2026-07-20, 09:30
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Bevisbaronen
https://imgur.com/a/mhbC60T
Hahahahaha. Nu inleds operation ”Detta är ett internetdrama där alla smutskastar varandra så det gör inget!”.
Ser verkligen fram emot att den porrskadade ÄckelBaronen försöker hålla låda i tingsrätten om att han minsann också har blivit förtalad. Givetvis kommer han sitta på länk och självklart kommer rätten fista honom i alla försök till att dra på sig offerkoftan.

”Jag kommer försvara mig med allt jag har! Förresten, har ni något ni kan ge mig? Jag har inte orkat leta själv.”

Det här kommer bli toppen!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-07-20, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hahahahaha. Nu inleds operation ”Detta är ett internetdrama där alla smutskastar varandra så det gör inget!”.
Ser verkligen fram emot att den porrskadade ÄckelBaronen försöker hålla låda i tingsrätten om att han minsann också har blivit förtalad. Givetvis kommer han sitta på länk och självklart kommer rätten fista honom i alla försök till att dra på sig offerkoftan.

”Jag kommer försvara mig med allt jag har! Förresten, har ni något ni kan ge mig? Jag har inte orkat leta själv.”

Allt Gott,! ❤️

De kommer tröttna rätt fort på honom om han kör på den linjen. Och anlita ett ombud är inte så kostnadseffektivt, Det är ett FT-mål och en jurist eller advokat kommer kosta mer än målet handlar om, vilket han snart kommer fatta tror jag?

Och vad skulle följarna kunna göra som är till nytta för baronen, Axel sitter väl och spyr skit över Rask varje gång Rask gör en video?

Baronen ska besvara varför det var nödvändigt att gå med en skylt på stan med Axels bild och skrika "Axel Ö mordhotar mig!", inte vad Axel har sagt om baronen som varit taskigt.
Citera
2026-07-20, 14:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
De kommer tröttna rätt fort på honom om han kör på den linjen. Och anlita ett ombud är inte så kostnadseffektivt, Det är ett FT-mål och en jurist eller advokat kommer kosta mer än målet handlar om, vilket han snart kommer fatta tror jag?

Och vad skulle följarna kunna göra som är till nytta för baronen, Axel sitter väl och spyr skit över Rask varje gång Rask gör en video?

Baronen ska besvara varför det var nödvändigt att gå med en skylt på stan med Axels bild och skrika "Axel Ö mordhotar mig!", inte vad Axel har sagt om baronen som varit taskigt.
Att förstå har aldrig varit den porrskadade ÄckelBaronens paradgren. Det är lättare att gå upp i falsett och hävda att rättvisan är orättvis.
Alla normala vet att det här kommer bli ytterst problematiskt för den porrskadade ÄckelBaronen. Det här kommer också öppna upp för andra, tex Medviktarna att kasta upp den porrskadade ÄckelBaronen på toppen av ett nytt skuldberg. Får Axel 25k ser jag det inte helt otänkbart att även Medviktarna kan få minst det samma.

Sedan har vi Linnea och hennes familj…någon måste börja för att andra senare ska ta vid…

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-07-20, 14:52
Medlem
Miys avatar
Citat:

Allt Gott,! ❤️

Det roligaste i det hela är ju ändå att retardbaronen nu måste tillbringa den närmsta tiden med att klicka runt i massaAxel Ö videos och leta "bevis"

Det ger mindre tid över till att sitta och runka i inne i kojan som vanligtvis är det stora sommarnöjet.
Citera
2026-07-20, 14:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det roligaste i det hela är ju ändå att retardbaronen nu måste tillbringa den närmsta tiden med att klicka runt i massaAxel Ö videos och leta "bevis"

Det ger mindre tid över till att sitta och runka i inne i kojan som vanligtvis är det stora sommarnöjet.
True! Dock tror jag att den porrskadade ÄckelBaronen endast går på vad hans debila följare skickar in för hans runk- och analkanalstvagningstid är för helig. Det bästa för den porrskadade ÄckelBaronen just nu är att han är för efterbliven för att förstå vilken knipa han nu befinner sig i. Han kan sitta och längta efter hussten men när den väl kommer i år kommer han vara riktigt illa ute. Det unnar jag honom!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-07-20, 15:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
True! Dock tror jag att den porrskadade ÄckelBaronen endast går på vad hans debila följare skickar in för hans runk- och analkanalstvagningstid är för helig. Det bästa för den porrskadade ÄckelBaronen just nu är att han är för efterbliven för att förstå vilken knipa han nu befinner sig i. Han kan sitta och längta efter hussten men när den väl kommer i år kommer han vara riktigt illa ute. Det unnar jag honom!

