2026-07-20, 10:28
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus
"Göran brassar på tokeriet duktigt själv."
Varför gick han till henne och kramades väldigt intimt och puss på kinden.
Hade han bara bett om ursäkt och gått därifrån som en ärlig man hade situationen inte eskalerat.
Han vill att flera kvinnor ska springa efter han. Är han sån i verkliga livet?
Spring tjejer spring, han är inget att ha.

Hade han varit yngre hade han förstått att hon har flera s.k. röda flaggor. Så otroligt dumt. Kul att "hon tog min kille" inte har någon ålder.
Citera
2026-07-20, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Hade han varit yngre hade han förstått att hon har flera s.k. röda flaggor. Så otroligt dumt. Kul att "hon tog min kille" inte har någon ålder.
Eller så skulle han fatta för att han är äldre. Erfarenhet brukar komma med åren. Men att vara en Mr Nice guy kanske inte har så mycket med åldern att göra?
Citera
2026-07-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Är det inte så att det mesta vi fått höra om hennes känslor har varit i intervjuer.
Inte så att hon dyker på honom när de har gemensamma aktiviteter utomhus. HAN knackar på hos henne, inte tvärtom.
Och de gånger han har knackat på och ( om vi ska vara ärliga) har varit rätt fysisk och flirtig, så har hon besvarat det absolut, och verkligen varit tydlig, men i den situationen måste man väl vara det för att markera vad man tycker, och iom att han hållit henne varm lite, och skickat lite dubbla signaler, så kanske hon blivit övertydlig med det.
Men det kan väl inte göra henne patetisk?
Han har bekräftat att deras första möte var magiskt, han knackade på inför en date och försäkrade henne om att han ville fortsätta ses...
Inte helt lätt att navigera runt den mannen.
Att hon försöker läsa av vinkar är ju för att det är allt hon får, något klarspråk bjuder han ju inte på.
Sen kan man ju tycka att hon borde gett upp pga att det just blivit så som det är, men det tar ju ett tag innan hoppet dör, hon behöver få insikt, och det verkar hon få i nästa avsnitt. Och då tror jag definitivt det är slut på leken.

En kvinna om blir så förbannad och ledsen att hon gråter och ilsket ses flaxdansa omkring ger mig fjortisvibbar. Sedan surar hon över något han säger och stannar på sitt rum i tron att han ska sakna henne.

När han knackar på och försöker förklara att han nog uttryckt sig klumpigt tappar hon allt. Kör upp händerna och smeker under hans t-shirt, berättar om sina känslor, stirrar honom i ögonen, klänger, kramar och kysser honom och flörtar vilt fast han säger att han måste gå -- det ger ett desperat intryck. Hon blir, som du skriver, övertydlig. Jag blir själv berörd av att se detta. För man förstår ju att hon trillat dit. Göran blir med all säkerhet inte mer intresserad av henne för det. Och han är ju som en ko på grönbete, har massor att frossa i.

Efteråt blir E-B som förtrollad och skuttar av glädje. På med bikinin och ivag till stranden. Övervakar Göran och Vlasta. Surar igen över vad Göran säger och blir åter ilsken.

Men Göran har ju inte lovat just E-B något. Han är inte tydlig (för han är ju ute på grönbete) och är väl kanske mån om att inte såra någon inför alla tittarna medan E-B försöker attrahera honom på olika felaktiga sätt. Och Vlasta-vibbarna är så tydliga. Då känns det patetiskt.
Citera
2026-07-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
En kvinna om blir så förbannad och ledsen att hon gråter och ilsket ses flaxdansa omkring ger mig fjortisvibbar. Sedan surar hon över något han säger och stannar på sitt rum i tron att han ska sakna henne.

När han knackar på och försöker förklara att han nog uttryckt sig klumpigt tappar hon allt. Kör upp händerna och smeker under hans t-shirt, berättar om sina känslor, stirrar honom i ögonen, klänger, kramar och kysser honom och flörtar vilt fast han säger att han måste gå -- det ger ett desperat intryck. Hon blir, som du skriver, övertydlig. Jag blir själv berörd av att se detta. För man förstår ju att hon trillat dit. Göran blir med all säkerhet inte mer intresserad av henne för det. Och han är ju som en ko på grönbete, har massor att frossa i.

Efteråt blir E-B som förtrollad och skuttar av glädje. På med bikinin och ivag till stranden. Övervakar Göran och Vlasta. Surar igen över vad Göran säger och blir åter ilsken.

