2026-07-23, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Oavsett så skulle många av dessa konfrontationer aldrig ske i verkligheten. 14-åringar agerar inte såhär. Dom tänder inte på Arne 60år. Det är orealistiskt. Det betyder inte att jag kritiserar Dumpen, men det här händer inte i verkligheten. Men det tycker inte dumpen anhängarna.

Det är en freakshow när en 14-åring säger att Arne är sexig, skämskudde deluxe. Sen är det ofattbart att gäddorna går på detta, men dom skulle aldrig få napp IRL..

Att du kan utläsa detta märker jag så vi är några som har synat Dumpens bluff men till Saras försvar kan jag säga att när jag var 14 så hade jag knappast tackat nej till en specifik tant i 60-års åldern så Sara är inte helt ute och cyklar men att det skulle vara knullkalas mellan gubbar och fjortisar utan hennes insats tror jag inte riktigt på.

Det är dessutom fruktansvärt roligt det Dumpen bjuder på. Senare idag släpper Dumpen lös en ny sån fet gammal fittmagnet så säger tack på förhand.
Citera
2026-07-23, 13:23
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Oj, här kommer ett till intressant resonemang:

Kanske ni ”fritänkare” visar vägen till sänkt byxmyndighetsålder. Vad sägs om 11 år? Så länge Farbror Pedofil är varsam nog och barnet ligger still, så gör det säkert inte ont, inte för alla(!) Det här med skam, det är ju ungens egna fel, inget omgivningen har med att göra. Nej vänta, det är feministernas fel!

Eller syftade du kvinnor i din egen ålder, som blir av med oskulden?

Skribenten Teensarebeautyful verkar vara inne på samma idéer - det är bara moralpanik.
Då ska vi se om herrn är lite mer storsint än 2 pappersrullar framför ögonen. 2 saker.

1) Det är skillnad på gädda och gädda. Det är en brutal skillnad på leta 0-5 åringar och det mesta sjuka saker, mot dom andra som pratar med " snart 15/ / fjortis, dom hade nöjd sig precis lika bra med en 20 åring. Vilket inte är aktuellt för förstnämnda sorten, dvs per definition pedofiler.

2) Är inte det relevanta i sammanhanget att männen slutar upp med beteendet, ägnar sig åt lämplig ålder (beror på mannen), men givetvis 18+ , samt så knegar på och bidrar till samhället istället för kostar samhället. Nånstans bör det vara ett av målen med Dumpen?

Avslutningsvis, punkt 2 då - kanske inte helt möjligt för förstnämnda typen som även gärna tar hundar och allt som finns, där är det nog tungt. Andra "fjortismodellen" tror jag mycket väl kan ägna sig åt 30 åringar istället och sköta sig.

Någon konstruktiv feedback på det? Om vi kan bete oss som seriösa debattörer och inte tunnelseende med 0 konstruktivt tänkande.
Citera
2026-07-23, 15:32
Medlem
Måste säga att jag var försiktigt positiv när Dumpen kom ut och visade upp sig när staten och naturen checkat ut. Fd festprissen Putte och en då okänd aggressiv kvinna med 35 domar på sig känns som självskrivna för jobbet men så helt plötsligt spårade det ur fullständigt men paret gör fortfarande svenska gator osäkra för snuskgubbar, det är absolut inte tal om otukt för då kommer den coola kvinnan.

Dumpen har dragit igång debatten, det måste man ge dom faktiskt men samtidigt skämt ut sig fullständigt och fått mycket skit i media. Trakassera politiker och go bananas blir ändå sexigt i slutet för nu har Dumpen fått sin lagändring och tjockisar levereras på löpande band som bevis för deras tes och Dumpen har kanske rätt.

Dumpen
Citera
2026-07-23, 17:58
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Jävla rövtangentbord (alt kioskmongo-händer). Skriver om.

Cashen ska in - ladden ska upp i näsan - folket ska buga och bocka för deras "tjänster" men HELST betala. Att anhöriga till gäddan samt ev barn får lida lite kollektivt som i Nordkorea - det ingår i priset på Cirkus-Dumpen. Valår dessutom - politikerna går över lik för röster (precis som Padde å Sara btw). Som tur är så väljer de flesta normala människor där ute ett helt annat tillvägagångssätt ang sånt här än Padde å Sara.
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-07-23 kl. 18:06.
Citera
2026-07-23, 18:10
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Det är skillnad på att våldta barn och ha ”ladd” i näsan. Mycket empatistörd, ja. Då skäms man inte, men av nån anledning gråter ni när ni blir publicerade.

