Citat:
Ursprungligen postat av
EngelbertEggfjert
En artikel som handlar om Israels beteende i en av denna övergripande konflikt i Mellanösterns frontlinjer, behöver inte försöka användas för att svärta ner Iran - nej. Låt dom klä skott för sina felaktigheter, så får Israel ta ansvar för sina.
Det är klart det är enklare att stå helt utan meningsmotståndare, men att försöka propagera för att dessa ska hållas avstängda och tystade är en fascistisk åsikt.
"Jag avskyr din åsikt, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka den" osv. Som sagt, finns andra outlets som är mer åsiktsstyrda om det är vad du vill ha.
Nej då. Fanns personer att diskutera med som inte har samma åsikt som mig.
Så unik är du inte, men däremot klarar de flesta att hålla bättre tonläge en dig som nästan bara vill bråka och är som en igel.
För vad är det egentligen du kommer med i detta inläg mer en att vara sugen på bråk?
Om nu det är att vilja döda barn som man väljer att använda klusterbomber är kritiken mot Israel missriktad. Medlemmen tog alltså upp att Israel gjorde detta speciellt 2006 i Libanon i en tråd som handlar om det pågående Iran kriget där Iran använder klusterbomber.
Du kan alltså inte se det missriktade i detta?
Utöver det så använder även Ryssland klusterbomber i sitt pågående krig.
Hur är det mer ot att diskutera Irans användning av klusterbomber i detta krig en att diskutera att Israel gjorde det 2006 i Libanon?
Vad är det som gör Israels användning av klusterbomber i Libanon 2006 till att de är barn mördare om inte Irans identiska handling i detta krig inte gör de till samma sak?
Klusterbomber använder inte ca 100 länder, men Israel har inte skrivit på detta. De använder som jag förstår det sådana fortfarande. De är inte trevliga överhuvudtaget där av att så många länder skrivit på att inte använda dessa.