Men Göran har ju inte lovat just E-B något. Han är inte tydlig (för han är ju ute på grönbete) och är väl kanske mån om att inte såra någon inför alla tittarna medan E-B försöker attrahera honom på olika felaktiga sätt. Och Vlasta-vibbarna är så tydliga. Då känns det patetiskt.
Man får inte intrycket av att E-B har de rätta nerverna för att vara med i Hotell Romantik. Programmet ger möjlighet till att umgås med en rad olika personer men i stället blir hon förälskad direkt och vill inte ta konsekvenserna av vad det kan innebära, som t ex att föremålet för hennes heta känslor just vill passa på att frottera sig med fler kvinnor. Dock gör väl E-B s a s bra tv genom sitt sätt att relatera. Nog rätt många som höjer på ögonbrynen när hon är i rutan.
Citera
2026-07-20, 16:35
Medlem
Kul med en serie som handlar om kärlek och inte bara massa sex. Önskar jag var äldre så jag kunde dejtat såna kvinnor.
Citera
2026-07-20, 16:52
Medlem
Skumbad och stringtrosor.
Insprutningar och fix.
Prat om valross i sängen.
Kan det bli sexigare?

Tillägg: exalkisens date har nog ganska realistiska funderingar.
Senast redigerad av Collectcall 2026-07-20 kl. 17:06.
Citera
2026-07-20, 18:25
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Nej han har inte lovat, men om vi ska vara ärliga, är det någon i programmet som vi tror har uttalat redan efter ett fåtal dagar, att den LOVAR något.
Man kan ju förmedla saker mellan raderna dock.

Och i kärlek får man ibland ha filttoflorna på och tassa försiktigt, om man vet med sig att man är i situationen där den andra känner massor och man själv inte ett enda dugg.
Och inte stå och kramas och hålla på, och skicka dubbla signaler.
Men visst, hon har också ett ansvar i relationen och kunde frågat rakt ut, kanske hade hon undvikit en del smärta på det sättet och hunnit fånga någon annan istället. Men hon valde att hoppas och tro.
Hur tycker du hon skulle gjort istället?
Citera
2026-07-20, 18:31
Medlem
Facebacks avatar
Treje är på Knullresa i södern! Lilly kunde inte ens suga av honom på båten, nä då får det vara!
"Men du har ju rövhållet också!" Tänkte Erotik-Treje men vågade inte säga något.
Citera
2026-07-20, 18:34
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl

Vlasta och Ella-Britt fortsätter att sticka ut som falska och osympatiska, och Terje ska vi inte ens prata om! Han ditchade Maria, som han hade något fint med, eftersom Lilly verkade mer sexuellt frigjord, och sen när det visade sig att hon opererat bort livmodern och han inte kunde få tillbaka Maria började han desperat prova med kvinna efter kvinna utan att få napp.
"Den som gapar över mycket" osv 😁

Falska på vilket sätt?
Citera
2026-07-20, 18:40
Medlem
Facebacks avatar
Göran är en kopia av Lennart Bladh!
Citera
2026-07-20, 19:07
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Falska på vilket sätt?

Vet inte i exakt vilka avsnitt detta skedde, men går att spola och hitta, får se om jag orkar sen 🤣

Ella-Britt har vid flera tillfällen stått och sagt, "Åh vad mysigt" "Jag blir glad för din skull" osv när kvinnor umgåtts med Göran. Sen rakt in i kameran berättat att hon inte alls blir glad.

Vlasta satt vid ett tillfälle och pratade med en av kvinnorna (var det Kerstin?) och denna berättde att hon varit ledsen och mått dåligt av att Vlasta tagit all plats och luft. Vlasta tittar förstående och nickar och säger "det är så bra att du kommer till mig och säger det, jag vill inte att du ska må dåligt! Jag ska prata mindre och lyssna mer"
Sen in i kameran säger hon "Det tänker jag inte alls göra, jag ändrar inte på mig"

Sen deras ständiga cat fight runt Göran, en man som ser ut som Carl-Jan Granqvist 😳 I vilket parallellt universum blev han hunk?? Han måste vara i glädjechock, jag hade inte rört honom om jag så var 80 år, och inga kvinnor lär springa efter honom irl 🤸
Citera
2026-07-20, 19:31
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Eller så skulle han fatta för att han är äldre. Erfarenhet brukar komma med åren. Men att vara en Mr Nice guy kanske inte har så mycket med åldern att göra?

Men han är ju helt uppenbart ingen gentleman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in