Läs min nya editerade post. Jag med mina kioskmongo-händer lyckades fyra iväg en post för tidigt med nån jävla cp-manöver

EDIT: det kommer eventuellt en framtida hyfsat väsentlig post så får du då ser hur just Jag resonerar ang sånt här.
Citera
2026-07-23, 18:18
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Vad föredrar du, gäddor eller dumpen? Var ärlig nu.

Polariserad skum fråga. Jag har INTE lust att bli en del av pöbeln generellt sett - det måste jag säga.

Jag föredrar min egen etik och moral. Det har nämligen visat sig att jag faktiskt bryr mig om det folk sagt i förtroende till mig ang, tja, kanske vissa gäddor. Kanske sitter jag t om på helt rykande färska nyheter i skrivandets stund. Vem vet. Får se om jag nånsin skriver om det för det måste i så fall finnas ett klart logiskt syfte med det.
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-07-23 kl. 18:34.
Citera
2026-07-23, 20:03
Medlem
Citat:
Det är hög igenkänningsfaktorn på gäddorna. Det tog tid för dig att inse att de var som dig. Hur många självmord är det nu?

Du inser att tjocksmockarna som Dumpen hänger ut endast är en promille av problemet? Majoriteten av förövare är jämnåriga pojkar vilket Dumpen duckar totalt för. Jag har påmint Sara vid ett flertal tillfällen men ingen respons, forskningen/undersökningar visar tydligt på detta.

En groteskt ful lite halvt efterbliven man som gör sina moves skulle ingen fjortis svara online men Dumpen pumpar detta vilket iofs är lite kul men inte seriöst och hjälper föga utsatta riktiga barn.

20 självmord var senaste siffran jag hörde.
Citera
2026-07-23, 20:07
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du inser att tjocksmockarna som Dumpen hänger ut endast är en promille av problemet? Majoriteten av förövare är jämnåriga pojkar vilket Dumpen duckar totalt för. Jag har påmint Sara vid ett flertal tillfällen men ingen respons, forskningen/undersökningar visar tydligt på detta.

En groteskt ful lite halvt efterbliven man som gör sina moves skulle ingen fjortis svara online men Dumpen pumpar detta vilket iofs är lite kul men inte seriöst och hjälper föga utsatta riktiga barn.

20 självmord var senaste siffran jag hörde.
Gissar på att dessa hade avslutat livet senare oavsett. Svårt att tro att mentala hälsan va på topp även innan. Bara en gissning förvisso.
Citera
2026-07-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Gissar på att dessa hade avslutat livet senare oavsett. Svårt att tro att mentala hälsan va på topp även innan. Bara en gissning förvisso.

Dumpen ryckte lite i snabeln och gav en gnutta hopp om fitta/kuk men det var Sara som var bakom spakarna.

Det är ingen som skulle sakna en pedofil men det är tragiska människor som Dumpen hjälpt med potensen typ, jag kan inte se det på annat sätt.

Att låta påskina att detta bottenskrap sätter på barn utav helvete är höjden av fräckhet även om den fina bossen för Dumpen Sara slänger in lite gött i debatten lite då och då. Antingen så inför man 18-års gräns för sociala medier eller så lär man fjortisar att inte svara gamla gubbar och definitivt inte knulla med dom. Jag hade fattar direkt, hade inte du?

Jag vill gärna se Dumpen i grundskolor men det är inte mitt fel att Dumpen är portade hos samtliga, rektorerna är extremt bestämda -No Damp! Kanske om våra vänner lugnade sig lite med kukarna så kanske Sara kan tas in bakvägen med armbågen.
Citera
2026-07-23, 22:07
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpen ryckte lite i snabeln och gav en gnutta hopp om fitta/kuk men det var Sara som var bakom spakarna.

Det är ingen som skulle sakna en pedofil men det är tragiska människor som Dumpen hjälpt med potensen typ, jag kan inte se det på annat sätt.

