2026-07-21, 05:51
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Det enda som saknas idag är att Batman dör, för vad har han mer att komma med, som han inte redan testat?

https://gofile.io/d/Su3ap8
Känns helt galet att han har varit på förhör ang olaga förföljelse för att skilleras, medviktarna, med flera sitter och kollar på videor och ger kritik? Kan inte se hur någon av dem begått olaga förföljelse lol

Följande är en beskrivning av det specifika brottet Jocke var på förhör kring:
Olaga förföljelse
Begreppet olaga förföljelse betyder att en gärningsperson begår upprepade brottsliga handlingar mot en och samma person. De brottsliga handlingarna måste bestå av någon eller några av följande brott:

misshandel
olaga tvång
olaga hot
hemfridsbrott eller olaga intrång
ofredande
sexuellt ofredande
skadegörelse eller försök till skadegörelse
överträdelse av kontaktförbud.
Citera
2026-07-21, 06:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Känns helt galet att han har varit på förhör ang olaga förföljelse för att skilleras, medviktarna, med flera sitter och kollar på videor och ger kritik? Kan inte se hur någon av dem begått olaga förföljelse lol

Olaga förföljelse
Begreppet olaga förföljelse betyder att en gärningsperson begår upprepade brottsliga handlingar mot en och samma person. De brottsliga handlingarna måste bestå av någon eller några av följande brott:

misshandel
olaga tvång
olaga hot
ofredande
sexuellt ofredande

Jockiboi hade ju "order" av polis och soc att begå sina brott (det fetmarkerade), säger han. Så det var inga brott när han gjorde vad han gjorde.
Nu gäller denna lista vad Jockiboi säger sig varit utsatt för, och jag kan inte bocka av en enda punkt som någon i Temu skulle kunna dömas för.
När det gäller att "bara fantasin sätter gränser" så är Jockiboi ett talande exempel på att han är gränslös
Citera
2026-07-21, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jockiboiii har inga riktiga vänner kvar, enbart folk som vill utnyttja hans högst tvivelaktiga tillägnade "berömmelse". Och hans familj stämmer honom för att försöka få dåren att sluta ljuga offentligt om dem...

Hoppas dina futtiga miljoner är till någon tröst jockiboiii?- du har inga riktiga vänner kvar, ingen familj och dessutom avskydd av majoriteten av Sveriges invånare.

kommer garantaerat bli hatat avsina egna barn...
Citera
2026-07-21, 10:05
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Det enda som saknas idag är att Batman dör, för vad har han mer att komma med, som han inte redan testat?

Citat:

Olaga förföljelse

misshandel
olaga tvång
olaga hot
ofredande
sexuellt ofredande

Vad var det han fick skjuta upp en dag pg.a ett förhör?
Citera
2026-07-21, 11:35
Medlem
Citat:

TACK!🙏🏼

Angående polisanmälan om olaga förföljelse:

Citat:
Jonas Bergström (producent ITV): ”Vad sa polisen? Sa dom ”det här är det värsta vi har sett!”

Jocke: Näe! Asså det sa dom väl inte!

Jonas: Nä, nä.. alltså inte det värsta men… jag menar, det känns ju inte som att det finns så många case som det här.. eller?

(Sen säger Jocke att antalet som sett detta ”bara är typ en gymnasieskola i Flen”, de som följer är ännu färre. Det är alltså helt obetydligt, och han har inte fått ett end DM..)

Eh? Va?! Är Jonas hjärntvättad?

I vilken ”mängd” har Jocke (och Jonas!) lagt ut material med syfte att förtala och sprida lögner (eller ”förföljt”):

Mamma Annika?
Joz?
Barnfamiljen som sålde huset?
Med flera!

Det rör sig om spridning till miljoner!

Men när någon äntligen har civilkurage att säga SANNINGEN om Jocke - då ska det anmälas.

Narcissismen i det ändå.
Citera
2026-07-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur många gäster hade dom på sitt bröllop? Till media har dom sagt att dom hade 150 gäster.

Till ”löftesförnyelsen” tror jag mig ha hört att dom ska ha ett dubbelt så stort bröllop den här gången, har jag förstått det rätt? Dom ska ha ett större bröllop än förra gången, det är jag säker på att jag har hört dom säga.

På gästlistan till första bröllopet står stod dom youtubers och influensers som 2016 var störst i Sverige i klar majoritet, toppskitet, med god renommé och goda rykten, efter dom kommer kollegor, släkt och vänner.

Är det bara jag som tror att gästlistan blir en rejäl downgrade? Sveriges stora influensers med självbevarelsedrift kan inte längre associeras med Jockiboi utan att befläckas och släkt och vänner har flytt fältet. Hur kommer dom fylla upp platserna, kommer det behöva bli obligatorisk närvaro som signad hos Ninetone? Kan 14-åringen som var en 40-åring som var en inhyrd röstskådespelerska ha råkat bli inhyrd igen, som statist?

Anis don Demina blev inbjuden och tackade nej, det kan jag gissa mig till efter Jockekanalens (Anjos) senaste video.

Av Jockes fyra marskalkar finns två kvar. Jonte Borg och Gustav Björklund. Men bröllopet blir bra Anjo?
Det här är så sjukt. Det VAR alltså därför en viss gammal tråd om Anis plötsligt dök upp på ”aktuella ämnen” igår.

