2026-07-24, 19:15
Medlem
Sommargays avatar
#639 Bohlin producerar Ai-musik och lägger upp på Spotify under artistnamnet Svensken Björn. Usel musik även med AI-mått mätt och som av någon diffus anledning handlar om sossarna. Den här låten som inte finns på Spotify men hans Suno-sida skrev han för att försöka ställa in sig hos raketcepet(588) då han postade länken i en kommentar på cepets insta

https://suno.com/song/ab711a72-5997-4189-a09c-7d5efdef9954
Citera
2026-07-24, 19:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
#639 Bohlin producerar Ai-musik och lägger upp på Spotify under artistnamnet Svensken Björn. Usel musik även med AI-mått mätt och som av någon diffus anledning handlar om sossarna. Den här låten som inte finns på Spotify men hans Suno-sida skrev han för att försöka ställa in sig hos raketcepet(588) då han postade länken i en kommentar på cepets insta

https://suno.com/song/ab711a72-5997-4189-a09c-7d5efdef9954
Asså, vad såg jag precis??!! 🤣🤣 Jag förstår att han försöker ställa sej in hos raketdåren och det där svamlet verkar så pass obegåvat att det faktiskt skulle kunna falla i god jord hos honom. #639
Citera
2026-07-24, 19:53
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Kan du inte utveckla hur du menar att #588 är en självklar pedofil? är genuint intresserad av dina tankegångar.
Titta på bilden på barnet han som 40-åring raggade på. I ett av cepes försök att sätta dit dumpen så bildsökte han på ai-barnet dumpen fiskade på honom med och fick en träff på ett riktigt barn som var väldigt likt och hävdade att att dumpen använde riktiga barns foton som förlagor och att det var olagligt och att riktiga barnet skulle stämma dom på oändligt med pengar yada yada raketpsykos. Det är alltså det riktiga barnet som är inklippt i hörnet.

https://ibb.co/mVLJ86W0
Senast redigerad av Sommargay 2026-07-24 kl. 19:58.
Citera
2026-07-24, 20:11
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Titta på bilden på barnet han som 40-åring raggade på. I ett av cepes försök att sätta dit dumpen så bildsökte han på ai-barnet dumpen fiskade på honom med och fick en träff på ett riktigt barn som var väldigt likt och hävdade att att dumpen använde riktiga barns foton som förlagor och att det var olagligt och att riktiga barnet skulle stämma dom på oändligt med pengar yada yada raketpsykos. Det är alltså det riktiga barnet som är inklippt i hörnet.

https://ibb.co/mVLJ86W0

Den gäddans dumhet, eller kanske rättare sagt kolossala tunnelseende (allt som kan sänka Dumpen ska lyftas till varje pris, oaktat om det är sant eller inte) övergår allt förstånd
Det är väl solklart att vi inte använder riktiga barns foton som förlagor, varför i hela fridens namn skulle vi göra det?

Citera
2026-07-24, 20:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Så du menar att #785 chattloggar är falska och påhittade?
Falska i den mening som jag har förklarat tidigare, det är inte 785 som skrivit i chatten, det är en tredje part som matchade med 785 på tinder och samtidigt etablerade denna tredje part kontakt med dumpen och så har den jäveln förmedlat meddelanden mellan dumpen och 785 t.ex. när dumpen fråga om bild skriver den tredje parten till 785 och ber han om bild som 785 glatt skickar i tron att det är ett tinderragg. Om ni ser hans hur många matchningar han har på tinder så kommer ni fatta de stämmer. Nu hoppas jag inte behöva förklara mer för mitt huvud gör ont usch och twii
Citera
2026-07-24, 20:17
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Falska i den mening som jag har förklarat tidigare, det är inte 785 som skrivit i chatten, det är en tredje part som matchade med 785 på tinder och samtidigt etablerade denna tredje part kontakt med dumpen och så har den jäveln förmedlat meddelanden mellan dumpen och 785 t.ex. när dumpen fråga om bild skriver den tredje parten till 785 och ber han om bild som 785 glatt skickar i tron att det är ett tinderragg. Om ni ser hans hur många matchningar han har på tinder så kommer ni fatta de stämmer. Nu hoppas jag inte behöva förklara mer för mitt huvud gör ont usch och twii
Hur kommer det sig att han inte förde fram detta och slapp bli publicerad? Onödigt att ringa till Sara och erkänna något man inte gjort.
Citera
2026-07-24, 20:18
Medlem
Citat:
Hur vet du att detta inte hänt #588 med? Stackars han som inte har en vän som kan berätta det för oss i sådana fall 🥺
Citera
2026-07-24, 20:20
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:

Det är inte ens i närheten av tekniskt möjligt att genomföra detta så som du beskriver.
Jag börjar tycka lite synd om gäddan, med sådana kompisar som dig behöver han inga ovänner.
Citera
2026-07-24, 20:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Exakt hur skulle det gå till för oss att kunna se "alla" Tinder-matchningar som #785 påstås ha? På samma sätt som när vi läser dina journaler, eller?
Citera
2026-07-24, 20:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Hur vet du att detta inte hänt #588 med? Stackars han som inte har en vän som kan berätta det för oss i sådana fall 🥺
Fast #588 har ju fått Karateillern att modigt kliva in här i tråden och bära lans för #588. Jag är väldigt nyfiken på vilka ytterligare argument han tänker föra fram för att förklara att #588 blivit oskyldigt angripen av ett kriminellt medborgargarde. Det är fan riktigt synd om #746, #785 och #588 som har valt en bekantskapskrets som genomgående verkar bestå av genomusla "försvarsadvokater" vilka endast kommer in i tråden och saboterar för dom. 😅
Citera
2026-07-24, 20:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Det är inte ens i närheten av tekniskt möjligt att genomföra detta så som du beskriver.
Jag börjar tycka lite synd om gäddan, med sådana kompisar som dig behöver han inga ovänner.
Jag delar din uppfattning. Det börjar faktiskt bli synd om #588 också, för han har precis börjat få hjälp av Karateillern och då kan det inte göra annat än att gå åt pipan för den stackars #588 också. Gäddorna borde verkligen se över sin bekantskapskrets.
Citera
2026-07-24, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Alla vet att det där är omöjligt. Precis alla. Även #785, även om han försökt slå i sin vän att det är så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in