2026-07-20, 19:38
Medlem
Ja det finns ju en hel del intressanta fakta som kvarstår

Har Sara Nilsson varit kriminell i sitt livs vartenda skede - Svar JA finns både domar och källor på det.

Är Patrik Sjöberg Kriminell - Svar JA men inte alls i den utsträckningen som Sara Nillson Men alla minns vi hans vita näsa.

Är dumpen Krimnella? Svar JA finns dom på det och fler lär komma med tiden

Hur stort är problemet? Enligt sumpen enormt, gör man en kritisk granskning så 800 hittepåfall slagit i 5 år = 160 per år i snitt. Antal män mellan 18-75 ca 3,7 millar. det betyder 0,004% pedofiler per år eller 1 per 23400 män/år. Gäsp.

Är det en fars att SD stödjer kriminella för egen vinning? kappvändare? öhhh hehe.. nästa fråga

Är det vetenskapligt bevisat att skamen som riktiga utsatta barn känner främst handlar om att de tyckte det var skönt, att de fick orgasm men att de förstår att samhället i huvudsak inte tycker att detta är rätt - Svar JA (källa finns för meningsmotståndare och annan pöbel)

Är de som dumpen hänger ut Kriminella i kontakten med dumpen? NEJ

Fakta talar...
Citera
2026-07-20, 19:39
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Lilla gumman kan du bestämma dig för vad som gäller ?
Alla pratar om dumpen eller ingen pratar om dumpen för att inte riskera social utfrysning?
Detta är dina påståenden och inget jag svängt till.
Åhh, där blev hon "lilla-gummad" Varför anar jag en bitter medelålders man?
Det intressanta är inte hur folk pratar om Dumpen, det intressanta är att många i den här tråden inte skulle kunna torgföra sina åsikter de vädrar i tråden irl. Och kan man inte det, kanske man ska fråga sig hur rätt på det man är. Varför kan man inte föra fram sina åsikter vid fikabordet på jobbet?

Det är bondeoffer som försvaras i tråden, varken mer eller mindre, superviktigt att gemene man blir uppmärksammad om problematiken med vuxna som vill ha sex med barn. Nu ska bara politikerna vakna också.
Citera
2026-07-20, 20:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Det intressanta är inte hur folk pratar om Dumpen, det intressanta är att många i den här tråden inte skulle kunna torgföra sina åsikter de vädrar i tråden irl. Och kan man inte det, kanske man ska fråga sig hur rätt på det man är. Varför kan man inte föra fram sina åsikter vid fikabordet på jobbet?

Det är bondeoffer som försvaras i tråden, varken mer eller mindre, superviktigt att gemene man blir uppmärksammad om problematiken med vuxna som vill ha sex med barn. Nu ska bara politikerna vakna också.
Det är dina sjuka fantasier och lögner. Jag har inga som helst problem att torgföra mina åsikter om en folkdomstol och medborgargarde ledd av två kriminella på min arbetsplats och bland vänner.
Din korkade slutsats utgår i från din arbetsplats och umgänge som utgörs av lågutbildade som älskar förnedringsunderhållning för att trampa på misslyckade individer så att de kommer upp ett snäpp på stegen. Samma fenomen som white trash i USA , där jag är värdelös ,men jag är i alla fall vit och inte färgad.
Eat your own shit!
Citera
2026-07-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

Varför anser du att de som publiceras på Dumpen är oskyldiga? Jag förstår att man kan ha synpunkter på metoden med tanke på alla självmord och att denna metod inte skulle tänkas att använda inom andra områden. Men bondeoffer? Det beror givetvis vad man menar med oskyldig. De är ju inte dömda. Men så långt som att kalla dem bondeoffer skulle nog få hålla med om.
Citera
2026-07-20, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ja det finns ju en hel del intressanta fakta som kvarstår

Har Sara Nilsson varit kriminell i sitt livs vartenda skede - Svar JA finns både domar och källor på det.

Är Patrik Sjöberg Kriminell - Svar JA men inte alls i den utsträckningen som Sara Nillson Men alla minns vi hans vita näsa.

Är dumpen Krimnella? Svar JA finns dom på det och fler lär komma med tiden

Hur stort är problemet? Enligt sumpen enormt, gör man en kritisk granskning så 800 hittepåfall slagit i 5 år = 160 per år i snitt. Antal män mellan 18-75 ca 3,7 millar. det betyder 0,004% pedofiler per år eller 1 per 23400 män/år. Gäsp.

Är det en fars att SD stödjer kriminella för egen vinning? kappvändare? öhhh hehe.. nästa fråga

Är det vetenskapligt bevisat att skamen som riktiga utsatta barn känner främst handlar om att de tyckte det var skönt, att de fick orgasm men att de förstår att samhället i huvudsak inte tycker att detta är rätt - Svar JA (källa finns för meningsmotståndare och annan pöbel)

Är de som dumpen hänger ut Kriminella i kontakten med dumpen? NEJ

Fakta talar...
Vad är hon dömd för? Domen om förtal bryr sig nog inte så många om.
Citera
2026-07-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Vad är hon dömd för? Domen om förtal bryr sig nog inte så många om.

hon har sedan tidigare närmare totalt 40 punkter i belastningsregistret. Knarkbrott, stölder, drograttfylla, rattfylla, brott mot knivlagen, bedrägerier... typiska missbrukarbrott.
Citera
2026-07-20, 23:04
Medlem
Citat:
hon har sedan tidigare närmare totalt 40 punkter i belastningsregistret. Knarkbrott, stölder, drograttfylla, rattfylla, brott mot knivlagen, bedrägerier... typiska missbrukarbrott.

Ja Sara har en del domar i bagaget. Men det tillhör det förgångna.

Senaste domen om man bortser från förtalet är från 2019. Så sju år sedan.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-07-20 kl. 23:07.
Citera
2026-07-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

nuförtiden drar hon på sig nya domar.. och fler lär komma ska bli kul att se hur länge Åkessons tålamod håller innan hon får tigga swish till böterna
Citera
2026-07-20, 23:08
Medlem
Citat:
ja hon sålde massa tjack i skåne och levererade även till sin syrra s.b i göteborg som sålde där det var så de kom i kontakt med sjöberg
Citera
2026-07-20, 23:13
Avstängd
Citat:

Senaste domen om man bortser från förtalet är från 2019. Så sju år sedan.
Visst är det kul.
Maj 2026 förtal tillhör det förgångna .
Uthängning av gädda 2021 är högst aktuell likväl de som begått självmord.
Här kan man tala om olika tidsperspektiv.
Citera
2026-07-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Visst är det kul.
Maj 2026 förtal tillhör det förgångna .
Uthängning av gädda 2021 är högst aktuell likväl de som begått självmord.
Här kan man tala om olika tidsperspektiv.

Jag skrev bortsett från förtalet. Om du är läskunnig?
Sedan är det väl inte likvärdig brottslighet?
Mer åt civil olydnad hållet.

Sara är ju inte missbrukare längre.
Citera
2026-07-20, 23:21
Avstängd
Citat:
Jag skrev bortsett från förtalet. Om du är läskunnig?
Sedan är det väl inte likvärdig brottslighet?
Mer åt civil olydnad hållet.

Sara är ju inte missbrukare längre.
Prostitution, stölder, knarkförsäljning , inbrott är inte likvärdig brottslighet som förtal .
Konstigt att påföljden är så låg .
Snart försvinner denna korkade diskussion som du initierat genom kloka moderatorer.
Att du aldrig lär dig? Handlar det om känslor eller förnuft?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in