2026-07-22, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Haha, nu när det visat sig att han är svensk så kommer flashbacks riktiga sida fram. Alltid dölja och begrava då.

Värre än aftonblaskan

Vart finns denna info?
Citera
2026-07-22, 10:23
Medlem
Det här är en så sjukt tragisk händelse där en 12 åriga pojke radikaliserats på nätet och begått ett sjukt brott mot en 4 åring flicka och folk i tråden pratar BARA om hat mot invandrare som också är en form av radikalisering. Ni är ju på samma spår som 12 åringen fast ni har bara inte gått från tanke till handling än. Sorgligt
Citera
2026-07-22, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Haha, nu när det visat sig att han är svensk så kommer flashbacks riktiga sida fram. Alltid dölja och begrava då.

Värre än aftonblaskan

Det vore ju konstigt om det aldrig var tvärtom bland tusentals fall. Det skriker väl även psykopati i det här fallet, är det invandrare så är det normalbeteende.
Citera
2026-07-22, 11:07
Medlem
colis avatar
” Han är bara tolv år gammal, enligt uppgifter till Helsingborgs Dagblad.
Under det senaste halvåret tros han ha rört sig i en väldigt misantropisk miljö på nätet, avslöjar tidningen tillsammans med Expo.
—————
Det våldsbejakande nätfenomenet kallas för True crime community.
Enligt Expos researcher Morgan Finnsiö finns tydliga kopplingar mellan communityt och faktiska våldsutövare. En del unga begår våldsdåd för att själva bli glorifierade i gruppen.
—————
Det finns också koppling till andra misantropiska nätrörelser som 764 – en våldssekt som kopplas till flera dåd i Sverige.
– Den gemensamma nämnaren är glorifieringen av extremt våld mot oskyldiga, säger Finnsiö.”

https://www.svd.se/a/8pXw9E/femarig-flicka-attackerades-med-kniv-i-park-i-helsingborg
Citera
2026-07-22, 11:10
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Varför lever denne äcklige och felknullade nolla, fortfarande?! Finns inte en chans i helvete att denne inte kommer begå nya, grova brott - kanske han senare kommer lyckas med sitt gebit? Varför chansa? Häng honom högt till allmän beskådan och prevention.

"De sociala myndigheterna har tagit hand om honom" - ja, det vet vi alla vad detta betyder. En klapp på på handen, saft- och bullar, samt samtal med valfri batikhäxa vars fitta vattnas av åsynen av denne Alfa-hanne.

Flickan skall alltså få men för livet och den perverterade, lille nollan skall åtnjuta friheten, utan att ha suttit bakom lås om bom ens en timme. Ja, det är den svenska rättvisan, det...
Citera
2026-07-22, 11:30
Medlem
Knappast att grabben är etnisk svensk för då hade han redan varit uthängd i varje medie som finns. Hade hängt i högerextrema miljöer hade även det varit ute nu vilket inte är fallet

Grabben är en vit icke svensk typ ryss eller liknande
Citera
2026-07-22, 11:47
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Se på fan, en 764/NLM dåre igen.

Det trodde jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av coli
” Han är bara tolv år gammal, enligt uppgifter till Helsingborgs Dagblad.
Under det senaste halvåret tros han ha rört sig i en väldigt misantropisk miljö på nätet, avslöjar tidningen tillsammans med Expo.
—————
Det våldsbejakande nätfenomenet kallas för True crime community.
Enligt Expos researcher Morgan Finnsiö finns tydliga kopplingar mellan communityt och faktiska våldsutövare. En del unga begår våldsdåd för att själva bli glorifierade i gruppen.
—————
Det finns också koppling till andra misantropiska nätrörelser som 764 – en våldssekt som kopplas till flera dåd i Sverige.
– Den gemensamma nämnaren är glorifieringen av extremt våld mot oskyldiga, säger Finnsiö.”

