2026-07-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
"Så kass kvinnosyn har jag inte, har inte heller uttryckt det på fem år."

kevin du ifrågasatte jämställdhet på twitter senast igår?
Citera
2026-07-23, 20:14
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Det ända sättet du kommer bli känd på är om du fortsatt är ”kontroversiell” eller håller på med rage bait. Ditt såkallade varumärke är förstört.
Der går alltid att reparera ett varumärke, det tar bara tid. Jag är envis, målinriktad och jag ger inte upp. Jag vill bli större på Tik Tok. Bli bjuden till andra Tik Tok profiler eller något event som Tik Tok profil. Jag går igenom jord, vind och vatten bland allt motstånd. Då är man stark att kämpa sig upp i media rampljuset.

Jag håller inte på med rage bait. Jag är inte kontroversiell på Tik Tok längre. Försöker hitta på med något annat.
Citera
2026-07-23, 20:21
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
kevin du ifrågasatte jämställdhet på twitter senast igår?
Ja? Till hur mycket jämställdhet vill vi tro att vi kan hantera till sin optimala punkt inom olika frågor och ämnen. Fast då tycker jag det är lite kommunistiskt.

Som videon presenterade: om en kvinna säger att hon hatar män så får det positiv reaktion och hyllning. Men om en man säger det... ja, vi vet hur det får för reaktion. Vart är jämställdheten där, hörni folket 2026?

Om ni vill så gärna ha jämställdhet, ja men då får ni byta inställning och vända på det hela så det blir tvärtom eller så.
Citera
2026-07-23, 20:27
Medlem
Citat:
Ja? Till hur mycket jämställdhet vill vi tro att vi kan hantera till sin optimala punkt inom olika frågor och ämnen. Fast då tycker jag det är lite kommunistiskt.

Som videon presenterade: om en kvinna säger att hon hatar män så får det positiv reaktion och hyllning. Men om en man säger det... ja, vi vet hur det får för reaktion. Vart är jämställdheten där, hörni folket 2026?

Om ni vill så gärna ha jämställdhet, ja men då får ni byta inställning och vända på det hela så det blir tvärtom eller så.

kvinnor kan inte förtrycka män. och läs igenom din text innan du publicerar, du svamlar som en demenspatient.
Citera
2026-07-23, 20:38
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
kvinnor kan inte förtrycka män. och läs igenom din text innan du publicerar, du svamlar som en demenspatient.
Demenspatient...vad man blir kallad för saker. Jag kallar inte er för nånting. Skitsamma.

Varför kan inte kvinnor förtrycka män? Det är inte liksom att vi män är så "lätt kränkt" och polisanmäler kvinnor för det lilla minsta. Vi bara rycker på axlarna och "jaha" och gör inte saken värre. Plus att oftast vi män visar inte så mycket känslor och tål rätt så mycket.

Det är väl dags för kvinnor att börja göra det allt oftare, förtrycka män.

Vill ni ha jämställdhet eller inte?! Hur långt kan ni gå med jämställdhet?
Citera
2026-07-23, 20:45
Medlem
Citat:
Demenspatient...vad man blir kallad för saker. Jag kallar inte er för nånting. Skitsamma.

Varför kan inte kvinnor förtrycka män? Det är inte liksom att vi män är så "lätt kränkt" och polisanmäler kvinnor för det lilla minsta. Vi bara rycker på axlarna och "jaha" och gör inte saken värre. Plus att oftast vi män visar inte så mycket känslor och tål rätt så mycket.

Det är väl dags för kvinnor att börja göra det allt oftare, förtrycka män.

Vill ni ha jämställdhet eller inte?! Hur långt kan ni gå med jämställdhet?

vet du hur förtryck fungerar? har du tillgång till google eller behöver jag förklara för dig hur kvinnan systematiskt är underordnad mannen i nästintill alla situationer?
jag drömmer om en värld där kvinnan är befriad från mannen, det finns inget jag vill ha mer. Män borde börja i fängelse och behöva jobba sig ut
Citera
2026-07-23, 21:36
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Der går alltid att reparera ett varumärke, det tar bara tid. Jag är envis, målinriktad och jag ger inte upp. Jag vill bli större på Tik Tok. Bli bjuden till andra Tik Tok profiler eller något event som Tik Tok profil. Jag går igenom jord, vind och vatten bland allt motstånd. Då är man stark att kämpa sig upp i media rampljuset.

Jag håller inte på med rage bait. Jag är inte kontroversiell på Tik Tok längre. Försöker hitta på med något annat.

Bror. Ingenting du gör i dagsläget kommer att reparera den skada du dragit på dig själv.
Du gräver din grop med avföring djupare för varje idiotiskt inlägg du gör angående kvinnor och feminism.
Snälla bror det är bara att lägga ner nu. Du kommer aldrig bli större än Teamvecka-20.
Citera
2026-07-23, 21:41
Medlem
DonCapo13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Bror. Ingenting du gör i dagsläget kommer att reparera den skada du dragit på dig själv.
Du gräver din grop med avföring djupare för varje idiotiskt inlägg du gör angående kvinnor och feminism.
Snälla bror det är bara att lägga ner nu. Du kommer aldrig bli större än Teamvecka-20.

Odds på att han lägger mer vikt på att du kallar han bror
Citera
2026-07-24, 00:35
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Kalla mig inte för bror, det är kamrat (Tovarishch). Jodå, det tar bara tid i dagsläget. Jag tänker fan inte lägga ned. Jag ger aldrig upp!
Citera
2026-07-24, 00:36
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCapo13
Odds på att han lägger mer vikt på att du kallar han bror
Kamrat, jag är väldigt less på att bli kallad för bro/bror/broder. Kan folk inte respektera att det?
Citera
2026-07-24, 05:37
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Kamrat, jag är väldigt less på att bli kallad för bro/bror/broder. Kan folk inte respektera att det?

Bror, om man är lättkränkt så ska man nog inte läsa sin egna Flashback-tråd
Du måste göra nåt liknande temaveckan eller nåt ännu värre för att kunna bli kändis.
Citera
2026-07-24, 07:03
Avstängd
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Bror, om man är lättkränkt så ska man nog inte läsa sin egna Flashback-tråd
Du måste göra nåt liknande temaveckan eller nåt ännu värre för att kunna bli kändis.
Kamrat, jag är inte lättkränkt utan bara nyfiken på vad som säga om mig. Vadå ännu värre än Teamveckan-20? Det kommer inte bli något "värre" utan något bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in