2026-07-21, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är din åsikt. Jag anser att det borde räknas som blottning om du har string bikini på dig.

Möjligtvis om stringen sitter fram till och mellan korvbrödet.
Citera
2026-07-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Att man på en nudiststrand får vara naken och på en vanlig strand får man klä sig som man vill?
Klä sig som man vill innebär att man har kläder på sig som inte väcker anstöt, du kan säkert prova dig fram juridiskt var gränsen går, men bikini, med eller utan snöre mellan skinkorna är helt ok.
Så har vi det här och passar inte det får man vara någon annanstans.

Skiter faktiskt i om huruvida ni vill ha det så... Ha det så rå.

Men enligt min tolkning så är en kvinna en uttalad hora av sig själv om hon går i string på stranden. Skulle aldrig se på henne på ett annat sätt heller. Destruktivt beteende likväl.

Men det e lungt, fortsätt stringa på ni... Som sagt skiter i:t. String arsle!
Citera
2026-07-21, 20:06
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blinkiblu
Skiter faktiskt i om huruvida ni vill ha det så... Ha det så rå.

Men enligt min tolkning så är en kvinna en uttalad hora av sig själv om hon går i string på stranden. Skulle aldrig se på henne på ett annat sätt heller. Destruktivt beteende likväl.

Men det e lungt, fortsätt stringa på ni... Som sagt skiter i:t. String arsle!

Det är ju bra att du skiter i det.

Tror inte särskilt många kvinnor bryr sig om vad du tycker överhuvudtaget, märks säkert i det vanliga livet med den inställningen du har.

Hur ser du på dig själv, du skrev nedanstående tidigare i tråden, innan din bror höll på att få utlösning (av dig?) så verkar du använt sådan bikini själv.
För övrigt behöver din bror söka hjälp.

Jag råkar vara etnisk svensk blond kvinna och en gång sa min bror att han höll på och få en utlösning bakom en string tjej i glass kön. Sen dess vägrar jag gå och visa upp mig i string bikini!!!'

Senast redigerad av Knegare 2026-07-21 kl. 20:10.
Citera
2026-07-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Det är ju bra att du skiter i det.

Tror inte särskilt många kvinnor bryr sig om vad du tycker överhuvudtaget, märks säkert i det vanliga livet med den inställningen du har.

Hur ser du på dig själv, du skrev nedanstående tidigare i tråden, innan din bror höll på att få utlösning (av dig?) så verkar du använt sådan bikini själv.
För övrigt behöver din bror söka hjälp.

Jag råkar vara etnisk svensk blond kvinna och en gång sa min bror att han höll på och få en utlösning bakom en string tjej i glass kön. Sen dess vägrar jag gå och visa upp mig i string bikini!!!'

Om du scrollar lite nedanför citerat inlägg ovan så uppmärksammade någon att det skrivna var en scam. Detta av en läsare med något högre IQ än dig uppenbarligen.

Försök att komma med någonting bättre när du försöker kontra det som egentligen åsyftas nämligen string / horeri.
Citera
2026-07-21, 21:06
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Om du scrollar lite nedanför citerat inlägg ovan så uppmärksammade någon att det skrivna var en scam. Detta av en läsare med något högre IQ än dig uppenbarligen.

Försök att komma med någonting bättre när du försöker kontra det som egentligen åsyftas nämligen string / horeri.

Personangrepp brukar inte precis skvallra om hög intelligens.....
Citera
2026-07-22, 00:54
Medlem
Ts är en babbe, pedofil, önskan att tortera/våldta kvinnor. Låt tråden självdö och hoppas Säpo läser detta!
Tack!
Citera
2026-07-22, 04:34
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ts är en babbe, pedofil, önskan att tortera/våldta kvinnor. Låt tråden självdö och hoppas Säpo läser detta!
Tack!

Din besatthet av mig börjar bli manisk. Det är inte hälsosamt. Du borde verkligen lugna ner dig och söka hjälp här.
Citera
2026-07-22, 04:55
Medlem
... felpost.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-07-22 kl. 04:58.
Citera
2026-07-22, 04:58
Medlem
Citat:

Fattar inte hur ni svenska tjejer kan göra så här mot samhället och mot andra gifta män, stå och ge dom kittel i kittel i badbrallan tills de sprutar när de endast ville köpa en isglass. Skäms!!

Det är kanske just för din bror du inte bör visa dig i stringbikini för. Vanliga normala män och killar klarar av att se ett par bara skinkor i kön till glasskiosken utan att få utlösning.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-07-22 kl. 05:01.
Citera
2026-07-22, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är kanske just för din bror du inte bör visa dig i stringbikini för. Vanliga normala män och killar klarar av att se ett par bara skinkor i kön till glasskiosken utan att få utlösning.

Va!? Gör dom?
Citera
2026-07-22, 13:16
Medlem
Citat:
Va!? Gör dom?

Ja. Det gör de.
Citera
2026-07-23, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Och de flesta pojkar, killar och män klarar av att se på porr också utan att få utlösning. Så med din logik är det helt oproblematiskt att barn tittar på porr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in