2026-07-24, 15:06
Avstängd
Fått bekräftat att Jockiboi och Danjal hängt på en nattklubben Kino, med bara 18-åringar den kvällen det hände. Efter den kvällen är Danjal "borta"
Tolka det hur ni vill, den som vet, den vet
Citera
2026-07-24, 15:19
Medlem
Han uppdaterade sin Instagram för en minut sen
Citera
2026-07-24, 15:26
Medlem
Vem säger att det är ens är Jockes vän det handlar om? Förutom Kingen929 då?
Citera
2026-07-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Han uppdaterade sin Instagram för en minut sen

Ja han blev ju släppt men misstankarna kvarstår. Han låtsas som ingenting precis som de brukar göra
Citera
2026-07-24, 15:46
Medlem
Doctors avatar
Nya Åland har en låst artikel, rubriken lyder:

"Källor till Nyan efter våldtäksmisstankte mot influencer: ”Högst antagligen ej brott”

De har lite annorlunda meningsbyggnad, jag tolkar det som att det det nog kommer att läggas ned.

https://www.nyan.ax/nyheter/hogst-antagligen-ej-brott/
Citera
2026-07-24, 15:48
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Det här är vad jag tror om Danjal och nu gissar jag bara:

Hans störta motivation och drivkraft är att visa upp att han lyckats och då är jakten på pengar och framgång helt central. Här kan han ta genvägar och risker och göra saker som ligger i den moraliska gråzonen: Hypa en hustler i Dubai som ger "aktietips", trixa till det lite med momsen, få människor att investera i saker som är betydligt mindre lukrativ än vad han säger att det är. Allt det där är ingenting som skiljer honom från många på Östermalm som lyckats. Det bara irriterar vissa lite mer då det är en opolerad skränig snubbe som gör det.

I den här bilden av framgång tror jag gärna han vill ha en trophy wife och han skulle säkert behandla henne bra för det ingår i "det han vill vara".

Sexuellt däremot är han troligtvis så långt man kan komma från en Juicer med chest-tat och helt okontrollerbara hormoner som söker till PH varje säsong. Här tror jag motivationen är låg. Riktigt låg.

Danjal känns inte som någon som skulle misslyckas att räkna ut att risken och kostnaden för ett sexuellt övergrepp är större och sämre för honom än vad den tillfälliga glädjen skulle vara värd.

Antingen är det inte Danjal eller så kommer det här att avskrivas snabbt. Det är vad jag tror.
Citera
2026-07-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Nya Åland har en låst artikel, rubriken lyder:

"Källor till Nyan efter våldtäksmisstankte mot influencer: ”Högst antagligen ej brott”

De har lite annorlunda meningsbyggnad, jag tolkar det som att det det nog kommer att läggas ned.

https://www.nyan.ax/nyheter/hogst-antagligen-ej-brott/

Låt mig gissa, källan har initialerna J.L?

Hur ska nu Joakim Lundell och gänget ställa sig till det här? De anklagade en annan kille offentligt för att ha sexuellt ofredat massvis med tjejer och där spelade det ingen roll att allt lades ner enligt gänget. Gäller det samma nu när det är Danjal som anklagas?

Karma is a bitch som man brukar säga.

Citera
2026-07-24, 16:06
Medlem
Låter som ett klassiskt fall av kvinna som blir kåt på kändis trots att hon har pojkvän och följer med till hans rum och har sex. Morgonen efteråt får pojkvännen reda på det och hon säger då att hon inte ville ha sex men att han ändå gav sig på henne varefter hon känner sig tvungen att anmäla.

Samtyckeslagen är totalt skräp och slösar så jävla mycket resurser i onödan.
Citera
2026-07-24, 16:14
Medlem
Ännu en kvinna som är ute efter skadestånd.
Citera
2026-07-24, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Låter som ett klassiskt fall av kvinna som blir kåt på kändis trots att hon har pojkvän och följer med till hans rum och har sex. Morgonen efteråt får pojkvännen reda på det och hon säger då att hon inte ville ha sex men att han ändå gav sig på henne varefter hon känner sig tvungen att anmäla.

Samtyckeslagen är totalt skräp och slösar så jävla mycket resurser i onödan.

Du tror att Danjal är så känd och eftertraktad?
Polisen fick dessutom samtal kl 04 och enligt rykten har de setts på klubben till sent på natten. Så inget samtal har skett morgonen efter utan inom några timmar ifrån att det har hänt.

Senast redigerad av bystander20 2026-07-24 kl. 16:18.
Citera
2026-07-24, 16:24
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bystander20
Du tror att Danjal är så känd och eftertraktad?
Polisen fick dessutom samtal kl 04 och enligt rykten har de setts på klubben till sent på natten. Så inget samtal har skett morgonen efter utan inom några timmar ifrån att det har hänt.

Han är känd för att vara personlig assistent åt charlatanen Joakim Lundell.

Wow vilket superjobb.

Nu är han våldtäktsman dessutom.

Hedersamt precis som hans retarderade klient.
Senast redigerad av Johan201 2026-07-24 kl. 16:28.
Citera
2026-07-24, 16:25
Medlem
marytraders avatar
Är ju ingen moms på guld så hur skulle han kunna fiffla med det? Beskriv modus operandi.

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Stämmer att det är D*nj*l. Han åker på mycket kryssningar till Åland och Estland och bedriver momsfiffel på ädelmetaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in