2026-07-22, 18:58
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barareninformation
#801 jobbar på en volvo återförsäljare i Värnamo… Ma…. Sch…….

Han fick sparken som tränare i Waggeryds IK för 19 veckor sedan, kan det vara pga dumpen?
Citera
2026-07-22, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Om en fiskare "driver på med fjortisssnacket" så är det bara att tacka för sej och blockera när man inte är intresserad. Det gör nämligen varje normal människa om dom råkar på barn online i sådana här sammanhang. Det gjorde inte #803 utan han körde på i full fart istället. Det är inte det minsta synd om honom. Däremot är det väldigt synd om hans fru som är gift med en så svekfull make som söker efter minderåriga att våldta. #803

Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
För att förtydliga så är det ALDRIG synd om gäddorna, oavsett om de är unga eller gamla utan det är synd om barnen så varför ska barnen alltid hamna åt sidan när de blir utsatta? Jag fattar inte det.
Gädda #1-803

Får förtydliga mig själv också. Tycker absolut att alla gäddor får skylla sig själv, och inte synd om någon, men det finns ändå grader i helvetet när vissa personer är rena rovdjur medan andra mer är män med dålig motståndskraft till bekräftelse. Kärar ner sig i uppmärksamheten från en ung tjej.

100% fel båda två så klart.
Citera
2026-07-22, 19:14
Medlem
https://www.slutupp.se/kampanj/gor-raketmannen-till-ledare-for-motstandet-mot-dumpen/

25 person hittills som är emot Dumpen. Undrar hur många som inte är gäddor.
Citera
2026-07-22, 20:12
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Får förtydliga mig själv också. Tycker absolut att alla gäddor får skylla sig själv, och inte synd om någon, men det finns ändå grader i helvetet när vissa personer är rena rovdjur medan andra mer är män med dålig motståndskraft till bekräftelse. Kärar ner sig i uppmärksamheten från en ung tjej.

100% fel båda två så klart.
Därav skulle det fungera rätt bra för den "mildare" gäddan att ta bort triggers och istället jobba mer, gymma, va som helst. Medan det inte alls skulle hjälpa för rovdjuren.

Däremot är den insikten stört omöjlig för vissa i tråden. Tror du eventuellt kan förstå hur jag menar, och jag är tämligen säker på det med.
Citera
2026-07-22, 20:20
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, knappast. #588s närvaro skulle ge himmelriket dåligt rykte.

I hela rymden faktiskt #588
Citera
2026-07-22, 21:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
I hela rymden faktiskt #588
Ja, #588 gör ingen ledsen glad med sitt raljerande och även rena hot som han uttalat mot Sara. Han har ju faktiskt blivit polisanmäld, så det handlar inte bara om lama du-är-dum-kommentarer av sandlådetyp.
Citera
2026-07-22, 21:52
Medlem
Citat:
https://www.slutupp.se/kampanj/gor-raketmannen-till-ledare-for-motstandet-mot-dumpen/

Vad menar du? Jag som är dum i huvudet eller? Det var ju bara åtlöje av honom som skrevs? Skrattade till de flesta inlägg. Tack.
Citera
2026-07-22, 21:59
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ja absolut, ingen synd är i sig för stor för Guds förlåtelse. Men det kräver uppriktig ånger.

Till alla och envar som tror på gud

Titta gärna på gädda 200

Som ville knulla ett spädbarn till döds medan barnet skickade mammas fitta.

Japp, han var och är såklart sinnessjuk och sitter idag inne på rättspyk, men inte på grund av att han ville knulla en bebis till döds- det var för att han skulle mörda en kompis. I kombination med pedofil nekrofil fantasier.

Så ja - prata gärna om Gud osv

Vad fan är det för gud som skapar sådana monster som gädda 200
Citera
2026-07-22, 23:35
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:

Hela den sidan är ju något som är trams och troligtvis en eller två från Gräv på telegram
Så, det lär nog inte bli mer än lyteskomik och 25-30 stycken

= 588
Citera
Igår, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Han fick sparken som tränare i Waggeryds IK för 19 veckor sedan, kan det vara pga dumpen?

Nej. Vad jag har förstått så berodde det på att det inte blev som förväntat mellan honom och klubben/laget. #801 kom in med en hög kravställan och det köptes inte. Rätt eller fel överlämnar jag till andra att bedöma.

Jag har i jobbsammanhang haft kontakt med #801 vid ett flertal tillfällen och alltid upplevt honom som väldigt grandios i sin personlighet. Han kan inte sluta prata om sig själv och allt bra (Enligt honom) han gör. Ungefär så.
Senast redigerad av Mr.Pucko Igår kl. 00:12.
Citera
Igår, 01:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pucko
Nej. Vad jag har förstått så berodde det på att det inte blev som förväntat mellan honom och klubben/laget. #801 kom in med en hög kravställan och det köptes inte. Rätt eller fel överlämnar jag till andra att bedöma.

Jag har i jobbsammanhang haft kontakt med #801 vid ett flertal tillfällen och alltid upplevt honom som väldigt grandios i sin personlighet. Han kan inte sluta prata om sig själv och allt bra (Enligt honom) han gör. Ungefär så.
Det förvånar inte det allra minsta. #801 känns spontant som en sådan där egenupplevd "Übermensch" man vanligtvis stöter på i gamla tyska tidningsmagasin från början av 1930-talet och framåt.
Citera
Igår, 08:56
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterniklasqwerty
Saabgäddan 657
Vet någon hur det gått för honom, känns som ett rekord högt fall.

Det har dykt upp SAAB gruppers evenemang på Facebook, man har ju känt för att fråga om det såldes SAAB glas där....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in