Allt Gott,! ❤️
Det blir ingen mysig höst för förtalsbaronen detta år.

Har vi fått något datum för förhandlingen? Är det någon som tänker dyka upp?

Fegbaronen kommer sitta på länk (som vanligt) då han är för töntig för att titta sina brottsoffer i ögonen och stå för det han gjort.
Citera
2026-07-20, 17:21
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Bevisbaronen
https://imgur.com/a/mhbC60T

Självklart ber den makalöst lata och förslappade Baronen sina efterblivna följare att samla in "bevis" åt runkbögen. Varför skulle byfånen själv anstränga sig när det alltid finns följare som kan göra grovjobbet? Baronen är nästan lika lat som han är pervers och flintskallig.

Den perversa byfånen saknar ju både arbete och sysselsättning, bortsett från att sitta på förtala, ljuga och slicka röven på sin stora idol Jockiboi. Ändå vill Baronen få det att framstå som att han är alldeles för upptagen för att leta efter sitt eget material.
Citera
2026-07-20, 17:37
Medlem
Damien-s avatar
https://imgur.com/a/9YP8D0k

Den perversa byfånens breda höfter...de är verkligen groteska...
Senast redigerad av Damien- 2026-07-20 kl. 17:42.
Citera
2026-07-20, 18:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Baserat på summan (26 000 kr) är detta ett klockrent FT-mål / förenklat tvistemål.

Om Rask är så dum att han springer och anlitar en privat advokat kommer han att ruinera sig själv. I FT-mål bär man sina egna advokatkostnader oavsett om man vinner eller förlorar. Ett ombud i 15 timmar kostar mer än hela skadeståndet, så det absolut smartaste han kan göra ekonomiskt är att skriva sitt svaromål helt själv eller ta en snabb förlikning innan det går till huvudförhandling.

Men kollar man på hans senaste video fattar han ingenting.
Han tror att svensk rätt tillämpar "men han var också dum"-principen. Tingsrätten skiter fullständigt i vad Axel har sagt i gamla livestreams; det kvittas inte i ett förtalsmål.
Om han ska ha en minsta chans måste hans försvar helt ligga på att det var försvarligt och att han hade skälig grund för just de 13 punkterna. Skickar han in timmar av Youtube-bråk som bevisbörda blir han totalt slaktad av domaren.
Citera
2026-07-20, 18:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
https://imgur.com/a/9YP8D0k

Den perversa byfånens breda höfter...de är verkligen groteska...
Det är inte bara personligheten som blev fucked up i hans liv, hans kropp är så oerhört vanskapt.

Jag tror att om han kunde så skulle han byta plats på höfterna och axlarna, det skulle se mer normalt ut.
Citera
2026-07-20, 20:51
Medlem
Citat:

Allt Gott,! ❤️

Naturligtvis kommer den ryggradslösa amöban att sitta på länk eftersom han är en rädd garderobsrunkare.
Citera
2026-07-20, 20:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu teasar den porrskadade ÄckelBaronen om sitt enmanshårdrocksband (som vi trodde var dött och begravet): Rodent!
Han har släppt skinnspiken och istället kladdat ett fult bandlogoförslag på sin tuffa skinjacka. Vankas det turné där plasttrumsettet packas ner i fittans bil och han åker ut i folkparkerna? Givetvis inte. Det handlar bara om Trosas stora poser som låtsas ha kompisar i ett band fast det är bara han och ett plasttrumset för barn. Han kan bidra med extra trummor när han spelar till tuffa band från 90-talet samtidigt som han snurrar trumpinnar. Givetvis bryr sig ingen och när han visar sig på stan så pekar och skrattar folk åt honom bakom hans rygg. Som vanligt.

Allt Gott,! ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in