Man kan ju undra hur många av Jockes ”vänner” som behöver låtsas, för att de helt enkelt inte orkar med alternativet…

Citera
2026-07-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
TACK!🙏🏼

Angående polisanmälan om olaga förföljelse:

(Sen säger Jocke att antalet som sett detta ”bara är typ en gymnasieskola i Flen”, de som följer är ännu färre. Det är alltså helt obetydligt, och han har inte fått ett end DM..)

Eh? Va?! Är Jonas hjärntvättad?

I vilken ”mängd” har Jocke (och Jonas!) lagt ut material med syfte att förtala och sprida lögner (eller ”förföljt”):

Mamma Annika?
Joz?
Barnfamiljen som sålde huset?
Med flera!

Det rör sig om spridning till miljoner!

Men när någon äntligen har civilkurage att säga SANNINGEN om Jocke - då ska det anmälas.

Narcissismen i det ändå.
Han kommer få smaka på sin egen medicin så att det står härliga till!

Nu har jag inte hört avsnittet men enligt din sammanfattning ovan tolkar jag det som att de pratar om medviktarnas videos och att de fått samma spridning som en gymnasieskola i Flen? En ganska så stor skola, skulle jag vilja inflika.

Tycker att det är lite pirrigt att han tycks förringa detta utåt samtidigt som han pissar ner sig i det privata. Polisanmäler, stämmer och får videos nedplockade. Han är fullständigt livrädd för medviktarna, Axel och Goatbrain. Han drömmer mardrömmar varje natt om operation Horhus!

Tror dessutom att TEMU kommer explodera i följarantal och visningar när det blir känt vad Hebefilen sysslar med. Det går långsamt men för varje dag väcks fler och fler sovandes. Snart pratar vi om tio gymnasieskolor och inte konst senare flera städer!

Och bröllopet blir bra? 🤣
Citera
2026-07-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Dogge Doggelito
Olivia Lindegren. (Assistenten)
Julia Franzén
Stefan Hallgren (Ninetone)
Patrik Frisk (Ninetone)
Jonte Borg
Tomas och Malin (YouTube-par)
Mustiga Mauri
David Hellenius
Vilken koppling har Jocke till David Hellenius?

Tänker på att vissa rykten om ”två programledare” lägligt dykt upp i Camilla Gervides podd igen..
Citera
2026-07-21, 12:24
Avstängd
Jockiboi fäktar hysteriskt åt alla håll och kanter. Själv tycker jag det ska bli intressant att se vilka kända ansikten som villigt går på hebefilbröllop. Jag kommer tolka det som att, dom som är där inte ser något problem med pedofili eller hebefili.
Anna Book, med familj, är givna gäster. Där har vi en, i två instanser dömd barnvåldtäktsman. Sen finns det ett par till, som jag inte kommer nämna vid namn, som har florerat i skvallerspalterna för sitt intresse för mycket unga flickor. Det kommer definitivt bli ett bröllop som kommer att gå till historien.
Är detta vägen in i finrummen, och svenska folkhemmen, när hebefiler tar plats i TV4?
Är det nu vi normaliserar detta beteende?

#ochbröllopetblirbra?
Citera
2026-07-21, 12:58
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jockiboi fäktar hysteriskt åt alla håll och kanter. Själv tycker jag det ska bli intressant att se vilka kända ansikten som villigt går på hebefilbröllop. Jag kommer tolka det som att, dom som är där inte ser något problem med pedofili eller hebefili.
Anna Book, med familj, är givna gäster. Där har vi en, i två instanser dömd barnvåldtäktsman. Sen finns det ett par till, som jag inte kommer nämna vid namn, som har florerat i skvallerspalterna för sitt intresse för mycket unga flickor. Det kommer definitivt bli ett bröllop som kommer att gå till historien.
Är detta vägen in i finrummen, och svenska folkhemmen, när hebefiler tar plats i TV4?
Är det nu vi normaliserar detta beteende?

#ochbröllopetblirbra?
Påsögsgolum är Youtubes egna lilla Roman Polanski.
Alla vet vad han har gjort. Men ingen vågar säga något, för alla vill synas i hans glans.
Citera
2026-07-21, 13:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Olaga förföljelse

misshandel
olaga tvång
olaga hot
ofredande
sexuellt ofredande
Ddt ironiska är att det är Jockeboy själv som utsatt flera personer för vad han själv påstår sig vara utsatt för.

Undrar vad han tycker om att det är hans egna tråd som går hetast i delforumet nu. Ju mer han försöker skuldförflytta desto värre blir det, den poletten borde trillar ner I dumskallen.
Citera
2026-07-21, 14:45
Medlem
Känns som Jokim är nutidens
Jokkmokks-Jokke
https://sv.wikipedia.org/wiki/Jokkmokks-Jokke
Vad som saknas för joakim är en usaturne.
Det gjorde Jokkmokks-Jokke

Och hur de fick efternamnet lundell ?
Googlar man joakim så tog han det för att hedra sin fru och googlar man jonna så hette hon sjöberg innan hon gifte sig med joakim ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in