2026-07-22, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Precis. Jag vill inte ägna mig åt victim blaming men det är ju väldigt märkligt.

Träffa en man som är dubbelt så gammal på Snapchat och gå hem till honom för att man ska få betat? Det låter som grabben förmodligen visste vad det handlade om men att det kanske spårat ur värre än vad som var avtalat. Eller är han förståndshandikappad det är också en möjlighet.

Tänker även på idioten som lurade inte mindre än 12 pojkar till oralsex med löften om pengar och ciggaretter. Finns tråd. Läste vad ett av BO:s mamma berättade. Tydligen led sonen av ett socialt handikapp och hade svårt att säga nej. Alldeles för plikttrogen och naiv.

Går nog för sådana här GM att intala intet ont anande unga personer till att göra vad de ber om.
Kanske grooming genom tjat, löften, komplimanger och skuldbeläggning. Vidrigt.
Citera
2026-07-22, 17:23
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Du som vet allt, vad bör göras med denne våldtäktsgubbe nu då?
Längd på straffet ?
Inte vet jag.

Barnvåldtäkt är allvarliga brott och jag vet inte hur straffskalan ser ut.

För mig får han gärna avrättas men jag jobbar på psyk och är inte jurist.
Citera
2026-07-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Inte vet jag.

Barnvåldtäkt är allvarliga brott och jag vet inte hur straffskalan ser ut.

För mig får han gärna avrättas men jag jobbar på psyk och är inte jurist.

Straffskalan för våldtäkt mot barn är 3-6 års fängelse. Vid grovt brott är straffskalan 5-12 år.
Citera
2026-07-22, 17:57
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Klart man långt innan dess förstår att något är lurt om någon man inte känner vill att man ska komma hem till dem för att få pengar.

Kanske kom de överens att den här mannen skulle bara suga av honom men sedan blev mannen sugen på att även knulla. Det är möjligt att han även spräckt killens anus.
Citera
2026-07-22, 18:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Barnet skulle få betalt om han kom hem till mannen. Pengarna hägrade säkert! Inte fan kunde barnet veta om att mannen tänkte våldta barnet!

Och frågan är väl snarare vad det är flr skev och sjuk man som groomar ett barn och våldtar barnet!

Fast varför skulle någon betala ett främmande barn för att komma hem till en om den inte hade en dold agenda?
Citera
2026-07-22, 18:13
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast varför skulle någon betala ett främmande barn för att komma hem till en om den inte hade en dold agenda?

Det är logiskt för de flesta av oss vuxna, men vi kan inte förvänta oss detsamma av barn och dem med funktionsnedsättningar.
Citera
2026-07-22, 18:46
Medlem
Citat:

Och du tycker att barnet borde ha tänkt så som du som vuxen tänker? Du har aldrig hört talas om grooming? Där vuxna groomar barn.
Citera
2026-07-22, 18:49
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:

Du tänker ur ett vuxet perspektiv nu.
Citera
2026-07-22, 19:01
Medlem
Wyrdkins avatar
För bögar är det normalt att förlora pruttoskulden till en äldre hård bög. Inget konstigt här.
Citera
2026-07-22, 19:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du tänker ur ett vuxet perspektiv nu.

Tycker ändå man borde ha blivit misstänksam. Är det någon unge som går på tricket med bortsprungen hund/hundvalpar och/eller godis i en skåpbil nuförtiden? Samma sak borde ju gälla detta. Föräldrarna borde ju även ha sagt till honom att aldrig gå hem till någon han inte känner.
Citera
2026-07-22, 19:08
Medlem
Barn i den åldern är ofta naiva och lättmanipulerade utan konsekvenstänk. En positiv syn på världen och människor och tror inte någon är ond.
En äldre man som säkert vet precis hur man groomar dessa barn och hur man lockar med saker.
Vidrigt hur en del av er i tråden uttrycker er. Noll empati.
Såna som honom borde låsas in på obestämd tid och kemiskt kastreras.
Citera
2026-07-22, 20:27
Medlem
mobiltgruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippfitt
En äldre man som säkert vet precis hur man groomar dessa barn och hur man lockar med saker.
Vidrigt hur en del av er i tråden uttrycker er. Noll empati.
Såna som honom borde låsas in på obestämd tid och kemiskt kastreras.

Lockar eller hotar (tex att avslöja, sprida bilder osv), o det löser sig bara pojken kommer till äcklet. Barn lär sig att göra som vuxna säger tyvärr.

O håller med, flera av er är lika vidriga o borde oxå kastreras - det är för i helvete ett barn ni shamar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in