten, är tråkigt att man bara får ett avsnitt i veckan.
Citera
2026-07-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Inte omöjligt att det skulle vara så. Men jag tror:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem