2026-07-22, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Hur fan ser Linnea ut egentligen, riktigt äcklig och skabbig i ansiktet nu

Man kan bli så när man är gravid men ja både hon och hennes man har problem med att ta hand om hygien. Båda är psykiskt sjuka. Tragiskt.

Edit: Hennes otorkade rövhål vid deras porr säger väl allt.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-07-22 kl. 12:57.
2026-07-22, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Måste vara kul gör snean nu att hon måste stå på allt eftersom kräftan inte kommer få underteckna minsta lilla kontrakt, inte ens teckna ett enkelt mobilabonnemang om jag förstått det rätt när man hamnat i personlig konkurs. IGEN.
Det är fan få förunnat att misslyckas så totalt med sitt liv som Chrippa gjort.

37 också, inte 24. Så jävla misslyckat.
2026-07-22, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Ändå håller folk på att försvara ”geniet” chrippa
Han om något är en red flag. Man förstår varför lilla frun inte dumpar honom, tänk vad filminspelningar han har på lilla frun som gör att hon skulle se otroligt dum ut så nu håller dom ihop o fightas emot väderkvarnar

Jag tror att de någonstans verkligen hatar varandra i ibland. Och hatar sina liv. Därför de försenats i hat.
2026-07-22, 12:57
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Ändå håller folk på att försvara ”geniet” chrippa
Han om något är en red flag. Man förstår varför lilla frun inte dumpar honom, tänk vad filminspelningar han har på lilla frun som gör att hon skulle se otroligt dum ut så nu håller dom ihop o fightas emot väderkvarnar
Kan du visa några inlägg där någon försvarar "geniet" Chrippa som du kallar honom.

Det går inte att försvara hans kriminella handlingar och han sitter där han ska.

Själva drevet går inte att rättfärdiga på något sätt. Det ska ingen behöva drabbas av. Det är bara idioter som uppskattar sådant.
2026-07-22, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Du är verkligen efterbliven va?

Men eftersom vederbörandes försökte göra sig lustig över antal visningar. Men du förstår inte ändå va?

Nää kan du förklara?
2026-07-22, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Måste vara kul gör snean nu att hon måste stå på allt eftersom kräftan inte kommer få underteckna minsta lilla kontrakt, inte ens teckna ett enkelt mobilabonnemang om jag förstått det rätt när man hamnat i personlig konkurs. IGEN.
Det är fan få förunnat att misslyckas så totalt med sitt liv som Chrippa gjort.

Hon älskar ändå honom, Bonnie & Clyde.
När han kommer ut så kan hon börja träna hårt igen och de ska äntligen börja resa igen. Kanske bosätta sig utomlands. Framtiden ligger framför dem.
2026-07-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Kan du visa några inlägg där någon försvarar "geniet" Chrippa som du kallar honom.

Själva drevet går inte att rättfärdiga på något sätt. Det ska ingen behöva drabbas av. Det är bara idioter som uppskattar sådant.

Fökusförflyttning är ett slags försvar men det fattar inte ni. Att påstå att de är utsatta för drev är att försvara. Med mycket mer. Vi börjar se om du kan ta in detta.
2026-07-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaktbjorn
Hon älskar ändå honom, Bonnie & Clyde.
När han kommer ut så kan hon börja träna hårt igen och de ska äntligen börja resa igen. Kanske bosätta sig utomlands. Framtiden ligger framför dem.

Shit lever verkligen fortfarande i fantasivärld... Verkligheten gör för ont. De kommer gräva hålet djupare och djupare.
2026-07-22, 13:05
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Fökusförflyttning är ett slags försvar men det fattar inte ni. Att påstå att de är utsatta för drev är att försvara. Med mycket mer. Vi börjar se om du kan ta in detta.

Det är helt separata saker och att ta ställning mot drevandet är inte att försvara någons kriminella handlingar.

Ditt påstående visar var du står rent intellektuellt. Det brister kraftigt.
2026-07-22, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Shit lever verkligen fortfarande i fantasivärld... Verkligheten gör för ont. De kommer gräva hålet djupare och djupare.

Ingen av dem jobbar så har ju tid att resa. Lilla bebisen kommer lära sig och se mycket av att resa till varma länder med gym, restaurangbesök och sola vid poolen.
2026-07-22, 13:22
Medlem
CoachFattys avatar
Köpt en robotdammsugare ser jag, varför köper hon en för 2000 sek när hon har så nycket pengar?
2026-07-22, 13:28
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Gick du två program parallellt också? Strongt, och efter det, blev det något mer att lägga till på CVt

Nu handlar inte tråden om mig men jag har tillräckligt många år i skolan och efter att studera så jag inte behöver sälja mitt anus på internet.

On topic.
Såg också robotdammsugaren och kan inte förstå varför dom köper den billigaste budgeten när det finns bra grejer för dom som var råd. Som tex makarna Lundström

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in