2026-07-20, 06:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Jag såg en kommentar där någon hade lagt en bild på The Predator och Kirk hade gillat den. Han kanske insåg lite senare att det var ett hån och att folk tyckte han var otäck, snarare än något coolt.
Nä, det var inte ett hån. Tvärtom, tyckte det var coolt med predator bilden.
Citera
2026-07-20, 08:44
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
Kevin varför är du ute på stan och morrar åt minderåriga tjejer? och fotar dem med din systemkamera? riktigt sliskigt

Tror aldrig jag sett Kirken så glad som när han får uppmärksamhet av folk som bara skrattar åt honom.
Senast redigerad av 0perator 2026-07-20 kl. 08:57.
Citera
2026-07-20, 09:25
Medlem
Du är verkligen totalt oförmögen att tänka i andra banor än din egna bubbla va?

Försöker inte vara elak, men att inte se att det inte är fräscht att gå runt och morra åt underåriga flickor, skriva att dom faller för en(när du dessutom har tjej) och sedan tro att en The Predator bild las upp för att han är cool?

I all välmening, kanske tänk efter i en sek innan du svarar på allt istället för att köra på impuls
Citera
2026-07-20, 09:35
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag har visst vårdade fötter. Men kolla inte då. Och nä, ha strumpor med sandaler är fult. Det passar inte.

Bror, jag såg tåludd
Citera
2026-07-20, 11:45
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Bror, jag såg tåludd
Nä, det var det inte. Mina fötter är bra. Alltså ni har nån j*vla hiccup så fort ni ser mig i sandaler och fötter. Jag har sett MÅNGA ANDRA som är barfota och eller har på sig sandaler eller tofflor, men där så är det inte en käft om man har strumpor, barfota eller har tofflor eller sandaler. Har du inte tänkt på det?

Och sluta kalla mig för bror. Fattar inte vart ni får det ifrån och varför ni upprepade gånger kallar mig för det. Varför inte börja med kamrat, som man gjorde på sovjet tiden. Tovarishch (Товарищ) Kirk.
Citera
2026-07-20, 11:48
Medlem
Citat:
Nä, det var det inte. Mina fötter är bra. Alltså ni har nån j*vla hiccup så fort ni ser mig i sandaler och fötter. Jag har sett MÅNGA ANDRA som är barfota och eller har på sig sandaler eller tofflor, men där så är det inte en käft om man har strumpor, barfota eller har tofflor eller sandaler. Har du inte tänkt på det?

Och sluta kalla mig för bror. Fattar inte vart ni får det ifrån och varför ni upprepade gånger kallar mig för det. Varför inte börja med kamrat, som man gjorde på sovjet tiden. Tovarishch (Товарищ) Kirk.

Hur många gånger ska du tjata om detta? Bro/bror/Broder är ett slang som kommer från USA, där det blev populärt på 60-talet. Är en vänskaplig term. Det är väldigt spritt, sägs över hela världen.

Varför skulle man använda en gammal kommunistisk hälsning? Du som dessutom avskyr allt som ens har med ordet kommunism att göra
Citera
2026-07-20, 11:54
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Tror aldrig jag sett Kirken så glad som när han får uppmärksamhet av folk som bara skrattar åt honom.
Ärh, skratta med eller åt. Spelar roll. Jag har varit om blandade skratt i många år och inte bryr mig om de skrattar åt eller med mig. Det är kul för mig att de skrattar. Det är var cruising, slappna av. Driva lite och va oseriös, något beteende som ni borde känna igen.

Men det är väldigt kul för mig att vara i centrum för uppmärksamhet, det var rätt så många som kände igen mig och ville ta bild med mig. Nån tjej var lite väl onykter och sprang in i mig så jag nästan tappade systemkameran, där tyckte jag inte så mycket om att en springer in i mig hänsynslöst.
Citera
2026-07-20, 11:57
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Hur många gånger ska du tjata om detta? Bro/bror/Broder är ett slang som kommer från USA, där det blev populärt på 60-talet. Är en vänskaplig term. Det är väldigt spritt, sägs över hela världen.

Varför skulle man använda en gammal kommunistisk hälsning? Du som dessutom avskyr allt som ens har med ordet kommunism att göra
Tänk dig att jag är Berlinmuren, en del saker blickar jag åt väst och vissa åt öst. Kamrat.

Kamrat, du borde förstå att jag inte tycker om att bli kallad för bro.
Citera
2026-07-20, 14:06
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Nä, det var inte ett hån. Tvärtom, tyckte det var coolt med predator bilden.

En bild på "The Predator" när du är med barn och morrar. De kallar dig pedofil. Att du sen gillar kommentaren gör inte saken bättre. Det var definitivt inte för att du var cool.

Du har en tendens att gilla kommentarer som bara är där för att håna dig, och jag tror att det gör så att folk vill håna dig ännu mer då du inte alltid fattar att det är hån. Ett annat exempel är på en av dina pinnade videor, den där du pratar om din nya tatuering. Toppkommentaren är "Älskar att konversationen bara flyter på" som ett hån att du stammar, men även den har du gillat.

Om du nu ska envisas med att fortsätta vara aktiv på sociala medier, så borde du iallafall tänka till om det är ett hån eller inte innan du gillar en kommentar.
Citera
2026-07-20, 15:39
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
En bild på "The Predator" när du är med barn och morrar. De kallar dig pedofil. Att du sen gillar kommentaren gör inte saken bättre. Det var definitivt inte för att du var cool.

Du har en tendens att gilla kommentarer som bara är där för att håna dig, och jag tror att det gör så att folk vill håna dig ännu mer då du inte alltid fattar att det är hån. Ett annat exempel är på en av dina pinnade videor, den där du pratar om din nya tatuering. Toppkommentaren är "Älskar att konversationen bara flyter på" som ett hån att du stammar, men även den har du gillat.

Om du nu ska envisas med att fortsätta vara aktiv på sociala medier, så borde du iallafall tänka till om det är ett hån eller inte innan du gillar en kommentar.
Har aldrig förstått vad som är hån eller inte. You know, autism issues.

Ni kanske uppfattar det, men inte jag.
Citera
2026-07-22, 08:24
Medlem
bigdickricks avatar
Har kirk fått fler följare än snyggingen Blondie än?
Citera
2026-07-22, 09:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Har kirk fått fler följare än snyggingen Blondie än?
Nej, det är SÅ långt innan det blir en riktig konkurrens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in