Citat:
Ursprungligen postat av
MannenP
Jag försöker förstå hur det är möjligt att 15 % av befolkningen röstar V och MP och 32% S.
Jag har ställt frågan till några vänsterpersoner på FB vad som är dåligt med nuvarande styre och vad hoppas man på ska bli bättre med vänstern i förarsätet? Men jag får inget svar, inte ett enda.
Sverige är verkligen på rätt väg. Vi har färre skjutningar, ställer hårdare krav på försörjning, låga skatter och allmänt sunda saker som tas beslut om.
Ska tillägga att jag f.n är extrem låginkomsttagare och är förvånad hur otroligt förmånligt det är. Jag betalar extremt låg skatt och kan inte för mitt liv förstå hur någon kan vara missnöjd med det. Förväntar man sig ännu lägre skatter för de som är låginkomsttagare?
Kan någon här ge mig svar?
Är det fler som känner som jag
Var bor du om du har "extremt" låg skatt?
Som svar på din rubrik så är det för att alla inte befinner sig i en ekokammare dygnet runt.
Angående sossarna med flera, jag är den förste att erkänna att de har ett stort förbättringsarbete att genomföra, men det är fortfarande bättre än alternativet. Det enda Tidö har lyckats med är bränslepriserna, och det verkar räcka för de flesta.