2026-07-20, 20:48
Medlem
Var står det att BO är i 40-årsåldern?
Citera
2026-07-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Var står det att BO är i 40-årsåldern?
En man i 40-årsåldern har dött efter att ha fallit från en balkong i västra Stockholm i helgen.
testa googla nästa gång
Citera
2026-07-20, 22:02
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0kis
Är kvinnan boende i lgh 1203, tro? Dessa bor där:

Moh*m*d M*lek Hm*d (28 år)
S*mer J*ddou *lm*d*ll*h (30 år)
M*ri*n Ionut Const*ntin (24 år)
Zoz*n *hm*d (47 år)

* = a

Det fanns en till man skriven där i den undersköterska bostaden med neddragna persienner.
https://maps.app.goo.gl/r5vPEQ247FVJTowz5

En hyresrätt på 56 m²
Personer som bor på adressen
Zozan Adib Ahxmad Ahxmad
Ålder: 47
Mohamad Maxlek Hmxad
Ålder: 28
Samer Jaddxou Almaxdallah
Ålder: 30
Hasan Latxeef Darxweesh Darxweesh
Ålder: 32
Marian Ionut Conxstantin
Ålder: 24
Folkbokföringsbrott uppenbart.
MGK kan bo i lgh men MGM är inte skriven där.
Strax efter 07-tiden på söndagsmorgonen meddelar polisen att en man i 50-årsåldern och en kvinna i 40-årsåldern gripits
Hur tjänar man pengar på att låta folk vara skrivna hos sig falskt?

Hur förlorar man ett försthandskontrakt?
Förlust av bostad: Hyr du en lägenhet och säljer adresser bryter du mot hyresavtalet, vilket är grund för omedelbar vräkning.
Enligt uppgifter till Aftonbladet är de två misstänkta grannar till mannen. De ska ha träffats i trapphuset under kvällen och sedan gått hem till en av de misstänkta.

I förhör påstår grannarna att mannen försökt klättra över till en annan balkong och då fallit.
Kanske bodde BO i lgh 1202 och ville hem genvägen?
Hade han balkongdörren öppen? Borde polisen kolla upp.

Men den grannen är bara 29 år och kan inte vara BO.
https://www.byggnadsarbetaren.se/pa-jakt-efter-platguld-det-handlar-om-millimetrar/
Senast redigerad av gofigur 2026-07-20 kl. 22:13.
Citera
2026-07-20, 22:15
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har väl egentligen ingen betydelse, men på baksidan av huset ser det väl ut att finnas balkonger? Eller menar du att just 21an inte skulle ha det?

Edit. Från svt.....

Polisen bedömer att offret och de misstänkta känner varandra. I alla fall offret bedöms bo i huset, enligt polisen.
Det där gör det hela knepigare.
Är det inte 21:an nu plötsligt?

Förut var det hemma hos MGK det skedde?
Citera
2026-07-22, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
En man i 40-årsåldern har dött efter att ha fallit från en balkong i västra Stockholm i helgen.
testa googla nästa gång
Testa länka till källa nästa gång
Citera
2026-07-22, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Testa länka till källa nästa gång

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/V65Wld/man-dod-efter-balkongfall-misstankt-mord?utm_source=iosapp&utm_medium=share

” En man i 40-årsåldern har dött efter att ha fallit från en balkong i västra Stockholm i helgen.
Två av mannens grannar har anhållits misstänkta för mord, enligt Aftonbladets uppgifter.”
Citera
2026-07-22, 17:44
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/dodsfall-fran-balkong-var-olycka--misstankta-slappta-6.3.376819.cf2847c283

"De två personer som anhölls misstänkta för mord efter att en man hade fallit från en balkong har nu släppts på fri fot.
– Det finns inga misstankar om brott, säger åklagaren..."
Citera
2026-07-22, 21:49
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackan00
https://www.mitti.se/nyheter/dodsfall-fran-balkong-var-olycka--misstankta-slappta-6.3.376819.cf2847c283

"De två personer som anhölls misstänkta för mord efter att en man hade fallit från en balkong har nu släppts på fri fot.
– Det finns inga misstankar om brott, säger åklagaren..."
Tack, bra att veta.
Men Folkbokföringsbrott kvarstår.
Citera
2026-07-23, 01:12
Medlem
Självmord med andra ord eller hur tolkas detta?
Citera
2026-07-23, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hepphopphia
Självmord med andra ord eller hur tolkas detta?

Självmord eller olycka. Dock stod det i något inlägg högre upp att grannarna påstått att den förolyckade mannen försökte klättra över balkongerna och då föll, vilket innebär torde innebära olycka. Tragiskt i vilket fall, även för eventuella grannar som bevittnat händelsen. Vila i frid!
Citera
2026-07-25, 18:36
Medlem
hohners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGP
Ah okej, tack, hade bara hittat på Facebook.
Men han är den enda ”40-åringen” på adressen vad jag kan se. Kan det vara en annan adress som gäller eller är den nu avlidne ej skriven på adressen tro.

DEet hade kunnat vara men insiderinfo från håll säger att nääh, han ere inte, han kan flyga enligt egen utsaga. Dessutom fyllde han bara 38 förra veckan. Utesluten e han.

Jag tror att det är någon av portarna bredvid, inte 21. Men jag vet faktiskt inte. Snuten gick å väckte alla i huset typ vid 02, hörde jag.

Samma hus som Kenta tvättar blodpölen på hos mamma majken förövrigt. Hon bodde på -1, man ser honom gå in i porten och ner en trappa. Kenta och Majken Gustafsson pratar jag om, när hon högg ihjäl sin snubbe.
Citera
2026-07-26, 11:21
Medlem
hohners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Polisen bedömer att offret och de misstänkta känner varandra. I alla fall offret bedöms bo i huset, enligt polisen.
Det där gör det hela knepigare.
Är det inte 21:an nu plötsligt?

Förut var det hemma hos MGK det skedde?

Hemma hos MGK??? Vad menas. Majken KentasmorsaGustafsson? Eller MachineGunKenny.

Vet någon vilken lägenhet som var hennes på NB? Min är nämligen identisk fast spegelvänd. Jag har inte hittat någon pöl men nån av lägenheterna vägg i vägg med min lär det vara. Jag vet vilken det är för det är uppenbart vilket håll mord, eh dråpet skedde. Även från min lägenhet som också är en mordkvart fast mer troligt självmördarlya.

Det känns och syns väl.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in