Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Vad är det som är så svårt att förstå?
Du tycker ju att det inte är några problem med att kvinnor går runt i bara stringbikini eftersom normala män inte får utlösning av att se det.
Och det får ju inte normala män av att bara se på porr heller, så då antar jag att du är konsekvent och anser att även offentlig porr är helt oproblematiskt?
Eller kan något vara problematiskt även fast det inte automatiskt leder till utlösning för män?
Skribenten jag skrev till låter bli stringbikini pga. Att hennes bror nästan fick utlösning i kön till kiosken, pga. Att han såg en tjej i stringbikini. Jag skrev till denna skribent att normala män och killar klarar av att se en tjej/kvinna i stringbikini
utan att få utlösning (menas: hennes bror är undantag, som hon rättar sin klädsel på stranden efter). Och mitt i detta mitt inlägg till henne, så kommer du och dillar om porr... Vad det nu ens har med saken att göra.
Hennes bror hade säkert fått utlösning av porr, om han är så pass känslig att han knappt kan se en kvinna i stringbikini utan att vara på g att komma.
Förespråkar du då fortsatt porrfilm på Stranden?