Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
Hahahahaha. Nu inleds operation ”Detta är ett internetdrama där alla smutskastar varandra så det gör inget!”.
Ser verkligen fram emot att den porrskadade ÄckelBaronen försöker hålla låda i tingsrätten om att han minsann också har blivit förtalad. Givetvis kommer han sitta på länk och självklart kommer rätten fista honom i alla försök till att dra på sig offerkoftan.
”Jag kommer försvara mig med allt jag har! Förresten, har ni något ni kan ge mig? Jag har inte orkat leta själv.”
Det här kommer bli toppen!
Allt Gott,! ❤️
De kommer tröttna rätt fort på honom om han kör på den linjen. Och anlita ett ombud är inte så kostnadseffektivt, Det är ett FT-mål och en jurist eller advokat kommer kosta mer än målet handlar om, vilket han snart kommer fatta tror jag?
Och vad skulle följarna kunna göra som är till nytta för baronen, Axel sitter väl och spyr skit över Rask varje gång Rask gör en video?
Baronen ska besvara varför det var nödvändigt att gå med en skylt på stan med Axels bild och skrika "Axel Ö mordhotar mig!", inte vad Axel har sagt om baronen som varit taskigt.