https://www.svd.se/a/8pXw9E/femarig-flicka-attackerades-med-kniv-i-park-i-helsingborg
Det kände jag mig övertygad om redan från dag 1 men då fick man påhopp av "vissa" användare att man var dum i huvudet

Att oprovocerat knivhugga en liten flicka skiljer sig rätt stort mot barnsoldaterna som värvas för att skjuta/spränga.
Då känns det direkt mer sannolikt att det rör sig om psykisk ohälsa eller som i detta fenomen "True crime community"

Hade dådet inkluderat våldtäkt av flickan som i Luna fallet då hade jag sällat mig till skaran som diskuterar hudfärg.

Sen vad jag har förstått så kan hudfärgen variera i dessa "True crime communityn" så såna här våldsdåd har nog andra "förklaringar" och "orsaker" än vilken hudfärg MGM har.

Efter den här händelsen hade jag ett samtal med min 14 åriga son om just NML och 764 och vikten av att berätta för mig direkt om han skulle hamna i kontakt med såna här personer på nätet, självklart har jag även haft samtal om rekryteringen av "barnsoldater" men då min son spenderar sin fritid framför datorn istället för på gatorna så känns det mer sannolikt att han skulle kunna råka "springa in i" såna här personer istället för gängkriminella.
Citera
2026-07-22, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Varför lever denne äcklige och felknullade nolla, fortfarande?! Finns inte en chans i helvete att denne inte kommer begå nya, grova brott - kanske han senare kommer lyckas med sitt gebit? Varför chansa? Häng honom högt till allmän beskådan och prevention.

"De sociala myndigheterna har tagit hand om honom" - ja, det vet vi alla vad detta betyder. En klapp på på handen, saft- och bullar, samt samtal med valfri batikhäxa vars fitta vattnas av åsynen av denne Alfa-hanne.

Flickan skall alltså få men för livet och den perverterade, lille nollan skall åtnjuta friheten, utan att ha suttit bakom lås om bom ens en timme. Ja, det är den svenska rättvisan, det...

Det betyder att han tvångsomhändertagits enligt LVU och troligen finns på något av SIS hem/boenden. Beroende på riskbedömning kan han t.o.m finnas på någon av SIS säkerhetsförstärkta hem. Så det är absolut inte säkert att han just nu "åtnjuter friheten".

Gällande ditt narrativ kring "klapp på handen" och "saft och bulle" så gör du nog bäst i att överlämna arbetssättet och omsorgen av vederbörande till dom som är utbildade, har kompetensen och är satta att ta ansvar för detta barnet.
Citera
2026-07-22, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Knappast att grabben är etnisk svensk för då hade han redan varit uthängd i varje medie som finns. Hade hängt i högerextrema miljöer hade även det varit ute nu vilket inte är fallet

Grabben är en vit icke svensk typ ryss eller liknande

Om han beundrar Breivik, Mangs & co lär han vara "etnisk svensk" som det så vackert heter bland arierna. Vi ser nu skörden av vad Tidö har sått.
Citera
2026-07-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Ren nyfikenhet, finns det någon nedre gräns på åldern för att man ska slippa livstidsförvaring?
Eller gäller det även om en 5åring skulle göra det?

Vad menar du med livstidsförvaring?
Citera
2026-07-22, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Om han beundrar Breivik, Mangs & co lär han vara "etnisk svensk" som det så vackert heter bland arierna. Vi ser nu skörden av vad Tidö har sått.

Vem säger att han beundrat Breivik? ni äckliga vänsterluffare bara hittar på grejer för att få det att framstå som ett ”etniskt svenskt” dåd

Ni är så jävla arga över att det inte visat sig vara en etnisk svensk. Flicka skiter ni högaktningsfullt i

Hoppas ni vinner valet i September så att alla får se under 4 år hur ni totalt kommer att förstöra Sverige IGEN
Citera
2026-07-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Vart finns denna info?

Det finns ingen så info det är bara vänsterns lögner igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto