2026-07-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Vem tror hon ska köpa skiten hon rensar ut? Det är ju bara bråte… Med tanke på hennes hygien lär det ju dessutom lukta huggorm… 🤢 Och säckvis med omläggningsmaterial, varför överbeställa? Och den där jättebilen, har han någonsin ens lekt med dem?
Bevis på att hon hamstra.
Citera
2026-07-20, 22:28
Medlem
Tänk när hon var ihop med Borka. Han var överpedant. Han var hos henne en gång 😅 Sen var hon och alla ungarna hemma hos honom. Kan tro att han tröttnade 😅 Stefan är en lika stor skitgris och lika ofräsch som Ellie.
Citera
2026-07-20, 22:49
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Här ska det bli livat tyckte jag hon också sa i den vevan.
Ja det gjorde hon... 😶
Citera
2026-07-20, 23:19
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon är knallröd i ansiktet och berättar om tre saker som hon hittat i röras. 1: skrivbok till Mellon 2: ett gult fruktfat 3: laddaren till hennes vibrator
"Jag har hittat laddaren haha till dendär lilla mother fuckern haha"
Det va tydligen värt ett "halleluja-moment" för Ellie
Jamen då är hon sysselsatt på kvällarna framöver 😅
Citera
2026-07-20, 23:20
Medlem
Den pojken borde växa upp nånstans där han får sina behov tillgodosedda och den hjälp han behöver.
Inte undra på att en del barn är så trasiga. Om hon nu tycker hon haft en taskig barndom borde hon kanske försöka ge honom en bättre!
Citera
2026-07-21, 00:21
Medlem
Blackra1ns avatar
Är det inte farmen Kristina? Sjukt lika
Citera
2026-07-21, 07:35
Medlem
Kul för hennes barn att se de där… NOT…
Gränslös och vidrig
Citera
2026-07-21, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seochhor6
Kul för hennes barn att se de där… NOT…
Gränslös och vidrig
Fullständigt. Från början när hon träffade honom så var hon så anti och han fick knappt va nära pga hennes autism enligt henne själv. Hon har alltså gått från det till att vara översexuell typ.
Citera
2026-07-21, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Fullständigt. Från början när hon träffade honom så var hon så anti och han fick knappt va nära pga hennes autism enligt henne själv. Hon har alltså gått från det till att vara översexuell typ.

Tror hon ljög då med då de gjorde hintar till det plus att hon fick flera urinvägsinfektioner på raken som berodde på att de hade mycket, och att det kunde bli så då. Sen sa hon ju de hade det även när hon fått TSW.
Citera
2026-07-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Gött att se hennes vibrator som laddar för kvällen...
Det har jag missat 😂
Citera
2026-07-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Jag undrar så mycket om allt ”mammande” hela tiden. Har själv inte barn eller barn runt mig så vet inte vad som är normalt eller ej, men han säger mamma heeeeeela tiden.
Mina barn fick vänta om jag gjorde annat.. var det något viktigt barnen ville då lyssna jag direkt.
Nej Ellie har skämt bort ungen så in i helvete. Han har ju alltid varit i centrum..

Nej detta är inte normalt i mina ögon iallafall
Citera
2026-07-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Tror hon ljög då med då de gjorde hintar till det plus att hon fick flera urinvägsinfektioner på raken som berodde på att de hade mycket, och att det kunde bli så då. Sen sa hon ju de hade det även när hon fått TSW.
Jo säkert…. Tänk att lägga ut vilket smuts hon är inför hans föräldrar, hans barn och hennes egna barn och syskon även om hon inte har kontakt med dem.
Det där skrattet på insta igår det är så genomfalska!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in