Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Tror tyvärr att du tror att denna tråds användare är ett tvärsnitt av befolkningen. Vill man ha sex med barn o kommer så långt som till en träff i det syftet är det få, nästan ingen, som ser det som särskilt komplext problem som du verkar tycka. Vi tycker att det är strålande om Dumpen får bensin swishat till sig så de kan ta sig från Ystad till Haparanda, Kungälv till Stockholm för att visa vilka som vill våldta barn - så länge polisen inte har de resurserna. Dumpen är inget hemligt fenomen o vill man undvika dem är det ganska enkelt.
Det kanske inte är samhället som ska förändras utan de här gubbarnas beteende. De är inga offer - de är förövare, vet du. Barnen är offer.
Tror som vanligt . Jag har inte sett en enda kritiker mot dumpen hylla eller ta gäddor i försvar.
De flesta med mig anser att gäddornas beteende är såväl förkastligt som klandervärt , men det gör ju inte dumpens metoder som folkdomstol och medborgargarde utanför rättssystemet rumsrent för det.
Ska det vara så förbaskat svårt att begripa.
Konsekvenserna för närstående negligeras och förvandlas till att man blundar för verkliga offers trauman av ett övergrepp.
Enögda, trångsynta , lågutbildade dumskallar har bara en enda idiotisk tolkning av kritik mot dumpen, att kritikerna förespråkar att det ska vara fritt fram att våldta barn. Så inskränkt , primitivt och omoget och helt utan några som helst perspektiv.
Angående polisens resurser så grips och lagförs mer än 1000 per år , som dessutom de facto har begått ett brott. Dumpen har inte nått dit ens på fem år och den absoluta majoriteten har inte begått något brott förutom möjligen ett moraliskt sådant .
Eftersom dumpen har lyckats inbilla er att detta är vår tids största problem i samhället , kanske det är dags att bilda ett politiskt parti som vill lägga alla polisens resurser på att jaga gäddor.
Vad har ni för tankar om att rättssystemet har dömt Sara för förtal, således begått ett brott?
Jag gör mig inga som helst illusioner om rationella , konstruktiva och genomtänkta svar förutom primitiva påhopp och insinuationer som är det gängse från dumplingarna.