Att låta påskina att detta bottenskrap sätter på barn utav helvete är höjden av fräckhet även om den fina bossen för Dumpen Sara slänger in lite gött i debatten lite då och då. Antingen så inför man 18-års gräns för sociala medier eller så lär man fjortisar att inte svara gamla gubbar och definitivt inte knulla med dom. Jag hade fattar direkt, hade inte du?

Jag vill gärna se Dumpen i grundskolor men det är inte mitt fel att Dumpen är portade hos samtliga, rektorerna är extremt bestämda -No Damp! Kanske om våra vänner lugnade sig lite med kukarna så kanske Sara kan tas in bakvägen med armbågen.
Jodå, men sen, även i verkligheten är dom våta fjortisarna som trånar efter Börje lätträknade. Tobbe 22 med FAS IIan ligger nog bättre till

Men absolut, Australien gjorde ju det för inte alltför länge sen. Är väl 13 för BankID osv? Så tekniskt sett är det ju inga problem.

Förutom det, skulle det vara BankID istället för skapa konto med valfritt namn så skulle det direkt skära ner på gäddor och dylikt. Rätt svårt att häva det var någon annan om man loggat in med BankID.

Skulle lösa problemet från 2 håll. En minimum ålder + att dom som inte sköter sig har redan loggat in med ID.

För mig en gåta varför det inte är så redan nu och för länge sen.
Citera
2026-07-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Jodå, men sen, även i verkligheten är dom våta fjortisarna som trånar efter Börje lätträknade. Tobbe 22 med FAS IIan ligger nog bättre till

Men absolut, Australien gjorde ju det för inte alltför länge sen. Är väl 13 för BankID osv? Så tekniskt sett är det ju inga problem.

Förutom det, skulle det vara BankID istället för skapa konto med valfritt namn så skulle det direkt skära ner på gäddor och dylikt. Rätt svårt att häva det var någon annan om man loggat in med BankID.

Skulle lösa problemet från 2 håll. En minimum ålder + att dom som inte sköter sig har redan loggat in med ID.

För mig en gåta varför det inte är så redan nu och för länge sen.

Jag skrev tydligt tidigare idag att Dumpen skulle släppa lös en tjockis och Sara levererade en precis som utlovat, en kamelryttare dessutom så tack för honom men inget barn/fjortis vill fucka med honom oavsett vad du säger Sara! Det var kul ja men in med honom under mattan så går vi vidare. Finns ingen mamma i världen som vill att han sätter på hens barn, det bara är så.

Det kan väl inte finnas nån som fortfarande tror på Dumpens scenarion? Skulle mammor bjuda ut sina barn eller fjortisar som lägger upp sig för dessa rultiga? Sara är underbar och så men husmorstips är att detta inte kommer hålla i längden så Dumpen får gå ner lite i ålder bland sina förövare.

Finns det något bättre än när man ser att Dumpens senaste bjuder på flera minuter ögongodis tv?
Citera
2026-07-24, 00:32
Medlem
Citat:
Det är inte så skumt. Ska du hem till mig eller vara ute på stan och säga högt att du försvarar pedofiler? Nej det skulle du inte, du vet åtminstone vad du ska säga för att inte bli ihjälslagen på fläcken. Eller hur?

Finns inget positivt med pedofili, men en mördare som dödar mördare är det. Kom ihåg det din ynkliga lilla ”man”.

Jag kan väl nånstans erkänna att jag som 14-årång hade satt (taffligt kanske) satt på en 60 åring men för att ge Dumpen bensin så bjuder jag på den, få igång prutt-Sara.

Den här coola människan som står bakom kulisserna och gör sköna uttalanden i green room. Att det knullas kan vi vara säkra på. Jag anmäler mig frivilligt till att informera Prutt-Sara om att majoriteten av ofredanden begås av jämnåriga och Dumpens tjockisar kommer inte till dejter.

Den duktige journalisten Anna Hedemo sa det ju själv så Sara fick korrigera sig, Sara körde en fuling och ville ha med småpojkars tafs i sin statistisk men åkte på en reality check. Inte bra älskling, du skämde ut dig!

Tjockisen #804 vi såg idag kommer inte sätta på några barn men Sara fortsätter ändå, hon är helt besatt av att såna valrossar går loss på barn men det hänger lite på att morsan är med på tåget eller att naturen checkar gällande fjortisar.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-07-24 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in