2026-02-10, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Vet man vem det är? Undra om någon tv-journalist... hon jobbar väl mkt med just tv?

Hon har sagt att hon använder Tinder förut iaf. Han är sportjournalist men mer än så vet man inte än.
Citera
2026-03-25, 10:28
Medlem
Någon som tycker att podden gjort sitt? Samma gamla tugg och när hon har en gäst så är det hon ändå hon som snackar mest. Allt ska handla om henne. IG då? Bara hund, parfym, nya blommor el naglar, ryggskott, promenad/löpning. Så tråkigt.
Citera
2026-07-20, 09:54
Medlem
Jag måste ändå säga att podden är riktigt bra. Intressanta gäster och samtal. Men mitt hjärta brister för Fannys otur i kärlek. Jag hade så hoppas på denne Pedro. Men tyvärr lät han för bra för att vara sant.

Ibland undrar jag hur gammal/mogen Fanny egentligen är. Hon verkar ju så trevlig och gullig. Men otroligt naiv när det kommer till relationer. Som en fjortis. Men det är å andra sidan också väldigt lätt att bli kär i kärleken.
Citera
2026-07-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Jag måste ändå säga att podden är riktigt bra. Intressanta gäster och samtal. Men mitt hjärta brister för Fannys otur i kärlek. Jag hade så hoppas på denne Pedro. Men tyvärr lät han för bra för att vara sant.

Ibland undrar jag hur gammal/mogen Fanny egentligen är. Hon verkar ju så trevlig och gullig. Men otroligt naiv när det kommer till relationer. Som en fjortis. Men det är å andra sidan också väldigt lätt att bli kär i kärleken.

Ja hon är så omogen i relationer. Fattade det som att Pedro dumpade henne pga att hon pratat negativt om honom i podden. Helt rätt!
Magnus lämnade så bra tips idag men hon lyssnar inte alls på hans relationsråd. Varför? Kanske då kan hon få det att fungera.
Citera
2026-08-04, 15:18
Medlem
Ny kille igen! Nu är det Båtmannen från Tinder.
Citera
2026-09-16, 22:47
Medlem
På Rockbjörnen med Bella idag såg jag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem