2026-07-22, 12:46
Medlem
En man har anhållits misstänkt för att ha våldtagit ett barn i Malmö på måndagskvällen.

Mannen som enligt Aftonbladets uppgifter är i 30-årsåldern sitter nu anhållen misstänkt för våldtäkt mot barn.

Enligt uppgifter ska den misstänkte gärningsmannen ha stämt träff med offret, som är en pojke under 15 år, via Snapchat. Mannen ska ha sagt till pojken att han skulle få betalt om han kom till lägenheten.

Någon som vet något mer?
Citera
2026-07-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Någon som vet något mer?
Nej, men jag hjälper dig med en länk till artikeln, https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5prV1e/uppgifter-man-misstanks-ha-valdtagit-pojke-i-malmo-fick-kontakt-pa-snapchat
Citera
2026-07-22, 13:22
Medlem
67arigGubbes avatar
Varför går ens en pojke hem tiii en man?
Citera
2026-07-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe

Barnet skulle få betalt om han kom hem till mannen. Pengarna hägrade säkert! Inte fan kunde barnet veta om att mannen tänkte våldta barnet!

Och frågan är väl snarare vad det är flr skev och sjuk man som groomar ett barn och våldtar barnet!
Citera
2026-07-22, 13:26
Medlem
Citat:
Det undrar jag också. Vilken kille som helst förstår ju att det finns en baktanke om han bara helt enkelt ska få pengar av att hälsa på.

Något annat ligger bakom. Kanske få eller köpa alkohol eller droger?
Citera
2026-07-22, 13:27
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Barnet skulle få betalt om han kom hem till mannen. Pengarna hägrade säkert! Inte fan kunde barnet veta om att mannen tänkte våldta barnet!

Och frågan är väl snarare vad det är flr skev och sjuk man som groomar ett barn och våldtar barnet!

Ja mannen e psyksjuk pedofil men fattar man ej det som 12-14 åring? Seriöst?
Citera
Medlem
Hör detta ihop med den 11 årige pojke polisen efterlyste i Malmö häromkvällen som sedan hittades mitt i natten? fy fan, stackars barn!
Citera
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det undrar jag också. Vilken kille som helst förstår ju att det finns en baktanke om han bara helt enkelt ska få pengar av att hälsa på.

Något annat ligger bakom. Kanske få eller köpa alkohol eller droger?

Gissningsvis droger eller vapes.. är väl de peddos lockar med.
Citera
2026-07-22, 13:29
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:

Precis. Jag vill inte ägna mig åt victim blaming men det är ju väldigt märkligt.

Träffa en man som är dubbelt så gammal på Snapchat och gå hem till honom för att man ska få betat? Det låter som grabben förmodligen visste vad det handlade om men att det kanske spårat ur värre än vad som var avtalat. Eller är han förståndshandikappad det är också en möjlighet.
Citera
2026-07-22, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razoor
Hör detta ihop med den 11 årige pojke polisen efterlyste i Malmö häromkvällen som sedan hittades mitt i natten? fy fan, stackars barn!

Från Malmöpolisens Facebook då; ” Uppdatering: Pojken är anträffad.

VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLMÄNHETEN!!

Polisen letar just nu efter en 11 årig pojke som senast sågs i närheten av Hårds Väg, Rosengård. I skrivande stund har pojken varit borta i 3 timmar.

Signalement: 140cm lång, mörkt hår och iklädd ljusgröna shorts och beige T-shirt.

Vid anträffande hör av er till polisen omedelbart via 112.

Hälsningar, Polisen Malmö”
Citera
2026-07-22, 13:39
Medlem
Kan det vara Ho***ni som är i farten igen? Han bodde väl på Rosengård tidigare? Blev även fångad av dumpen för inte så länge sen?
Citera
2026-07-22, 14:47
Medlem
Behöver inte vara att ha har våldtagit honom där bak. När det gäller pojkar och män krävs det inte mycket för det ska räknas som våldtäkt. Märkligt nog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in