2026-07-20, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men. Ni kallar ju linnea för en hink man stoppar kräftor i ju. Ni hävdar det INTE är något sexuellt över det smeknamnet.

Vad fan yrar du om?

1. Jo det är sexuellt.

2. Linnea är inte 8 år.
Citera
2026-07-20, 09:32
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ja, hon har ju det? Och en köpt utbildning, oavsett vad den innebär kan aldrig bli en utbildning som man faktiskt måste anstränga sig för. Att kalla en person välutbildad som enbart klarat av gymnasiet och sedan köpt sin utbildning är ganska starkt, eller tycker du att en köpt utbildning går att jämföra med en masters eller en bachelor?

Alltså, läs googla PT skyddad titel. Återkom sen.

Men nä, det är ingen master eller universitetsutbildning. Men googla det.

Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Vad fan yrar du om?

1. Jo det är sexuellt.

2. Linnea är inte 8 år.

Men ni har ju hela tiden sagt att det INTE är sexuellt.

Hur ska ni ha det?
Citera
2026-07-20, 09:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Alltså, läs googla PT skyddad titel. Återkom sen.

Men nä, det är ingen master eller universitetsutbildning. Men googla det.

Jag vet exakt vad det innebär, och det är absolut som att köpa en titel, en icke skyddad titel. Jag har själv bland annat en köpt titel så det är absolut inget fel med det i sig, men att kalla någon välutbildad enbart baserat på en sådan? Eller varför är hon välutbildad lilla frun? Ingen verkar kunna svara på det 🤷🏻‍♀️
Senast redigerad av Nejellerva 2026-07-20 kl. 09:39.
Citera
2026-07-20, 09:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag vet exakt vad det innebär, och det är absolut som att köpa en titel, en icke skyddad titel. Jag har själv bland annat en köpt titel så det är absolut inget fel med det i sig, men att kalla någon välutbildad enbart baserat på en sådan? Eller varför är hon välutbildad lilla frun? Ingen verkar kunna svara på det 🤷🏻‍♀️

Men bara för du betalar för en utbildning, så innebär det inte per automatik du erhåller licensen. Där ligger fortfarande en utbildning bakom det.

Men att kalla henne välutbildad är kanske inte rätt epitet. Jag missuppfattade ditt första inlägg.
Citera
2026-07-20, 09:45
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Men bara för du betalar för en utbildning, så innebär det inte per automatik du erhåller licensen. Där ligger fortfarande en utbildning bakom det.

Men att kalla henne välutbildad är kanske inte rätt epitet. Jag missuppfattade ditt första inlägg.

Ja absolut, jag skulle jämföra det med att ta sitt körkort, det är ungefär den tiden och engagemanget man behöver lägga på en sådan. Sen är det såklart svårare om man är totalt ointresserad eller helt tappad, precis som med körkort.
Citera
2026-07-20, 10:04
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ja absolut, jag skulle jämföra det med att ta sitt körkort, det är ungefär den tiden och engagemanget man behöver lägga på en sådan. Sen är det såklart svårare om man är totalt ointresserad eller helt tappad, precis som med körkort.

Du har en poäng där.
Men som sagt. Jag missuppfattade ditt första inlägg. Jag håller med dig där.
Citera
2026-07-20, 10:09
Medlem
Citat:
Men ni har ju hela tiden sagt att det INTE är sexuellt.

Hur ska ni ha det?

När har jag sagt det? Kom med bevis eller sluta klumpa ihop mig med andra.
Citera
2026-07-20, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Mathauls, som hon gör, var populärt för typ ett år sen. De influencers som fortfarande gör det har åtminstone betalt samarbete och gör kul videos om det. Hon är knappast sponsrad av Ica eller Coop.
Hon ligger mest på soffan och testar filter. Undrar om hon ens fattar hur sjukt det är att hennes man sitter i fängelse.
Citera
2026-07-20, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCash
Hon ligger mest på soffan och testar filter. Undrar om hon ens fattar hur sjukt det är att hennes man sitter i fängelse.

Hon ser det inte som att han sitter i fängelse, hon ser det mer som att han gör lumpen eller är på ett träningsläger.
Citera
2026-07-20, 19:05
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Jag är säker på att Linnea förstår att hennes man sitter i fängelse. Men vad mer kan hon göra än att acceptera det?

Hon ligger på soffan skriver du. Inget konstigt med det med tanke på att hon är gravid.
Citera
2026-07-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hon ligger på soffan skriver du. Inget konstigt med det med tanke på att hon är gravid.

De allra flesta jobbar tills de är gravida i månad 7-8. Detta är bara lathet 😆
Citera
2026-07-21, 07:38
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Vad har det faktum att hon är lat att göra med att hon är gravid?
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
De allra flesta jobbar tills de är gravida i månad 7-8. Detta är bara lathet 😆
Vad sägs om att hon har råd med att ligga på soffan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in