2026-07-22, 14:54
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja mannen e psyksjuk pedofil men fattar man ej det som 12-14 åring? Seriöst?
Hjärnan är inte färdigutvecklad förrän vid 25-årsåldern.
Citera
2026-07-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
En man har anhållits misstänkt för att ha våldtagit ett barn i Malmö på måndagskvällen.

Mannen som enligt Aftonbladets uppgifter är i 30-årsåldern sitter nu anhållen misstänkt för våldtäkt mot barn.

Enligt uppgifter ska den misstänkte gärningsmannen ha stämt träff med offret, som är en pojke under 15 år, via Snapchat. Mannen ska ha sagt till pojken att han skulle få betalt om han kom till

Någon som vet något mer?

Well...
Pojken ville ha hbtq, han fick hbt-kuk i sin lilla rumpa.

Varför klagar han? Han borde få stryk av sina föräldrar när han är så bögig och pervers. De borde dra honom i pungen över hela stan som straff. Äckliga bög-unge

Och GM borde dömas till döden genom bränning. Dränk bögpedofilen i bensin och woooom.
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-07-22 kl. 15:10.
Citera
2026-07-22, 15:00
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Kan det vara Ho***ni som är i farten igen? Han bodde väl på Rosengård tidigare? Blev även fångad av dumpen för inte så länge sen?

Min första tanke med.
När han åkte dit på dumpen ville han väl också åka till en lägenhet.

Tidigare offer lockades också till en lägenhet.
Citera
2026-07-22, 15:13
Medlem
Vad skulle han få betalt för?
Citera
2026-07-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hjärnan är inte färdigutvecklad förrän vid 25-årsåldern.
Klart man långt innan dess förstår att något är lurt om någon man inte känner vill att man ska komma hem till dem för att få pengar.
Citera
2026-07-22, 15:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Razoor
Från Malmöpolisens Facebook då; ” Uppdatering: Pojken är anträffad.

VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLMÄNHETEN!!

Polisen letar just nu efter en 11 årig pojke som senast sågs i närheten av Hårds Väg, Rosengård. I skrivande stund har pojken varit borta i 3 timmar.

Signalement: 140cm lång, mörkt hår och iklädd ljusgröna shorts och beige T-shirt.

Vid anträffande hör av er till polisen omedelbart via 112.

Hälsningar, Polisen Malmö”

AHH mångkulturens mecka, med andra ord har mångkulturen återigen berikat!
Citera
2026-07-22, 15:34
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Klart man långt innan dess förstår att något är lurt om någon man inte känner vill att man ska komma hem till dem för att få pengar.

Du snackar om ett barn. En del barn är dessutom efter i utvecklingen och en del ligger före.

Dessutom vet vi inte hur den här groomingen har gått till.

Lägg all skuld där den hör hemma.
Citera
2026-07-22, 15:53
Medlem
Citat:
Du snackar om ett barn. En del barn är dessutom efter i utvecklingen och en del ligger före.

Ja, och jag har själv varit ett barn.

Det jag har sagt är att jag inte tror att pojken gick dit enbart för att han hade blivit lovad pengar. Jag kan inte tänka mig att en elvaårig kille skulle gå på det. Något mer måste ha varit inblandat, kanske löfte om att få köpa alkohol, tobak, droger...
Citera
2026-07-22, 16:32
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Ja, och jag har själv varit ett barn.

Det jag har sagt är att jag inte tror att pojken gick dit enbart för att han hade blivit lovad pengar. Jag kan inte tänka mig att en elvaårig kille skulle gå på det. Något mer måste ha varit inblandat, kanske löfte om att få köpa alkohol, tobak, droger...

Det är inte ovanligt att peddon lockar unga pojkar med åtråvärda spelkonton på tex Fortnite o Roblox. Det är frestande för många barn, och de kan ha svårt att se kopplingen till att man sällan får något gratis. De tror att de hittat en vuxen cool person att gama med. De kan ju dessutom ljuga om sin ålder så barnen tror de ska träffa en mer jämnårig.
Citera
2026-07-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
Det är inte ovanligt att peddon lockar unga pojkar med åtråvärda spelkonton på tex Fortnite o Roblox. Det är frestande för många barn, och de kan ha svårt att se kopplingen till att man sällan får något gratis. De tror att de hittat en vuxen cool person att gama med. De kan ju dessutom ljuga om sin ålder så barnen tror de ska träffa en mer jämnårig.
Visst kan det vara något sånt, det jag reagerar på är att det i artikeln står att pojken gick hem till mannen för att han skulle få pengar. Jag tror inte att det var så enkelt.

Men visst, handlar det om gratiskonton så kan det vara lättare att locka. Enklare att ljuga ihop en story om att man är kompis med någon på företaget och fått för att dela ut som reklam.
Citera
2026-07-22, 16:53
Avstängd
Citat:

Du som vet allt, vad bör göras med denne våldtäktsgubbe nu då?
Längd på straffet ?
Citera
2026-07-22, 16:56
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Barnet skulle få betalt om han kom hem till mannen. Pengarna hägrade säkert! Inte fan kunde barnet veta om att mannen tänkte våldta barnet!

Och frågan är väl snarare vad det är flr skev och sjuk man som groomar ett barn och våldtar barnet!

Instämmer till 100%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in