Citat:
Jag har lidit igenom nu Jackes samtal med Skilleras igår.
Mina åsikter:
Börjar direkt med att chatten förminskas. Den skulle ju bli så stor 😁 Ni skulle alla få se osv.
Jacke är fortfarande arg och inte förändrad alls. Kommer komma ut, spåra ut, få utbrott och tappa det för 9e gången typ.
Tjejen var inte otrogen nyår det är sant men innan det.
Skyller fortfarande på diagnos och ETT återfall som var i 6 månader med tjack och glass.
Har rätt i mycket men också fel i mycket. Anjo o Rask kommer väl reagera mer detaljerade.
Vilka har suttit på kåken flera gånger som nån umgås med?
Jacke behöver gå till talpedagog. Pratar ju riktigt illa.
Trevligt med minigolf 😁 Låter som CP barn på turné men vuxna nu.
Jacke fick massa orosanmäningar från vården när han var där.
Att jobbet inte visste stämmer inte. Han är hatad på sitt jobb. De vägrar visa upp honom på Facebook mer.
Inte kontakt med nån av sina bröder, inte Chrippa sen han häktades i januari. Lyckat...
Nu vänder det 😁 Hört det massa inget händer.
Jacke ljuger om år mamman missbrukade tabletter. Hon missbrukade längre än så.
"Min sanning" lägg av för fan. Din uppfattning kanske.
Jacke satt på avgiftning innen behandlingshemmet.
Sitter på behandling och haft avgiftning nyligen och skämtar om att ta tjack... Axel och Jacke är verkligen vidriga på slutet. Behandlingshemmet kommer få video på detta och tidssämplar. Videon är redan nersparad.
Varför är Linnea och Jacke inne på Axels live? Har de inga bättre kompisar som försvarar dem?
Jacke läser väldigt uppenbart Flashback frekvent.
Det påståds här att jag ljög att Jacke vart på psyk 2 gånger i vår. Avgiftning var på psyk. Jacke bekräftar det tom själv. Jag sitter inte och hittar på här tyvärr.
Mina åsikter:
Börjar direkt med att chatten förminskas. Den skulle ju bli så stor 😁 Ni skulle alla få se osv.
Jacke är fortfarande arg och inte förändrad alls. Kommer komma ut, spåra ut, få utbrott och tappa det för 9e gången typ.
Tjejen var inte otrogen nyår det är sant men innan det.
Skyller fortfarande på diagnos och ETT återfall som var i 6 månader med tjack och glass.
Har rätt i mycket men också fel i mycket. Anjo o Rask kommer väl reagera mer detaljerade.
Vilka har suttit på kåken flera gånger som nån umgås med?
Jacke behöver gå till talpedagog. Pratar ju riktigt illa.
Trevligt med minigolf 😁 Låter som CP barn på turné men vuxna nu.
Jacke fick massa orosanmäningar från vården när han var där.
Att jobbet inte visste stämmer inte. Han är hatad på sitt jobb. De vägrar visa upp honom på Facebook mer.
Inte kontakt med nån av sina bröder, inte Chrippa sen han häktades i januari. Lyckat...
Nu vänder det 😁 Hört det massa inget händer.
Jacke ljuger om år mamman missbrukade tabletter. Hon missbrukade längre än så.
"Min sanning" lägg av för fan. Din uppfattning kanske.
Jacke satt på avgiftning innen behandlingshemmet.
Sitter på behandling och haft avgiftning nyligen och skämtar om att ta tjack... Axel och Jacke är verkligen vidriga på slutet. Behandlingshemmet kommer få video på detta och tidssämplar. Videon är redan nersparad.
Varför är Linnea och Jacke inne på Axels live? Har de inga bättre kompisar som försvarar dem?
Jacke läser väldigt uppenbart Flashback frekvent.
Det påståds här att jag ljög att Jacke vart på psyk 2 gånger i vår. Avgiftning var på psyk. Jacke bekräftar det tom själv. Jag sitter inte och hittar på här tyvärr.
Var S otrogen mot Jacke?? Vad grundar du det på? Hon känns verkligen inte som en sådan, och varför har han ej lämnat isf? När skedde detta och med vem
wtf. Det var inte mycket att hänga i julgranen.