Citat:
Ursprungligen postat av
Misirlouie
Men apropå att någon skrev att det var bevis på att hon läser här att hon vet att folk skojar om det beiga, det är ju rätt utbrett vid det här laget. Minns inga specifika nu men har sett många halvkända mediapersoner som drivit med hennes inredningsstil.
Kom på nu, tror en av de som hånat henne var Cissi Wallin. Hon visade upp sitt (skitfula) färgglada hem och gjorde stor grej av att man inte ska ha beige utan massa färg. Sen sa hon nåt som jag skrattade gott åt, nämligen att hon ”inrett nästan varje rum själv” som om det vore någon stor bedrift. Hon tog in inredare när hon var sjuk eller gravid eller nåt. Det här påminner om när Elsa skriver typ ”jag är så glad att jag stod emot färg trots att så många tycker man ska ha det”. Hur ängsliga är folk? Herregud ställ in lite möbler, lev, köp något du tycker om när du springer på det. Blir utmattad bara av tanken på att lägga så mycket energi på hur allt ser ut. Och då har jag själv personlig inredning, tycker om loppistavlor etc. Men ingen (ingen!!!) har dött av att ha en udda matta eller soffa eller väggfärg ett tag.