Igår, 18:49
Medlem
spoilers avatar
Citat:
24 juli 03.37, Våldtäkt, Järfälla

En man som åkt taxi hem från norra innerstan ringer in om en misstänkt våldtäkt från taxichauffören.

I taxin somnar målsägande till, och vaknar av att taxichauffören smeker på hans ben samt har tagit fram sitt könsorgan och placerat målsägandes hand på detta.

Det misstänkta brottet ska ha begåtts någon gång mellan klockan 02:15 och 02:38. En anmälan om våldtäkt upprättas. Gärningsman är okänd.
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2026/juli/24/24-juli-03.37-valdtakt-jarfalla/
Citera
Igår, 19:48
Medlem
Drömde han det eller var det verkligt?
Citera
Igår, 19:51
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Räknas det som våldtäkt? Låter mer som ofredande.
Citera
Igår, 19:55
Medlem
Är målsägande homo eller bi?
Kan det bara vara ett missförstånd, klumpigt raggningsförsök?
Citera
Igår, 20:00
Medlem
Anmäler man detta till polisen? Är inte det automatiska svaret att göra allt i sin makt för att slå personen ifråga medvetslös och sedan stampa på hans huvud ett par gånger innan man promenerar hem?
Citera
Igår, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghsw1
Anmäler man detta till polisen? Är inte det automatiska svaret att göra allt i sin makt för att slå personen ifråga medvetslös och sedan stampa på hans huvud ett par gånger innan man promenerar hem?

Detta. Det verkar som att babben gjorde den korrekta bedömningen att han var bög.
Citera
Igår, 21:12
Medlem
loooser123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghsw1

Jag funderade på detta. Vad skulle man själv göra? Man skulle nog rikta några slag mot personen. Åtminstone.
Citera
Igår, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loooser123
Jag funderade på detta. Vad skulle man själv göra? Man skulle nog rikta några slag mot personen. Åtminstone.
Ingen våldtäktsman angriper någon som är tillräckligt stark för att försvara sig. Det är ju det som själva våldtäkten går ut på. På något sätt måste offret redan från början vara i underläge av någon anledning
Citera
Igår, 21:57
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Räknas det som våldtäkt? Låter mer som ofredande.
I min bok är det inte våldtäkt iaf. Men med samtyckeslagen så verkar allt vara våldtäkt nu för tiden.
Citera
Igår, 23:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
I min bok är det inte våldtäkt iaf. Men med samtyckeslagen så verkar allt vara våldtäkt nu för tiden.
Babben hade tur att det var en "riktig" bög han hittat. Hade han gjort liknande mot random snubbe kunde han råkat mycket illa ut. Han kunde helt sonika blivit av med familjelyckan och tillhörande julpynt under.

Lagmässigt skulle jag säga det faller under sexuellt ofredande.
Citera
Idag, 00:06
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Babben hade tur att det var en "riktig" bög han hittat. Hade han gjort liknande mot random snubbe kunde han råkat mycket illa ut. Han kunde helt sonika blivit av med familjelyckan och tillhörande julpynt under.

Ja precis.
Citera
Idag, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem

Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Ja precis.
Fast var det verkligen en "riktig" bög?
Då hade väl inte BO anmält det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto