2026-07-23, 11:49
Medlem
st33rs avatar
Det känns inte som nån livslång relation det här. Men två extremt lynniga fladdriga adhd-personer med kortvarigt attention span impulskontrollproblem och aktiva i nöjesbranschen och alla dess lockelser.

Jag är förvånad om den inte redan tagit slut.
Citera
2026-07-23, 12:35
Medlem
trickydicks avatar
Vem är hennes pappa?
Citera
2026-07-23, 12:38
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vem är hennes pappa?

Namnet finns när du googlar

Citat:
Josefine Jinder är dotter till Björn Stove och folkmusikern Åsa Jinder samt barnbarn till Curt Einar Jinder. '

Men du kanske menade att du vill veta mer om vem denne Björn är?
Det vet jag själv inget om.Googlar man namnet ser man ett fragment ur en Little Jinder artikel med "/../ där den klarinettspelande polispappan Björn Stove bodde."
Han verkar inte vara nån offentlig person. Hobbymusiker i polisens musikkår som det verkar.
Senast redigerad av st33r 2026-07-23 kl. 12:42.
Citera
2026-07-23, 13:18
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Namnet finns när du googlar

Men du kanske menade att du vill veta mer om vem denne Björn är?
Det vet jag själv inget om.Googlar man namnet ser man ett fragment ur en Little Jinder artikel med "/../ där den klarinettspelande polispappan Björn Stove bodde."
Han verkar inte vara nån offentlig person. Hobbymusiker i polisens musikkår som det verkar.

Hon är snutdotter alltså?

De brukar bli utflippade.
Citera
2026-08-13, 10:11
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag förstår. Ja man skulle inte bli förvånade om det kom någon krönika vid ev uppbrott som vill indikera någon sorts "psykisk misshandel" .
Som ett brev på posten
https://www.expressen.se/kultur/josefine-jinder/min-sommar-blev-lika-deprimerande-som-forra/

Citat:
Om vad? Det tänker jag inte berätta. Det gäller som ni säkert redan gissat någon jag inte kan beskriva med trevliga adjektiv. Inte av integritetsskäl, utan av juridiska. För tillfället skulle allt jag har att säga klassas som förtal. Har man inget snällt att säga ska man inte säga någonting alls, har jag lärt mig the hard way.

Little Jinder, pålitlig på vissa sätt i alla fall
Citera
2026-08-13, 18:38
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Som ett brev på posten
https://www.expressen.se/kultur/josefine-jinder/min-sommar-blev-lika-deprimerande-som-forra/

Little Jinder, pålitlig på vissa sätt i alla fall

Hennes svammel publiceras i Expressen och hon får betalt för det!
Säger väl allt om Expressen!
Citera
2026-08-13, 19:08
Medlem
Min enda relation till henne är att på en festival råkade jag gå förbi en scen hon skulle uppträda på och inledde med "Hej publiken, mår ni bra? För det gör inte jag". Med det sagt skulle jag ta allt hon säger eller skriver om ett uppbrott med en rejäl nypa salt. Känns som en sån person som "faktiskt aldrig varit kär i personen" och som "får väärldens ick [trots att man är över 15 så används ordet]".
Citera
2026-08-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Hennes svammel publiceras i Expressen och hon får betalt för det!
Säger väl allt om Expressen!

Bör texter publiceras gratis i pressen?
Citera
2026-08-14, 07:50
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassyoh
Bör texter publiceras gratis i pressen?
Nej definitivt inte!
Men hennes "texter" borde väl inte publiceras alls då det svammel hon presenterar är av ytterligt låg kvalitet.
Och hon borde inte få betalt för smörjan.
Fast det är klart, hennes texter håller ju faktiskt "Expressen-nivå", d.v.s. botten.
Citera
2026-08-14, 23:21
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Nej definitivt inte!
Men hennes "texter" borde väl inte publiceras alls då det svammel hon presenterar är av ytterligt låg kvalitet.
Och hon borde inte få betalt för smörjan.
Fast det är klart, hennes texter håller ju faktiskt "Expressen-nivå", d.v.s. botten.
Gillar hennes texter. Det är en smaksak. Den om när hon blev ihop med Jonathan är ju ren konst.
Citera
2026-08-15, 01:46
Medlem
Biffgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Gillar hennes texter. Det är en smaksak. Den om när hon blev ihop med Jonathan är ju ren konst.
Missade den men gillade den här senaste
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in