2026-07-24, 10:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
L måste ju ändå vara lite besviken på c som hela tiden sabbar fasaden och är totalt värdelös i de allra flesta sammanhang. Missar hela graviditeten. Flytten. Årsdagen mm mm. Allt för att han är så otroligt korkad

Tänker så jag med. Det här med att han missar graviditet och möjligen förlossningen var hon delaktig i att välja dock så den kan ingen av dom gnälla över. Även fast det är lilla frun så tycker jag dock lite synd om henne i det, att vara så jäkla ensam i hela graviditeten.

Någon form av ilska måste hon känna mot han för sitsen han satt sig i, eller en vanlig person skulle väl det iallafall. Hon kanske tycker det är skönt 🤣
Citera
2026-07-24, 10:39
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tänker så jag med. Det här med att han missar graviditet och möjligen förlossningen var hon delaktig i att välja dock så den kan ingen av dom gnälla över. Även fast det är lilla frun så tycker jag dock lite synd om henne i det, att vara så jäkla ensam i hela graviditeten.

Någon form av ilska måste hon känna mot han för sitsen han satt sig i, eller en vanlig person skulle väl det iallafall. Hon kanske tycker det är skönt 🤣

Hon njuter av den sk kändisskapet som hennes man har fast än den är oerhört minimal kändisskapet. Kräftan var den enda sk influensern som föll för henne, så hon lär kravla sig kvar vid honom hårt jag tror inte hon har några känslor alls. Känns iskall som person. Men det får man väl inte säga i det här landet
Citera
2026-07-24, 10:44
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Du har koll på när dom firar beöllopsdag? sjukt

Lilla frun får väl skaffa sig en privat Snapchat om hon vill outa deras bröllopsdag för bara hennes vänner. Nu när hon har en öppen snap så får hon skylla sig själv när hon outar deras bröllopsdag så vi som är avundsjuka på detta par kan njuta av att hennes man sitter inne den här dagen
Citera
2026-07-24, 10:44
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är nog så att alla inte följer Linnea på alla appar. Särskilt inte på barnappar som Snap och TikTok.

Så det gör att det är sjukt att andra sett det?
Citera
2026-07-24, 10:55
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Konstigt att så många kärringar har Snap iaf.

Förstår mer att det är ungdomar som följer Linnea på Snap och TikTok.

Fast det var väl inte ett svar på frågan? Om personen i fråga öppet lägger ut något för att folk ska se, är det sjukt när folk faktiskt ser det?
Citera
2026-07-24, 10:55
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:

Det är därför du blir grinig när man kritiserar lilla frun, för hon är ett barn som använder en barnapp & att man inte får kritisera barn? Ja men då vet jag att du ser lilla frun som ett barn tack.
Citera
2026-07-24, 10:57
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Hon njuter av den sk kändisskapet som hennes man har fast än den är oerhört minimal kändisskapet. Kräftan var den enda sk influensern som föll för henne, så hon lär kravla sig kvar vid honom hårt jag tror inte hon har några känslor alls. Känns iskall som person. Men det får man väl inte säga i det här landet

Ja han var väl varken den första eller enda hon försökte med. Eller ens sista
Citera
2026-07-24, 10:59
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ja han var väl varken den första eller enda hon försökte med. Eller ens sista

Nä precis. Golddigger. Men så mycket gold vette tusan om det blev. En man i finkan. Uppleva första graviditeten ensam. Ev föda utan sin man. Ja o henne är vi på avundsjuka sägs det vi alla har olika krav i livet & lilla frun verkar inte ha så höga krav.
Citera
2026-07-24, 11:05
Medlem
Citat:

Var det inte du som tyckte att L var så mogen och välutbildad? Ändå använder hon sig av snap o alla dessa filter som barn/ungdomar bara gör
Citera
2026-07-24, 11:07
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Inte ett dugg grinig faktiskt.

Det roar mig snarare att se hur besatta en del kärringar är av Linnea 24/7 året om.

Frågan är då, är Linnea en kärring eller ett barn som hänger på de apparna?
Citera
2026-07-24, 11:14
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jag räknar henne som en ung tjej och borde vara bland de äldre som använder Snap bla som influencer.

Följarna är väl absolut max 20 på den appen. Det är därför humoristiskt när det dyker upp några udda kärringar bland ungdomarna.

(TikTok är väl för 14-åringar och gängkriminella om vi bortser från några udda kärringar som grälar med varandra.)

Du klumpade ju precis in alla som kärringar eller barn? Men eftersom du inte vet åldern på någon här så tar jag det som att du ser henne som en kärring med eftersom hon är betydligt äldre än de du anser använder apparna 😊
Senast redigerad av Nejellerva 2026-07-24 kl. 11:16.
Citera
2026-07-24, 11:27
Avslutad
Citat:
Och du följer ju Linnea på Snap slaviskt så undra vilken kategori jag placerar dig i...

Snap har jag aldrig hört att någon över 25 har haha, men tiktok har hela wt-högen nu, så du får uppdatera databasen lite.

Kanske kan vara svårt att släppa följarbasen på snap och bekräftelsen man vant sig vid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in